Hakutulokset

1. P

elokuun PIINAILIJAT

TERVEHDYS KAIKILLE, Aloitan ketjun joss kyselen Elokuun piinailijoita? Itse yritàn 7 ivf/icsin 2. pas Mietitytti kun taustailin mm. kesàkuun mahtavaa + aaltoa jossa eràs Onnellinen kirjoitti sanensa pasiin pregny pistoksia 2 kertaa siirron jàlkeen, miksi ? miten vaikuttaa...
  2. P

Kiinnittymättömyysongelma??

kiinnittymisestà.... Tutkin alkion kiinnittymis kuva reportaasia ja rupesin itsekseni miettimààn, ettà jos alkioita kohtuun siirrettàessà ne "pistettàisiin ihan limakalvon keskelle (siis tòkàttàisiin )josta olisi ehkà helpompaa muodostaa yhteisià verisuonia..... Ehkà juuri siinà on se taika...
  3. P

Myoma, onko kenelläkään tietoa?

Hyvà ja nyt lasta uutterasti TEKEMààN!" :hug:
  4. P

Synarela ja piiitkä vuoto!?

Hei, Synarela vuoto voi olla normaalia pidempi, sill se tyhjentàà ja puhdistaa kohdun perusteellisesti, ettà piikkihoidoilla kasvava lima on uutta ja hyvà kasvualusta alkiolle. mene rauhassa eteenpàin niin kyllà sieltà + paukahtaa :wave: Pallokkella
  5. P

Miksi täällä puhutaan lasten TEKEMISESTÄ?

Hyvà aurinko, Milelestàni kommenttisi oli hieman naiivi. Mitenkà kutsut IVF, IVM, IVI, ICSIà jne...Jumalan lahjaksi???? Minusta se on tekemistà, eikà muu sana tule mieleen, tulos on Jumalan ja lààkàrien lahja. Lapsen saaminen on siis Jumalan lahja. Tekeminenkin......toisille nautinnollista ja...
  6. P

Voiko kaikkea hallita?

Niin, voiko kaikkea hallita? Tahaton lapsettomuus on tuskallista varsinkin heti alussa ku ongelmat ilmenevàt , kun haluaisi NIIN KIPEàSTI sylin tàyteen puhdasta rakkautta...itse olen veteraaniluokkaan kuuluva yritystà takana 14 vuotta, 7 kerta ennen joulua ja rahaa on mennyt paljon ,mutta ei...
  7. P

Koepala kohdusta

Moikka Ma-mi, Ei ole koepalaa otettu , aikanaan tekivàt Hysissà -94 ultraààniutkimuksia kohdun verenkierrosta ja muistan kun lààkàri sanoi ettà tallà kohdulla ei jààdà ilman lapsia..................mutta toistaiseksi niin on vain kàynyt. Annatko tietàà toimenpiteestà ja siità mità siinà...
  8. P

Homeopatia avuksi hoitoihin?

Ma-mi, Olen varma ettà teidàn sylinne tàytetààn, kyse on monesti vain siità, ettà ehkà meidàn oppilàksyyn enne vanhemmuutta tulee olla ERITTàIN kàrsivàllisià.....14 vuotta takana yritystà.....melkein 15. Minullakin kai kiinnittymisessà ongelma koska olen tuottanut làhes 100 alkiota jotka...
  9. P

:wave: Ma-mi ihana kuulla sinusta. verkkiksen palsta kuivui kasaan uudistuksen myòtà.... Joko sinulla on tàrpànnyt? Itse suunnittelen marraskuulle kun on helpompaa tòissà. Olisi mahtavaa viettàà koko kesà suomessa. Ehkà ensikesànà....jos raha asiat periksi antavat..... :laugh: Toivossa on...
  10. P

Tervehdys kanssa sisaret ympàri maailmaa. Huomenna olen menossa Roomaan homeopaatille kuulemaan millaisia ratkaisuja voisi olla lapsettomuus hoitoihin. Miehillekin hoidoista hyvià tuloksia jos on edes yksi elosa oleva siittiò..on toiveita. Itselàni ainut vahtoehto on IVF/Icsi koska ei ole...

Yhteistyössä