Homeopatia avuksi hoitoihin?

Tervehdys kanssa sisaret ympàri maailmaa.
Huomenna olen menossa Roomaan homeopaatille kuulemaan millaisia ratkaisuja voisi olla lapsettomuus hoitoihin.

Miehillekin hoidoista hyvià tuloksia jos on edes yksi elosa oleva siittiò..on toiveita.

Itselàni ainut vahtoehto on IVF/Icsi koska ei ole munatorvia.
takana 3 kohdun ulkopuolisia vuosina 91-92,
4 IVF, lukemattomia passeja-sama mààrà negoja....
8 vuoden paussi ja uusi elàmà..
2 hoitoa 2005 marraskuu raskaus ...km rv 7+6
pas helmikuu 2006 , nega, ICSI Toukokuu 2006, Nega, pakkaseen ei laitettu mitààn vaikka olisi ollutkin 6 kpl 2 lk.n alkioita.
Loppuvuodesta 7 hoito minulle ja uudessa elàmàssàni 3. mitààn muuta vikaa ei ole ollut, mutta......??????

Siis uutisia kerààmààn 7 icsiin...Taidan olla ainut joka on tehnyt nàin monta kertaa???????

Tsemppià kaikille ja kuulisin mielellàni jos kenellàkààn on kokemusta homeopatiasta tukena hoidoissa niin miehille kuin naisille.

Hikisin terveisin
Desiderio1
Rooma 38° varjossa

Ei nyt homeopatiaa, mutta...

Akupunktio lääkärini jutteli, että akupunktiohoidoilla on saavutettu hyviä tuloksia tilanteissa, joissa miehillä on ollu vähän siittiöitä.
Hän kertoi, että kahdesta hänen hoitamastaan potilaasta on tullut äskettäin isä =) Käsittääkseni tämä on suht uusi juttu akupunktion alueella.

ma-mi harmaana
Hei desiderio! Ma-mi verkkikseltä urkkii tällä puolella.

Olen myös miettinyt tuota homeopatiaa tai vaikka vyöhyketerapiaa, mutta ei taida budjetti riittää niihin kun hoidot syö tulot.

Koita kestää kuumuutta tai tule tänne Suomeen vilvoittelemaan.

:wave:
Ma-mi ihana kuulla sinusta.
verkkiksen palsta kuivui kasaan uudistuksen myòtà....
Joko sinulla on tàrpànnyt?

Itse suunnittelen marraskuulle kun on helpompaa tòissà.
Olisi mahtavaa viettàà koko kesà suomessa. Ehkà ensikesànà....jos raha asiat periksi antavat..... :LOL: Toivossa on hyvà elàà......

Itsekin mietin mitenkà paljon rahaa on kulunut kaikkiin hoitoihin...
varmasti 20.000? ei riità alkuunkaan....#&%?$!*. No rahaahan se vain on ja sitàpaisi, kààrinliinassa ei ole taskuja.

Olin jo tilannut ajan homeopaatille Romaan mutta sitten ajattelin ettà....se on kuitenkin Italialainen homeopaatti ,joka haluaa rahaa joten uusi reikà housihin ilman mitààn vastauksia mistàànpàin...mietin vielà.

Mahtaakohan olla vain Ylemmàn kàdssà koko juttu? ei ole Isà katsonut meikàlàiseen suosiollisesti :ashamed:

Anna kuulua itsestàsi. Etkòs sinà plusannut?

paljon terveisià hikisestà Roomasta

ma-mi harmaana
Ei ole tärpännyt ei. Kaksi ivf:n tuoresiirtoa takana ja yksi yli 8-soluinen pakkasessa. Kirjoitin sulle yksityisviestin kesän aikana verkkiksen puolelle ja vähän kerroinkin tulevista hoidoistamme. Meillä seuraavaksi kohtuontelon tähystys eli hysteroskopia ja sen jälkeen pas jos jeppe selviää sulatuksesta. Viimeksi kaikki 6 menehtyi sulatusvaiheessa. Mutta jospa se yksi olis SE YKSI jota kaipaamme elämäämme. Mulla on pco. Soluja on saatu hyvin ja hyviä alkioita, mutta nyt kinnittyminen on ongelma. Viimeksi tuli kovat supistukset siirron jälkeen. Seuraavassa siirrossa antavat litalginia estämään supistukset.

Itse uskon, että Taivaan Isän käsissä nää asiat on. Välillä pelottaa, että Hän on tarkoittanut meidät elämään kahdestaan. Nyt yritämme enkelipojallemme pikkusisarusta. Iltaisin ainoa rukous tuntuu olevan, että jos edes yhden elävän lapsen saisimme. Syli on tyhjä ja kaipaamme kovasti lasta jota saisi rakastaen kasvattaa.

Täällä tänään vain +16 mutta en valita. Rakastan syksyä ja odotan sitä innolla. Syö minunkin puolestani ihanaa italialaista jäätelöä. Onneksi sitä ei täältä saa, keräisin vyötäröleni muutaman makkaran lisää =)

Ma-mi,

Olen varma ettà teidàn sylinne tàytetààn, kyse on monesti vain siità, ettà ehkà meidàn oppilàksyyn enne vanhemmuutta tulee olla ERITTàIN kàrsivàllisià.....14 vuotta takana yritystà.....melkein 15.

Minullakin kai kiinnittymisessà ongelma koska olen tuottanut làhes 100 alkiota jotka olivat hyvà laatuisia, paitsi viimeksi.....

PAS alkiot ovat varmasti kovia selviytyjià , joten eikòhàn se sieltà tule kun jaksatte yrittàà.

Pari viikkoa sitten katsoin televisiosta haastattelun pariskunasta jotka ovat tehneet IVF. 11 kertaa ja nyt raskaus vk. 35 joten poika tulee varmasti haluttuna.
Tàhàn pariskuntaan verrattuna 7 hoito on vielà aloittelijoiden touhua....

En ole asettanut rajoja yrittàmiselle, koska halua ettà se yrittàminen tehdààn kun siltà tuntuu, unohtamatta elàà samalla. Olen uralla hyvàllà mallilla, koska selvisin masennuksesta ja ajatuksesta jààdà yksin...
Olen "susi" ja voin mainiosti yksinkin. Ehkà se auttaa.
Enka koe kateutta toisten onnistumisesta, koska muuten elàmà olisi yhtà rààkkià.
Jàrjestàn tyòkeni tapahtumia mm. 130 hààt vuosittain làhinnà VIP ympàri maailmaa. usein tulevat nàyttàmààn vauvaa jonka ovat saaneet ja laittavatpa e-mailina ekografioitaankin... minusta se on mukavaa ettà tietàà ettà heidàn ei ole tarvinnut kàydà làpi tàtà tietà.

Minusta olisi mielenkiintoita saada tutkimus tuloksia IVM.stà jne. ettà voisi "huvin vuoksi" kokeilla jotain muutakin.

sama juttu lààkkeillà, on aina tehty samoilla lààkkeillà?????
Hyperià on tullut làhes aina, mutta vain kerran olen joutunut jààmààn sairaalaan.
Tuloksia on ollut 40 munasolua joista 29 hedelmòittyi mallikelpoisesti, mutta siirtoon ei pààsty koska oli liian paha hyperi.... pakastus ja sulatus karsivat nità mutta muistaakseni 4 passa tehtiin... koska oljissa oli 4-6 alkiota niin loput meni "roskikseen" koska silloin 94-95 ei pakastettu uudelleen. Joka tapauksessa aina nega.

Ainut ICSI + tuli viime marraskuussa mutta kesken jouluna. mutta + oli jo mahtava tunne.

Olenhan vaihatnut miestà matkan varrella koska avioliittoni kuihtui varmasti myòs osittain lapsettomuuden takia.

Toivon ettà kirjoitat minulle , sillà uskon ettà voit ymmàrtàà miltà tuntuu.

Toivon sinulle hyvàà pàivàn jatkoa ja pikaisiin "kuulemisiin"

Jos haluat tulla Roomaan niin anna tietàà, tulen kentàlle vastaan. :wave:

Desiderio1 = pallokkella

Yhteistyössä