Ma-mi,
Olen varma ettà teidàn sylinne tàytetààn, kyse on monesti vain siità, ettà ehkà meidàn oppilàksyyn enne vanhemmuutta tulee olla ERITTàIN kàrsivàllisià.....14 vuotta takana yritystà.....melkein 15.
Minullakin kai kiinnittymisessà ongelma koska olen tuottanut làhes 100 alkiota jotka olivat hyvà laatuisia, paitsi viimeksi.....
PAS alkiot ovat varmasti kovia selviytyjià , joten eikòhàn se sieltà tule kun jaksatte yrittàà.
Pari viikkoa sitten katsoin televisiosta haastattelun pariskunasta jotka ovat tehneet IVF. 11 kertaa ja nyt raskaus vk. 35 joten poika tulee varmasti haluttuna.
Tàhàn pariskuntaan verrattuna 7 hoito on vielà aloittelijoiden touhua....
En ole asettanut rajoja yrittàmiselle, koska halua ettà se yrittàminen tehdààn kun siltà tuntuu, unohtamatta elàà samalla. Olen uralla hyvàllà mallilla, koska selvisin masennuksesta ja ajatuksesta jààdà yksin...
Olen "susi" ja voin mainiosti yksinkin. Ehkà se auttaa.
Enka koe kateutta toisten onnistumisesta, koska muuten elàmà olisi yhtà rààkkià.
Jàrjestàn tyòkeni tapahtumia mm. 130 hààt vuosittain làhinnà VIP ympàri maailmaa. usein tulevat nàyttàmààn vauvaa jonka ovat saaneet ja laittavatpa e-mailina ekografioitaankin... minusta se on mukavaa ettà tietàà ettà heidàn ei ole tarvinnut kàydà làpi tàtà tietà.
Minusta olisi mielenkiintoita saada tutkimus tuloksia IVM.stà jne. ettà voisi "huvin vuoksi" kokeilla jotain muutakin.
sama juttu lààkkeillà, on aina tehty samoilla lààkkeillà?????
Hyperià on tullut làhes aina, mutta vain kerran olen joutunut jààmààn sairaalaan.
Tuloksia on ollut 40 munasolua joista 29 hedelmòittyi mallikelpoisesti, mutta siirtoon ei pààsty koska oli liian paha hyperi.... pakastus ja sulatus karsivat nità mutta muistaakseni 4 passa tehtiin... koska oljissa oli 4-6 alkiota niin loput meni "roskikseen" koska silloin 94-95 ei pakastettu uudelleen. Joka tapauksessa aina nega.
Ainut ICSI + tuli viime marraskuussa mutta kesken jouluna. mutta + oli jo mahtava tunne.
Olenhan vaihatnut miestà matkan varrella koska avioliittoni kuihtui varmasti myòs osittain lapsettomuuden takia.
Toivon ettà kirjoitat minulle , sillà uskon ettà voit ymmàrtàà miltà tuntuu.
Toivon sinulle hyvàà pàivàn jatkoa ja pikaisiin "kuulemisiin"
Jos haluat tulla Roomaan niin anna tietàà, tulen kentàlle vastaan. :wave:
Desiderio1 = pallokkella