Hakutulokset

  1. O

    Kierukan laitosta...

    Mulla oli 7kk ja 2 kohtutulehdusta ehdin saamaan. Toinen oli niin paha,et kierukka jouduttin poistamaan samantien. Muuten oli tosi hyvä ehkäisy, mut enää en uskalla ottaa :( Mieskään ei tykänny, pisteli kuulemma :snotty:
  2. O

    "Pyörtymisleikki"

    Kuudesluokkalainen sanoi tänään koulussa pyörtyneensä 6 kertaa. No minä tietysti et miksimitäjavoivoi. Kunnes... Ovat ilmeisesti duudsoneista nähneet sen tahallaan pyörryttämisen ja nyt tekevät sitä toisilleen :headwall: |O |O |O |O Pidin likalle kamalan saarnan siitä miten tuossa voi...
  3. O

    minkä ikänen on vanhin, jolla tiedätte olevan tutin, tuttipullon tai molemmat?

    Mä sain kaverilta haukut kun otin kuopukselta tuttipullon pois kun oli 1v4kk. Kuulemma liian aikaisin... Mutta joo. Naapurin kaksoset on 5v ja molemmilla tutit :whistle:
  4. O

    Kuinka moni aikoo tehdä tänään jotain muuta kun siivota?

    Mun on pakko siivota :( Pikkupojat kävi avaamassa esikoisen rotan häkin kun mä imuroin, enkä tietty siis kuullut mitään :headwall: Ja nyt se samperin otus on jossain vaatehuoneen pahvilaatikossa |O
  5. O

    G:Joku sellainen julkinen hlö, joka saa ihokarvasi nousemaan

    Ne kaks tekopirteää ja totaalisen raivostuttavaa mtv3 juniorin juontajaa :kieh: Mulla kiristyy pinna samantien \|O \|O \|O Arvatkaas "häviääkö" kanavakortti aina välillä... :whistle:
  6. O

    Eikö Emmaljunga valmista enää TUPLASOFTYÄ?

    Mulla olis tuollaiset tuplasoftyt ja eroon tarvis päästä :D Rekisteröidy ja laita yv:tä :wave:
  7. O

    Nikkikaverukset :)

    Mistä Orpikselle ystävä? :ashamed:
  8. O

    Mitä sexyä haluisitte kokeilla,mut ette "kehtaa"

    \ Peesailen tätä...

Yhteistyössä