G:Joku sellainen julkinen hlö, joka saa ihokarvasi nousemaan

Mä en voi katsoa Kimi Räikköstä, sillä on joku vappuvinkulelu juuttunut kurkkuun kun se narisee ja "puhuu". Meillä vitsaillaankin jos pieni kiukuttelee ja narisee, että taas on Räikkönen kylässä. :whistle:


Räikköstäkin pystyy sentään katsomaan ääni pois. Helena Lindgreniä, Markus Seliniä, Tapani Kansaa ja Teuvo Lomania taas ei pysty katsomaan eikä kuuntelemaan. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:56 henna kirjoitti:
Vili43, vaikka sä kadehdit suskia, niin aika lapsellista alkaa julkisesti haukkumaan. Paljastat vain katkeruuden kun itselläs ei oo varaa laatutuotteisiin. :(
Tulihan se sieltä, lue ensmainen viestini...siinähän se jo selkeesti tulikin.
Mie oon kateellinen...etenkin Suskin lausahdukselle; "Joskus minulle tulee paha mieli, kun ostan kalliin käsilaukun ja ajattelen huonosti kohdeltuja eläimiä".

tyrsk :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:58 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:56 henna kirjoitti:
Vili43, vaikka sä kadehdit suskia, niin aika lapsellista alkaa julkisesti haukkumaan. Paljastat vain katkeruuden kun itselläs ei oo varaa laatutuotteisiin. :(
Tulihan se sieltä, lue ensmainen viestini...siinähän se jo selkeesti tulikin.
Mie oon kateellinen...etenkin Suskin lausahdukselle; "Joskus minulle tulee paha mieli, kun ostan kalliin käsilaukun ja ajattelen huonosti kohdeltuja eläimiä".

tyrsk :LOL:
On se Suski niin syvällisesti ajatteleva :D :D
 
Heinäluoma ja lipponen ja mikä lie katainen se nyt oli.

Kaikilla niin kus.i päässä ja luulevat olevansa suuriakin herroja, vaikka ovat tämän armaisen suomen maan tuhonneet ja saastuttaneet samoin kuin itämeren ja heidän aikana miljönäärit vaan tulleet miljardööreiksi. ja ydinvoima ja muu luonnon tuhoaminen kukoista..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:29 vili43 kirjoitti:
pystyyn pelkästä v itutuksesta?

Mulla on tuo SUSANNA PENTTILÄ!!!!

ttu mikä Minnihiiri! :kieh: :kieh: :kieh:

Luin uusimmasta MeNaisista sen haastattelun ja tulin entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että sen muikin pää humisee tyhjyyttään kuin Saharan hietikko... \|O \|O \|O

LV sitä, Kukki tätä..Pariisi tota! \|O \|O \|O

MISTÄ se onkaan julkkis...ainiin, sillon tissit, joista se ei suostu paljastamaan onko ne luomut (Oisko...eeeiiih----ei voi olla... :whistle: ), rättiputiikki, mies jota kukaan ei ole koskaan eikä ikinä eikä milloinkaan missään nähnyt vahingossakaan, vaikka se on seurustellut sen kanssa jo 15 vuotiaasta...

Jostain syystä tuo nainen saa mun sappeni kiehahtamaan joka kerta kun törmään sen pärstävärkkiin lehdessä tai telkkarissa.
Turha, ah niiiin turha... :xmas:

Saimpas purettua...ja nyt avaan sontsan ottakseni vastaan tiedon siitä miten miulla ei ole omaa elämää kun ehdin kadehtimaan Penttilän Suskin oloja... B)
Kukas täti hän on? Siis ei kai kukaan millään rättiputiikilla tule kuuluisaksi? Minkä ikäinen? Mistä tullut kuuluisaksi? siis missiydestä vai mistä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:20 vieras kirjoitti:
\Kukas täti hän on? Siis ei kai kukaan millään rättiputiikilla tule kuuluisaksi? Minkä ikäinen? Mistä tullut kuuluisaksi? siis missiydestä vai mistä?
Siitä vaan nuolella eteenpäin... :whistle:
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a24952/susanna+penttila/

Mistä kukakin tykkää.Mitään tuo ei ole kumminkaan aikaansaanut tullakseen julkkikseksi...Tai on...paljonkin, riippuu millä asteikolla sitä mittaa...
 
Helena Ahti-Halmberg vai miten se kirjotetaan. se muija on VIELÄKIN joka helllvetin lehden kannessa tilittämässä mitättömyyksiä tyyliin "koirammekaan ei syö tekemääni ruokaa". blah. boikotoin niitä lehtiä kyllä joissa se on kun niin ärsyttää.
 
ohhoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:39 JonseredLaLoca kirjoitti:
Frederik! :LOL:

Onko pakko vaivautua perustelemaan? Tarvitsee naista neljä kertaa päivässä... Olisikohan aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala. :D

Taitaa kyllä enemmän huvittaa, kuin nostattaa karvoja. Jos livenä viereen tulisi, saattaisi jopa puistattaa...
YÄK!!!
 
Räikkönen on säälittävä esiintyjä, joka vain herättää ääretöntä myötähäpeää sekä häpeää.

Urheilutoimittajista pari on täynnä ääretöntä itserakkautta - Tapio Suominen ja Jari Porttila :x

Ja sitten se laskettelija-sälli, joka antaa toinen toistaan itserakkaampia ja typerämpiä lausuntoja.
 
Leila
Muutaman kohdalla ihmetyttää, että miten julkisuus on oikein "ansaittu" -Marika F. , Teuvo L., Susan K., jne. Ei inhota, esim. Marika F. on varmasti jotenkin keksitty "hahmo", vai jaksaisko joku olla koko ajan tuollainen? Voi mua sinisilmää...ehkä jaksaakin :/
 
Chi
Saimi Nousiainen (sillä on kyllä jo uus sukunimi). :x :x Huonosti käyttäytyvä, RUMA nainen, joka luulee olevansa maailman napa. En tykkää hänen kasvonpiirteistään yhtään, siksi ärsyttää kun jotkut "fiksut" kommentoivat Saimia kritisoivalle että "olet vaan kateellinen hänen kauneudestaan". Just :LOL: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 19:31 Pikku Piru kirjoitti:
Jorma Uotinen on aina nostattanut karvani pystyyn :x Samoin Mattiesko Hytönen ja M.A Numminen!!! :x :x :x Martti Servo myös niin totaalisen :x

samma här!! vaikka tuota martti servoa en kyllä tiiä niin muut :x
 
NuoriAikuinen
Onhan noita Seiska sun muut vastaavat pullollaan. Tony Halme ja itseasiassa aika moni muu "julkkis mukamas poliitikko". Marika Fingerroos, Jasmin mäntylä, Martina Aitolehti ja vastaavat.. Äh, en mä jaksa enempiä luetella, menis koko yö..
 

Yhteistyössä