Kuinka moni aikoo tehdä tänään jotain muuta kun siivota?

vieras
Mulla on ruoka jo uunissa, ja pihalle menossa. Ajattelin ennen syömistä maata riippumatossa ja lukea, iltapäivällä mennään tytön kanssa äiti-lapsi ratsastuskerhoon =)
 
ikkunat odottaisivat pesemistä... auringon paisteessahan niitä ei saa pestä? B) ehkä se jää siis alkuviikkoon,kun on luvattu huonompaa ilmaa. ja kämppäkin nyt suht siistinä, lukuun ottamatta muutamia koirankarvoja,mitkä lattialle on tuosta karvaturrista tippuneet.
leluilla meillä ei olla leikitty maanantain jälkeen,mutta huomenna nekin on taas ympäri huushollia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:wave: lähdetään rantsuun..mä siivoan yleensä pe iltaisin,ni jää vkonloppu vapaaks niin sanotusti.. =)
Mie en jaksa enkä kerkii töiden jälkeen. Osan saatan jo perjantai-iltana siivota, mutta kun eilen illalla sain nauttia yksinolosta, niin en sitä raaskinut siivoukseen tuhlata :D
 
mä oon ajatellu et siivoon sit kun on huono ilma. mut täällä alkaa näkyä se ettei oo yli viikkoon edes imuroitu :whistle: et jos illemmalla imuroisin. nyt kyl lähden pojan kans torille jos olis mansikoita meille siellä B)
 

Yhteistyössä