Onko muilla sama ongelma?
mulla latailee nyt yhtä biisiä tosi kauan kun taas ennen pystyi samalla kuuntelemaan ja latasi niisiä samalla...
Ja tää koskee kaikki mitä yritän nyt kuunnella.
Ärsyttää
Joo jostain syystä ei kirjoittanut mulle tästä käynnistä laskua..
Suorastaan suutui mulle kun kysyin että miten näin on päässy käymään, sanoi heti että en ollut minä
on sitten katkassu jonkun instrumentin mun hampaan sisään, ja nyt ei tiedetä menetänkö koko hampaan sen takia...
Ilmankos siihen sattukin jotenkin oudosti |O
Ja kunnallisesta on kyse
Mäkin yrittäisin sinnitellä päivän loppuun, ellei ole aivan järkyttävä vatsatauti niin silloin kyllä soittaisin että tulevat hakemaan lapset pois.
Ja varahoitoon tietsti ilmottaisin että muksut ovat tulossa.
Meillä ei pph;t tee viikonloppuja eikä juhlapyhiä. Niitä varten on vuorohoitopk.
Ei myöskään yksityiset.
En ole kyllä edes kuullutkaan kunnista joissa näin tehdään.
Eri asia varmaan on jos itse niin haluaa.
Me taas ei saada edes käyttää ylitöitä vapaiksi, vaan ne tulee automaattisesti rahana.
Ja ei tod. tule prosenteilla, vaan ihan tuntipalkkana, eli tosi ruhtinaalliset ylityökorvaukset :)
Siis ostatteko matkan+hotelliyön jostain valmiiksi laitetusta paketista,( esim. eckerö line ) vaiko soitatte itse hotelliin ja varaatte?
Mulla on ongelma kun en tiedä mistä lähtisi etsimään ja kumpi on halvempaa :ashamed:
Tyttö sai lahjaksi ko lelun ja siihen rataa, mutta ei se lähde eteenpäin vaikka selästä painaa.
Äänet kyllä kuuluu mutta olisi kiva jos se menisi myös eteenpäin :headwall: