Miten te tilaatte Tallinnan matkan?

Siis ostatteko matkan+hotelliyön jostain valmiiksi laitetusta paketista,( esim. eckerö line ) vaiko soitatte itse hotelliin ja varaatte?
Mulla on ongelma kun en tiedä mistä lähtisi etsimään ja kumpi on halvempaa :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Netistä laivalippu ja sitten varaan hotellin.

Nopeasti ja halvalla, kun ei tarvi maksaa turhanpäiväisiä lisiä matkatoimistolle työstä jonka voi itekin tehdä
Tää on muuten hauska juttu. Mä varasin just matkatoimiston kautta meille kesäloma reissun.
Sisältää laivamatkaa, leirintäaluetta, sisäänpääsymaksuja, hotellia jne
kuluja ottivat 10e ja mulla olis varmasti menny sekä aikaa että rahaa kun olisin näitä hakenut + veraillut hintoja.
Nyt soitin yhden puhelun kerroin mitä etsin ja muutama tunti sen jälkeen tuli sähköpostiin 3 ehdotusta, josta sitten yhden valitsin.

Me kun ei asuta kauheen lähellä Helsinkiä ollaan otettu joku paketti kun niihin sisältyy monesti kuljetus Helsinkiin
 
Sanna
Alkuperäinen kirjoittaja Sutku:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Netistä laivalippu ja sitten varaan hotellin.

Nopeasti ja halvalla, kun ei tarvi maksaa turhanpäiväisiä lisiä matkatoimistolle työstä jonka voi itekin tehdä
Varaatko hotellin myös netistä?
Täältä olen tilannut

http://www.octopustravel.com/Home.jsp

On muitakin ja paljon, mutta tämä on toiminut hyvin.


 
viiru
hyvin löytyy Eckerön sivuilta halpojakin vaihtoehtoja samoin viikkareiden.
Riippuu milloin matkustaa. Arkena toki halvempia.
Jos tulee maakunnasta niin hintaa varmaan lisää kuljetukset.
Itse asun täällä pääkaupunkiseudulla ja käyn monta kertaa vuodessa Tallinnassa milloin hotelissa milloin vain päiväristeilyllä.
 
hemu
Yleensä reissaan omatoimisesti, mutta Tallinnan matkat ostan valmiina pakettina. Erikseen ostettuna reittimatkat laivalla on kohtuullisen kalliita verrattuna risteilyhintaan. Lisäksi matkatoimisto saattaa saada hotellin halvemmalla kuin itse varaten. Ja tietty on kätevää kun saa kohtuuhintaiset kuljetukset Helsinkiin kun en siellä asu. Niin ja Matkapoikia oon aika usein käyttänyt matkatoimistona.
 
Itse olen ostanut valmiin hotellipaketin Ikaalisten matkatoimistosta ja Matkapojilta. On helppoa, kätevää ja edullista. Kahden yön matka maksaa noin 100 euroa. Ja siinä kaksi hotelliyötä sekälaivamatkat Tallinkilla taikka Vikingillä.
 
just
Matkapojat tekee ympäri suomen matkoja tallinnaan. Valmiita pakettimatkoja (bussi, laiva, hotelli). Hinnat riippuu hotellista ja bussimatkan pituudesta.
Meillä pohjanmaalta bussikuljetus edestakas, laiva edestakas ja kaks yötä hotellissa maksoi 139e/hlo.
Matkapoikien reissut aina onnistuneita, ei koskaan mitään valittamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Itse olen ostanut valmiin hotellipaketin Ikaalisten matkatoimistosta ja Matkapojilta. On helppoa, kätevää ja edullista. Kahden yön matka maksaa noin 100 euroa. Ja siinä kaksi hotelliyötä sekälaivamatkat Tallinkilla taikka Vikingillä.
näitä käyttänyt myös. hintaero on huima js jaksaa vertailla. MP tuleva reissu kuljetuksinnen olisi maksanut 125?/hlö ja Ikaalisilta matka irtosi kuljetuksineen 75?
 

Yhteistyössä