Mistä? Ja paljonko maksoi?Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:olen varannut valmiin pakettimatkan
Varaatko hotellin myös netistä?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Netistä laivalippu ja sitten varaan hotellin.
Nopeasti ja halvalla, kun ei tarvi maksaa turhanpäiväisiä lisiä matkatoimistolle työstä jonka voi itekin tehdä
Tää on muuten hauska juttu. Mä varasin just matkatoimiston kautta meille kesäloma reissun.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Netistä laivalippu ja sitten varaan hotellin.
Nopeasti ja halvalla, kun ei tarvi maksaa turhanpäiväisiä lisiä matkatoimistolle työstä jonka voi itekin tehdä
Täältä olen tilannutAlkuperäinen kirjoittaja Sutku:Varaatko hotellin myös netistä?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Netistä laivalippu ja sitten varaan hotellin.
näitä käyttänyt myös. hintaero on huima js jaksaa vertailla. MP tuleva reissu kuljetuksinnen olisi maksanut 125?/hlö ja Ikaalisilta matka irtosi kuljetuksineen 75?Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Itse olen ostanut valmiin hotellipaketin Ikaalisten matkatoimistosta ja Matkapojilta. On helppoa, kätevää ja edullista. Kahden yön matka maksaa noin 100 euroa. Ja siinä kaksi hotelliyötä sekälaivamatkat Tallinkilla taikka Vikingillä.