Hakutulokset

  1. P

    G: Montako lapsesi nimistä löytyy Suomen maasta?

    tyttö alle 3766 poika alle 155
  2. P

    G: Milloin vaihdat jouluverhot?

    itsenäisyyspäivän jälkeisenä päivänä...
  3. P

    Onko nyt liikkeellä sellasta yskää, että ihan oksentaa?

    Meille lääkäri sano että yskänlääkkeestä on enemmän haittaa kun hyötyä...
  4. P

    elloksen luottorajasta

    tuskin,mulle tuli lappu kotio että ne on nostanu sitä, tilillä ei ole velkaa eikä kyllä luottotiedotkaan menny...
  5. P

    Onko pankkilakolla vaikutusta elämääsi,jos lapsilisät ym tuet jää tulematta?

    No ei se nyt ihan niinkään mene, joillekkin vaan on sattunut tulemaan tili ennen lapsilisiä ja tällä hetkellä ne ei mua ainakaan henk koht haittaa jos muutaman päivän myöhässä...
  6. P

    Mitä tärkein miehen ominaisuus?

    kädet ja nenä :)
  7. P

    Nimi sisarelle???? Vinkkejä kiitos ;)

    ella, emmi, emilia, erica, eve(liina) enni...
  8. P

    Hei huorat

    no eipä tuo sun lässytys mua letkauta, mä pääsenkin kohta töistä niin voin mennä väittelee uhmaikäsen kanssa kotio,sekin on kehittävämpää seuraa kun sinä...
  9. P

    Hei huorat

    no parempi palkka mulla on kun miehellä, ja mua ei tollaset pikku poijjaat itketä,eikä isommatkaan...
  10. P

    Hei huorat

    juu ei parane mennä nukkuu,toiset kun käy töissäkin eikä uhoo ja juo cocista kotona kun äiti ja isi nukkuu seinän takana,, hmm jos se ees on sun isi :D
  11. P

    Hei huorat

    Mee nukkuu
  12. P

    Kamalat anopit (kokemuksia)

    onneks mulla on aivan ihana anoppi, vaikkei sitä tässä kysyttykkään :)
  13. P

    isä

    Meillä ne puukot heilu ihan toiseen suuntaan.
  14. P

    isä

    Henki ei kulje ja rintaa puristaa kun muistelen päivää jolloin katsoin pois ajavan auton takaikkunasta isäni kasvoja, sitä yksinäistä miestä jolta vietiin kaikki mitä oli ikinä rakastanut. Sanotaan että miesten pitää olla kovia ja vahvoja,sitä isäkin yritti olla mutta kukaan ei ole sementtiä...

Yhteistyössä