Mitä tärkein miehen ominaisuus?

  • Viestiketjun aloittaja "karju"
  • Ensimmäinen viesti
Miehen kädet, työtä tehneen näköset, miehekkäät kädet! Silmät, jotka kertovat jotain. Eli oisko ne sit ilmeikkäät silmät. Hyvät huulet ja söpöt hiukset. Lihaksikas selkä ja leveemmät hartiat ku lantio... Pituus on plussaa. Taidanki puhua omasta miehestäni :D no voihan olla et erilaisia ominaisuuksia luettelisin jos oisin valinnut toisin, mut mun miehessä noi asiat veti mun huomion ja sydämen ja hormonit sekasin!
 
"vieras"
Sanotaanko, että tumma, hoikka (yli 70, mutta alle 90 kiloa), pitkä (yli 170, mutta alle 185 cm) mies kiinnittää huomioni jos hänen olemuksestaan, ilmeistään ja katseestaan välittyy luonteeltaan oikeanlainen mies.
 
En osaa sanoa. Tänään just huomasi. Että mies johon tunnen vetoa on lyhyempi kuin minä, kumara ja aika vanha. Ulkoisesti ei pitäisi vetää puoleensa mutta JOKU siinä on... Sitten on taas pktkiämraamikkaita miehiä joista YLEENSÄ oisin kiinnosrunut mutta joku niissä tökkää. Kai se on sit se kemia
 
"vieras"
[QUOTE="karju";25072673]Toivottavasti kaikille naisille riittää näitä miesherkkuja ; )

Ne tavalliset miehet ilman pilkettä silmässä lyhyine tukkineen ja ei niin leveine hartioineen jää sitten ilman naisia ; )[/QUOTE]

No jaa... Ehkä ne saa sitten tavallisia naisia, jotka eivät vastaa miesten kauneusihanteita. Miksi naisia syyllistetään siitä, että heille "ei kelpaa" lyhyet, lihavat kaljut? Syyllistetäänkö miehiä siitä, että heidän ihannenaisensa ei ole yli 190-senttinen, yli 150-kiloinen ja karvainen?

Silläkin uhalla, että kuulostan itserakkaalta minä olen kaunis nainen, joten en tiedä miksi minun pitäisi tyytyä johonkin paksuun pulleroon, jolla ei ole edes pilkettä silmäkulmassa... Kun on varaa mistä valita... ;)
 
"noh"
[QUOTE="vieras";25073155]No jaa... Ehkä ne saa sitten tavallisia naisia, jotka eivät vastaa miesten kauneusihanteita. Miksi naisia syyllistetään siitä, että heille "ei kelpaa" lyhyet, lihavat kaljut? Syyllistetäänkö miehiä siitä, että heidän ihannenaisensa ei ole yli 190-senttinen, yli 150-kiloinen ja karvainen?

Silläkin uhalla, että kuulostan itserakkaalta minä olen kaunis nainen, joten en tiedä miksi minun pitäisi tyytyä johonkin paksuun pulleroon, jolla ei ole edes pilkettä silmäkulmassa... Kun on varaa mistä valita... ;)[/QUOTE]

Ootko jo valinnut?
 
"vieras"
[QUOTE="noh";25073222]Ootko jo valinnut?[/QUOTE]

Olen, valitan. :) En valinnut lyhyttä, paksua miestä, vaikka heissäkin on luonteeltaan ihania ihmisiä, vaan pitkän ja hoikan, joka on myös luonteeltaan ihana. ;)
 
No unohdetaan vaan se peniksen koko, sillä tuntuu olevan enemmän merkitystä miehille itselleen kuin naisille ;)

Hymy. Silmät. Kokonaisuus. Siisti ulkoasu. Tuoksu. Ja mä oon IHAN hulluna olkapäihin. Siis semmoiset hyvinmuodostuneet, lihaksikkaat mutta ei liian treenatut. NAM!
 
vier
Pituus, tai oikeammin lyhyys :) on se, mihin kiinnitän ekana huomiota. Tykkään lyhyistä miehistä, omakin on 166 pitkä. Sen jälkeen kokonaisuus: kauniit silmät, joissa pilkettä, siististi pukeutunut, lyhyet siistit hiukset. Eikä saa näyttää kusipäältä :D Siis sellaiselta, joka on täynnä itteään tai tiukkapipo.

Hoo, kerrankin joku muukin joka pitää lyhyistä miehistä! Kuinka pitkä olet itse Rockyroad? Minä olen 170 ja kiinnitän helpommin huomiota miehiin jotka ovat suurinpiirtein pituisiani. Lyhempikin saa olla. Kun taas yli 180-senttisen pitää olla jo tosi ihana muuten että saa anteeksi hongankolistajuutensa :D

Ja sitten tosiaan se, että pitää näyttää jotenkin sympaattiselta, mukavalta. Mutta siltä voi näyttää niin erinäköiset miehet etten osaa määritellä mistä se tulee.
 
Hoo, kerrankin joku muukin joka pitää lyhyistä miehistä! Kuinka pitkä olet itse Rockyroad? Minä olen 170 ja kiinnitän helpommin huomiota miehiin jotka ovat suurinpiirtein pituisiani. Lyhempikin saa olla. Kun taas yli 180-senttisen pitää olla jo tosi ihana muuten että saa anteeksi hongankolistajuutensa :D

Ja sitten tosiaan se, että pitää näyttää jotenkin sympaattiselta, mukavalta. Mutta siltä voi näyttää niin erinäköiset miehet etten osaa määritellä mistä se tulee.
Olen 165 pitkä. Aina olen viehättynyt lyhyistä miehistä. Joku ihastus on saattanut olla lyhyempi kuin minä, mutta kukaan ei yli 170 :)
 
Aries 78
Kyllä mun peli on pelattu, taidan olla sinkku lopun ikääni... : /: /: /

jos kerta valinta kriteereinä on

-silmät
-hymy
-lihaksikas ylävartalo
-lihaksikkaat reidet ja perse
-pitkä
-tumma
-jne...
 
LLM
Kyllä mun peli on pelattu, taidan olla sinkku lopun ikääni... : /: /: /

jos kerta valinta kriteereinä on

-silmät
-hymy
-lihaksikas ylävartalo
-lihaksikkaat reidet ja perse
-pitkä
-tumma
-jne...
Jaa no ihan vakavasti ajatellen mä en ajattele ulkonäköä ensin. Siihen vaikuttaa se mitä on pääkopassa. En ole koskaan seurustellut pitkän tai lihaksikkaan kanssa.
 

Yhteistyössä