Mitä tärkein miehen ominaisuus?

  • Viestiketjun aloittaja "karju"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="karju";25072673]Toivottavasti kaikille naisille riittää näitä miesherkkuja ; )

Ne tavalliset miehet ilman pilkettä silmässä lyhyine tukkineen ja ei niin leveine hartioineen jää sitten ilman naisia ; )[/QUOTE]

Kaikille muille paitsi palstamammoille riittää miesherkkuja, ainakin mikäli on uskomista palstajuttuja ja miksi emme uskoisi.
 
Silmät, kädet. Kädet ei saa luisevat tai mun omaani pienemmät. Koura sen olla pitää.

Tukka on myös kiva lisä, siis jos se on tuuhea. Luonnostaan lainehtivaa ei kai uskalla toivoakaan:)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Kädet ei saa luisevat tai mun omaani pienemmät. Koura sen olla pitää.
Mä taas pidän siroista käsistä ja pitkistä sormista, sellaisista "pianistin käsistä" . Mutta kouratkin on hyvät, mun miehellä on sellaiset ;)

Mä katson kokonaisuutta ja sitten kiinnitän huomiota käsiin (monenlaiset on kivoja, mutta sitten on niitä vähemmän kivojakin). Kasvoissa kiinnitän huomiota ilmeisiin. Vakavalla naamalla joku voi olla ihan tavallisen näköinen, mutta puhuessa ja hymyillessä näyttää ihan mielettömän hyvältä.
 
"hmmmmm"
Leukalinja, se ei saa olla liian siro tai pyöreä. Ylipäänsä kasvot, niiden miellyttävyys. Ja hiukset, niihin kiinnitän todella paljon huomiota!

Olin viikonloppuna yhdellä keikalle, jossa esiintyi useita miehiä joilla on naisia ihan jonoksi asti. Jostain syystä sitä itsekin katsoo esiintyviä artisteja usein "sillä silmällä", et miellyttääkö silmää vai ei. Niitä hetken tuijoteltuani totesin että oma poikaystäväni on ihan todella huomattavasti komeampi kuin kukaan heistä. Kuitenkin sellainen elekieli, rento tapa liikkua ja itsevarmuus oli aivan äärettömän puoleensa vetävää, eli sanon myös eleet. Puhetyyli, rentous, liike.
 
"aronia"
Kokonaisuus. Luonne näkyy myös ulospäin, mun on hirveen vaikee erotella mitään yksityiskohtaa... Silmät ja kädet lienee ulkoisesti "tärkeimmät", silmistä näkee paljon ja kädet on vaan oltava miehekkäät ;). Yleinen koko, ihan hirmuisen pienikokoiset miehet ei mun päätä käännä. Leveät hartiat (ei mikään ladonovi tarvii olla) luo turvallisuuden tunnetta. :) Vaaleat kundit myös harvoin ovat mun makuun, mutta pari poikkeustakin on, toinen jopa aivan kummallinen poikkeus, täysin erilainen kuin mihin yleensä retkahdan, mutta siinä vaan meidät kemiat räiskyi ihan tasan eka tapaamisesta. Ne silmät paljasti senkin miehen ja vaikka molemmat tiedettiin että yhteiselo ei koskaan toimis, hauskaa pidettiin oma aikamme. :) Eli ei voi sanoa mitään yhtä asiaa...

Oma mies on tumma ja isokokoinen, silmät ovat viisaat ja ihanat ja kourat vahvat ja hellät. Perfect.
 
olisko jossain parempaa?
Mä tykkään hoikista miehistä, kunhan hartioissa on leveyttä. Kapea lantio ja leveät hartiat, jes! :)
Harmi vain kun oma ukkoni on alkanut kasvattaa vatsaa ja yhtäkkiä sillä on jenkkakahvat! No, onhan siinä muitakin huonoja puolia alkanut tulla esiin, esim. väkivaltaisuus ja puhumattomuus, sellainen umpimielisyys. Kiertoon se kai pitäisi laittaa, mutta tuskin sitä kukaan huolis.
 
"tuutti"
Silmät, ilmeet - kasvot oikeastaan kokonaisuudessa. Pieni "rouheus" on plussaa - en voi käsittää miehiä jotka repivät kehostaan kaikki karvat pois. Mies siis saa näyttää mieheltä. Kroppa sopusuhtainen. Oman mieheni kroppa on täydellinen, työssä vahvistunut, ei mikään "salimömmölihaskimppu". Ja käsivarret- niiden pitää näyttää turvaavilta.

Mutta vaikka kuinka komea mies vastaan kävelisi - jos pääkopassa ei ole kuin kaksi hernettä ja oma peilikuva - niin saa jatkaa mun puolesta menoaan. Mieluummin se kaljamaha kuin idiootti.
 

Yhteistyössä