Hakutulokset

  1. M

    dc käyttäjät

    miksi minä en saa niitä hubeja näkyviin?
  2. M

    vuotava putkikorva

    Hei! Torstaina aloitettiin kuuri korviin + tipat märkävuodon takia, nyt edelleen korvista vuotaa märkää. Miten pian lääkkeen pitäisi alkaa vaikuttaa? Entä voiko lapsen viedä hoitoon kun tuota märkää valuu?
  3. M

    Kuin hyvä ruuansulatus reilu 1v.lapsilla pitäis olla?

    Onko ihan epänormaalia ku mun poika on 1v3kk:tta ja se on tosi hoikkanen ja pikkuinen että ei ihan hyvin sulata vielä esim.maissia,omenanpalaisia ja porkkanan palasia?Onkohan sillä ihan kunnossa tua ruuansulatus..
  4. M

    Onko teijän reilu 1-vuotiaat usein flunsassa??

    Meijän poika on reilu 1v. ja jatkuvasti jossakin nuhassa ja välillä nousee ihan kuumekkin.Tänään taas kuumeessa jotain 38.2 oli.Ihmetyttää että onko tuolla niin kauhean huono vastustuskyky ku jatkuvasti nuhaa puskee..Viimeksi nuha-kuume oli muutama viikko sitten..Ihan pienestä vauvasta asti...
  5. M

    Punaisia pisteitä/näppyjä iholla?

    Eli pojallemme (10kk) on ilmaantunut ensin poskiin punaisia tosi pieniä pisteitä ja niitä on ihan vierivieressä ja nyt niitä on koko keholla.Voisikohan syynä olla viikko sitten aloitettu antibioottikuuri korvatulehdukseen, kun ilmaantuivat nyt oikeastaan sen aikana. Mitään uusia ruoka-aineita ei...
  6. M

    Mikä kuntolaite tehokkain?

    Mikä kuntolaite olisi hyvä lisä perus kävelylenkeille nyt kun talvi alkaa tulla niin lenkit lyhenee.. :\| Olen katellu noita crosstrainereita mut onkos muilla hyviä kokemuksia jostain et polttais hyvin rasvaa..=)
  7. M

    Paras ja kätevin ehkäisy?

    Niin mikä ois hyvä ehkäisy jos pillereitä ei oteta noihin?Inhoan niitä pillereitä enkä oo mitään muuta käyttänyt aikasemmin(niitäkin vain vähän aikaa)Renkaita en oo vielä päässyt kokeileen ku imetys loppui ihan just.Mutta aattelin niitä..Millasia ne laastarit on?Jos niissä on sama vaikuttava...
  8. M

    Mihin ihastuit/rakastuit naisessasi?

    Ihan vaan tämmönen kysymys ilman sen syvällisempiä ajatuksia,on vaan kiva tietää mihin miehet on kiinnittänyt huomion ym. =)
  9. M

    Ehkäisyrengas!!

    Nyt mulla ois semmonen ongelma että ostin noita ehkäisy renkaita 18.5 ja siinä on otettava käyttöön viimeistään 18.9.Eli jos nyt ottaisin käyttöön yhen rekaan niin meeekö ne muut sitten pilalle että pitääkö ne heittää jo roskiin??Oon vähän pihalla noista ku en oo tottunu ehkäisyihin ja tuo...
  10. M

    APUA!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hei, Löytyisikö täältä apua ja tukea samanlaisessa tilanteessa olleille: Eli mies petti, jäi kiinni, yritetään jatkaa kaikesta huolimatta yhdessä. Miten olette selvinneet? Oletteko pystyneet antamaan anteeksi? Tapahtumasta on nyt kulunut vain 4 kk, mutta asia pyörii koko ajan mielessä...
  11. M

    Paljonko videoiden katselua/päivä?

    Meillä tyttö 1v 3kk on alkanut katsella videoita (teletapit, fröbelit) ja osaa jo vaatiakin filmin laittamista päälle. Mukavaa siinä mielessä että äiti saa tehdä rauhassa kotitöitä/lukea lehteä jne. Kuinka paljon teillä katsellaan videoita?
  12. M

    Painoa pois ja pian???

    Nyt on housun kaulus alkannu puristaa niin että jotain pitäisi saada aikaseks ja pian.Normaali tyylinen laihdutus ollut aina ok juttu mut nyt pitäisi osa kiloista saada pois ja pian.Vinkkejä?? Vissydietti??
  13. M

    ero vai pöpilä?

    mitä teen? 7 vuoden suhde.lapsi,avioliitto.olimme jo jonkin aikaa erossa mieheni kovan henkisen väkivallan takia.lupasi parantaa tapansa.lapsi kiintyi vasta eron aikana isäänsä.päätin yrittää ja jtkaa.ollaan yritetty pari kuukautta.mua ahdistaa,itkettää ja oksettaa.henkinen paha olo on jo niin...
  14. M

    kontiolahti+ympäristö!!!

    hei!!täälläpä olis äiskä ja 2v poitsu jotka kaipaisi ulkoilu seuraa ja kyläilypaikkaa!olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin!
  15. M

    Ratsastamaan???

    Meillä neiti (10 V.) olisi innokas aloittamaan ratsastamisen ,mutta nuo ratsastuskoulujen hinnat hieman huimaa.Oisko kellään tietoa saisko Tampereella tunteja joltain yksityiseltä hieman halvemmalla.

Yhteistyössä