Hakutulokset

1. S

Esikoista yrittämään 2012!

Kiva saada uutta porukkaa odottamaan ensi vuotta :D Ja onnea yritykseen kaikille sitä tässä aloitteleville, Apina25 taisi jo pillerit lopettaa, jej! Jännitetään yhdessä teidän puolesta:) Itelläkin vauva-asiat mielessä ihan vaihteleavasti, tulee aina niitä kausia kun oikeen kovasti pyöriin...
  2. S

Aikas monta varaslähdön ottajaa kyllä, ihanaa:) Itelläkään ei tule kyllä ongelmaa tuon alkomahoolin kanssa, ei tulee enää käytyä juhlimassa kuin harvoin. Itselläki on tapaan joskus viikonloppuisin ottaa muutama siideri kotona, mutta eiköhän se muumi-limsaki mene ;) Aion kuitenkin polttarit vielä...
  3. S

Täällä myös sama tilanne, että olis niin mahtava saada oma koti ennen vauvaa, mutta sen näkkee sitten milloin mieluinen löytyy.. ei olla vielä oikein suunniteltu että olisko se rivitalo tai omakotitalo, kumpaakin vuorotellen palloteltu vaihtoehtoina...Me ollaan sitä ensiasuntosäästöä tehty jo...
  4. S

En minäkään ole erityisemmin kenelekkään tästä puhunu miehen lisäksi, muutako ihan yhdelle kaverille... mutta he saavatkin sitten ison osan tästä kuumeesta:D määki yks päivä noita vaunuja koitin katella, mutta niitä vaihtoehtoja on ihan mahottomia määriä... miten niistä voi osata ikinä valita...
  5. S

bambi90 kiitos! häät on ihan tammikuun lopulla:) Onhan niissä meittimistä niissäkin, kauheesti vaihtelee, että välillä no vauvahaaveilu jaksoja ja välillä taas mietin häitä, ihan hyvää vaihtelua:D Nyt aloitan vielä uudessa työssä, ni jo on taas uutta miettimistä.. tuntuu välillä että ei pääse...
  6. S

Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

Heips! Täällä kans kuumeillaan vielä ilman yritystä, ensimmäistä kylläkin! Oon myös tuolla Oulun seudun kuumeilijoissa, sekä esikoista 2012 yrittäjissä:D Itellä tilanne se, että opinnot kohta päätöksessä ja häät tulossa alkuvuodesta, joidenka jälkeen olis sitte tarkotus aloitella yrittämistä...
  7. S

kiva cembalo kun tulee lisää uusia:) Apina25 tähän todellakin jää koukkuun, ihan hullua! Mutta mukavapa tätä on seurailla! nallukkan löytykö kaupungilta mitää ihanaa ja söpöä? Tulee kyllä aina käytyä vauvaosaston kautta...Mää kävin tänää kummipoikaa 3kk katsomassa ja voih.... Me ollaan...
  8. S

Kiitti Na-nu ja Verna-... nyt on sitten foolihapot aloitettu! Meillä ei myöskään tuota tilaa ihan hurjia määriä ole ja tuon pinnikseen sopiva hoitopöytä kuulosta kyllä ihan loistavalta idealta! Itse myös mietin tuota pyykkikoneen päälle tulevaa, mutta toisaalta olen kyllä suunnitellut myös...
  9. S

Oulun seudun kuumeilijat!

Kiitos kaikille:) Ja tammikuu passailee hyvin! Näiden palstojen lukeminen vaan ei yhtään auta tähän kuumeiluun.. mutta mukava seurata teidän kuulumisia!
  10. S

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

hiphei! Ilmoittaudunpa tännekin lueskelemaan teidän juttujanne, ihania uutisia ja odottelun tunnelmia... Itse kuulun vielä tuonne tausta kuumeilijoihin, mutta jos tässä muutaman kuukauden päästä aloitettaisiin yrittäminen kun on häähässäkät ja viimeiset opinnot ohi! Mies olis kovasti jo...
  11. S

Na-nu sanoppa muuta! :D bambi90 Mä luin siitä paketista apteekista, että suositellaan raskautta suunnitteleville myös.. apteekkarin täti sanoi, että suositellaan foolihapon takia myös raskautta suunnitteleville, ja luin siitä myös joskus joltakin toiselta foorumilta, että kannattaa aloittaa...
  12. S

Näköjään yllyttää aikaistamaan:D Temppiä Apina25:lle yritykseen! Näin isänpäivänä aihe varmaan puhututtaa kaikilla kuumeilupariskunnilla, ainaki meilläpäin:) Ja täältä näköjään muutki innostukset lähtee, kun niin teki mieli jos ostaa vauva-lehti eilen kun kävin kaupassa:D Oottako te syöneet...
  13. S

Oulun seudun kuumeilijat!

Heips! Täällä olisi yksi uusi kuumeilija Oulun lähialueelta, mahtuuko joukkoon mukaan? Ikää on 25 ja esikoisen yrittämisen aloittaminen olisi vielä muutaman kuukauden päässä, sillä nyt on edessä valmistumista, polttareita ja häitä, jonka jälkeen on sitten mukava alkaa yrittämään...
  14. S

Heippa kaikille! Vieläkö joukkoon mahtuu yksi kuumeilija? Olen 25-vuotias, kuten avopuolisonikin, ja molemmat haaveilemme yrityksen aloittamisesta...Olemme päättäneet aloittaa yrittämisen ensi helmikuussa, sillä nyt on niin monenlaista menossa, kuten valmistujaisia ja häitä ja kaikkea. Renkaan...

Yhteistyössä