Hakutulokset

1. M

Lelli Kelly kengät

Ok. Laita yv:nä =)
  2. M

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Pikaisesti tulin ilmoittamaan että meidän Sinttipoika syntyi sektiolla 30.7. klo 10.38. Painoa oli 3010g ja pituus 49cm. Leikkaus meni todella hyvin ja leikkaushenkilökunta oli todella ihanaa! Kuntoutuminen on ollut nopeaa ja tänään tultiin jo kotiin, kun en viihtynyt osastolla ja oli kova ikävä...
  3. M

Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

Meitähän on monta huomenna sektioon lähdössä. Täällä lähdetään myös vauvanhakuun heti aamusta :heart: Ja kyllä jännittää täälläkin!!! Toivottavasti on pian hyviä vauvauutisia kerrottava meillä kaikilla. (ja pianhan niitä on, kun elokuu jo kohta alkaa) Tuota naksumista on kuulunut mahasta...
  4. M

Hurjaa minkälaista turvotusta osalla teistä! Itse olen siltä kyllä säästynyt. Sormuksetkin lähtee vielä irti. Eikä tuo flunssakaan kivalta kuulosta loppumetreillä. Paranemisia! Nyt on joka ilta tai pitäskö sanoa yö mennyt kolmeen saakka ennenkun on saanut unenpäästä kiinni. Maanantainen...
  5. M

Hemu2: Samana päivänä lähdetään sitten vauvaa täälläkin viimeistään hakemaan. Minä en kyllä uskalla edes suunnitella mitään kyläilyjä etukäteen kun ei yhtään tiedä mikä se oma kunto sitten on. Oon jo puhunut etten välttämättä tälläkertaa haluis koko sukua sairaalaankaan ramppaamaan. Olis...
  6. M

Onnea äippa-86 tytöstä ja Milanalle pojasta :flower: Huisin jänskiä aikoja elellään nyt tässäkin pinossa! Oiskos tonne etusivulle mahollista alkaa keräilemään listaa kahtia jakautuneista?
  7. M

Ei ole tarvinnut miettiä täällä tuollaista ajantappamista, vaikka olen ollut "sairaslomalla" jo joulukuusta asti. Kyllä tuo pikkuneiti pitää kiireisenä ja täystyöllistettynä =) Nyt kyllä vähän tuntuu että nämä viimoset viikot kuluu hitaammin, kun tietää jo koska vauva tulee syntymään...
  8. M

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Kiva lukea, että täällä muitakin jotka sektioon menevät. Mulla varsin hyvät kokemukset edellisestä sektiosta. Pari päivää joutui kipulääkkeitä syömään ja vähän huippasi kävellessä, kun hemoglobiini pääsi laskemaan, mutta viikossa oli jo hyvin toipunut. Itse leikkauksessa sain jotain morfiinin...
  9. M

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Nyt täytyy näköjään sitten mustua tännekin puolen, jotta pääsee kirjottelemaan. Eli entinen meris. Milana: Mulla kasvoi 6 viikossa vain 2cm tuo sf-mitta ja ihan siitä alkoivat epäilemään että kaikki ei oo kunnossa. Viime torstaina pääsin tosiaan ylimääräiseen ultraan jo ja kaikki oli ihan...
  10. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Kovasti onnea Heitarille :flower: Mäkin luin tota kohtukuolemajuttua lehdestä.(valitettavasti) Kyllähän sen on tiennytkin tietysti että missävaiheessa vaan voi käydä hullusti, mutta onhan tuo nyt kuitenkin onneksi aika harvinaista. Mullakin oli esikoisella napanuora kaks kertaa kaulan ympäri...
  11. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Nostetaas taas tätä meijän pinoa vähäsen. Joko olet Heitar päässyt tositoimiin? Olishan se ihana saada vauva vielä äitienpäiväksi. Niin hyvää äitienpäivää niin tuleville kun jo vauvansa saaneillekin! Me lähetään tästä tekemään perinteinen mummi ja isomummikierros tälle päivälle. Illalla...
  12. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Galluppiin: -28v. tuli viime kuussa jo mittariin -toista lasta ootellaan, esikoistyttö 2,5v -Hyrylässä asustellaan Juu ja kyllä se pikkuhiljaa alkaa hirvittää omakin "synnytys", kun viikkoja tulee hirveetä vauhtia. Uusi tulokas tulee syntymäänkin jo heinäkuussa sektiolla. Onko teillä kellään...
  13. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Neuvolassa kaikki muuten hyvin, mutta lääkärin mielestä mun maha ei ollut kasvanut tarpeeksi. (Vaikka itestä tuntuu et se on kyl iso) Jos vielä kolmen viikon päästä mennään alakäyrillä niin sitten naikkarille ylimääräiseen ultraan. No ei sekään huono vaihtoehto =) Heitar: Alkaa jo jännittää...
  14. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Moikka, Jalava: Onpa sulla ihana vauva kun antaa noin hyvät yöunet äidillekin. Itsellä vielä hyvässä muistissa kuinka esikoisen kanssa heräiltiin pahimmillaan tunnin välein, mutta sillä olikin koliikki. Niitä yöunia on osannut arvostaa lapsen saannin jälkeen ihan toisella tapaa =) Heitar...
  15. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Heippa, Täällä on kärsitty migreenistä nyt sunnuntaista asti. Aina kun luulen et nyt se on helpottanut niin alkaa taas näköhäiriöt ja päänsärky...huoh Ens keskiviikkona olis lääkärineuvola, jospa keksisivät tähän jotain.. Kiva kuulla Heitar, että voit edelleen hyvin vaikka jo loppumetreillä...
  16. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Marisk: Tosta Hyvinkään päivystyksestä, niin sinne täytyy olla lähete terveyskeskuksesta jos päiväsaikaan sinne haluaa. Ainoo että lähtee sinne ajamaan ilta kymmenen jälkeen kun terveyskeskus menee kiinni, niin voi mennä ilman lähetettä. Mä kävin siellä esikoisen kanssa istumassa tossa...
  17. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Marisk: Kyllähän noita kerhoja sun muita aktiviteettejä sais olla enemmänkin lapsiperheille. TK:sta mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa. Onneks meillä on vakuutus esikoisella että voi käyttää sitä tarpeen mukaan yksityiselläkin. Kelan kanssa kaikki toiminut tähän saakka ihan mainiosti. Niin...
  18. M

Tuusula/Jokela/Hyvinkää

Täällä toinen 28-v. Hyryläläinen! Meille toinen lapsi tulossa heinä-elokuussa. Jos joku haluaa tutustua paremmin niin yv:tä voi laittaa! Näitten muitten mainittujen paikkojen lisäksi Lahelassa kokoontuu ainakin neuvolaklubi, jossa juuri pienten lasten äitejä lapsineen kokoontuu.
  19. M

huhuu Tuusula

Hei, Kelpaiskos hyrylän keskusta (mikkola)? Täällä olisi seuraa vailla 26v äiti ja 1v 3kk tyttö. Kirjoittele suoraan osoitteeseen merisimpukka@luukku.com jos kiinnostaa. (Muutkin tämän seudun äidit jotka kaipaa seuraa voi kirjoitella)

Yhteistyössä