Piti tarttua tuohon kun siitä niin usein pelotellaan mulla oli esikoiselta vatsikset tosi timmissä kunnossa, ja osa pelotteli et huono juttu ja osa sanoi ettei ole mmuta ku hyötyä..Alkuperäinen kirjoittaja Pellava:Omaa napaa luvassa täältäkin.
Tänään oli gynen tutkimus ja vaikkei mitään yllättävää ilmennytkään, tietoa tuli sen verran paljon, että sulattelemaan joutuu.
Aiemmin mulle enustettiin, että tulossa melko kookas kaveri, mutta nyt sanotiin, ettei tästä mitään jättivauvaa olekaan tulossa, keskikäyrillä mennään. Arviot ilmeisesti vaihtelevat ihan lääkärin mukaan?
Peppu edellä on pikkumies tulossa, toivottavasti hän nyt kääntyisi itsestään. Millaisia kokemuksia teillä on kääntämisestä, onko onnistunut?
Vatsalihaksista lääkäri sanoi, että ovat mulla sen verran tiukat, että saattavat vaikeuttaa synnytystä... Oletteko saaneet samanlaisia kommentteja, varsinkin te, jotka olette jo synnyttäneet, onko vatsalihaksista ollut haittaa/hyötyä?
Jaksamista kaikille erinäisten odotusajan kremppojen kanssa, pian se kesä livahtaa ja sitten meidän odotus palkitaan!
t. Pellava
synnytys meni tosi hyvin ja minusta oli helppo, ainoa "ongelma" vatsiksista oli kun kohtu oli ihan loppumetreille vatsisten alla tiukasti niin kun ipana tarvi tilaa niin mahanahat repes ritsräts kokonaan yhden päivän aikana.. mutta niinhän olisi voinut käydä muutenkin