Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Alkuperäinen kirjoittaja Pellava:
Omaa napaa luvassa täältäkin.
Tänään oli gynen tutkimus ja vaikkei mitään yllättävää ilmennytkään, tietoa tuli sen verran paljon, että sulattelemaan joutuu.

Aiemmin mulle enustettiin, että tulossa melko kookas kaveri, mutta nyt sanotiin, ettei tästä mitään jättivauvaa olekaan tulossa, keskikäyrillä mennään. Arviot ilmeisesti vaihtelevat ihan lääkärin mukaan?

Peppu edellä on pikkumies tulossa, toivottavasti hän nyt kääntyisi itsestään. Millaisia kokemuksia teillä on kääntämisestä, onko onnistunut?

Vatsalihaksista lääkäri sanoi, että ovat mulla sen verran tiukat, että saattavat vaikeuttaa synnytystä... Oletteko saaneet samanlaisia kommentteja, varsinkin te, jotka olette jo synnyttäneet, onko vatsalihaksista ollut haittaa/hyötyä?
Jaksamista kaikille erinäisten odotusajan kremppojen kanssa, pian se kesä livahtaa ja sitten meidän odotus palkitaan!

t. Pellava
Piti tarttua tuohon kun siitä niin usein pelotellaan :) mulla oli esikoiselta vatsikset tosi timmissä kunnossa, ja osa pelotteli et huono juttu ja osa sanoi ettei ole mmuta ku hyötyä..

synnytys meni tosi hyvin ja minusta oli helppo, ainoa "ongelma" vatsiksista oli kun kohtu oli ihan loppumetreille vatsisten alla tiukasti niin kun ipana tarvi tilaa niin mahanahat repes ritsräts kokonaan yhden päivän aikana.. mutta niinhän olisi voinut käydä muutenkin :whistle:
 
Tänään oli esikoisen koulun päättäjäispäivä. Poika itse eilen vähän pelkäsi että pääseekö hän toiselle luokalle. Todistus oli tosi hyvä, ei pelkoa luokalle jäämisestä. Kevätjuhla oli ihanasti järjestetty ulos. Aurinko paistoi ja oli lämmintä. Nyt sitten vain kesälaitumille. Täst edes ollaan sitten kolmisin kotona. Saas nähdä miten pojalla aika kuluu kun tässä lähistöllä ei asu kavereita. Onneksi maanantaina alkaa pesiskoulu, joten ohjelmaa on ainakin kerran viikossa.

Tänään jatkoin hieman vauvan vaatteiden laittamista. Huomasin niissä reikiä, joten eikun uudestaan pesuun. Meillä on joku koiperhonen tai vastaava joka reittää vaatteet. Pesussa tuhoutuvat toukat ainakin siksi uudestaan pesuun. Ikävää olisi jos toukka leviäisi kaikkiin vauvan vaatteisiin. Sama juttu oli esikoisen aikana. Hermot meinasi mennä kun kaikkiin vaatteisiin tuli reikiä. Luulen että puiden mukana tulee saunaan niitä toukkia ja kun pyykki kori ja kuivausteline ovat pesuhuoneessa, niin sieltä tulevat vaatteisiin.

Vauveli on innokkaasti potkinut mahassa viime päivinä.Mukava kutitella jalkapohjasta ja tuntea vastaus kutitteluun. Minun täytyy jatkossa levätä entistä enemmän. Tuntuu että otan liikaa hommia, varsinkin näitä kyläyhdistyksen juttuja. Eilen olin aivan uupunut henkisesti ja fyysisesti ja illalla menikin sitten kiukutteluksi ja itkuksi. Nyt on muiden vuoro tehdä omaosansa!

Tyttö heräsi, joten me tytöt taidetaan lähteä nauttimaan kauniista ulkoilmasta!

:wave:

Edie + pikku-reppuli rv 31+2
 
tässä sitä nyt vaan maataan. liikkua ei saa muutakuin vessaan... kyljet huutaa hoosiannaa.. joka paikkaan sattuu ja ei auta kuin makoilla sairaalassa ettei ennen aikojaan lähtisi syntymään. nyt viikkoja 28+3 ja puoltoista viikkoo maattu. vielä pitäis ainakin viikolle 32 asti jaksaa mielellään sinne 35 viikolle.. onko muita samassa tilanteessa olevia.. tois kummasti piristystä tietää ettei ole yksin.. niin ja kun on tämä raskausajan diapeettes ni on toi painokin ruvennut tippumaan kamalalla vauhdilla, kun on tiukka dieetti. että sellasia kuulumisia tänne päin. :(
 
Kiva, kun aurinko paistaa ja lämmintä piisaa, muttaku kesävaatteet ei oikeen ota sopiakseen päälle :whistle:
Käytiin typyn kans ostoksilla, mutta tahtoo nuo kesäiset äitiysvaatteetki olla mitotettu pienemmille ja solakammille odottajille.... (sen siitä saa ku "pullukka" on muutenki :ashamed: )
Löysin onneksi capri-housut, jotka ei kiristä eikä kurista "venkulaa", joten kesä saa jatkua ainaki taas vähän aikaa!
Typylle ois pitäny ostaa jos minkälaisia rimpsumekkoja...vissiinki nyt siinä rinsessa-iässä :D
Aurinkoisia oottelupäiviä!!!
tusina7 ja venku (29+2)
 
Alkuperäinen kirjoittaja anu27:
tässä sitä nyt vaan maataan. liikkua ei saa muutakuin vessaan... kyljet huutaa hoosiannaa.. joka paikkaan sattuu ja ei auta kuin makoilla sairaalassa ettei ennen aikojaan lähtisi syntymään. nyt viikkoja 28+3 ja puoltoista viikkoo maattu. vielä pitäis ainakin viikolle 32 asti jaksaa mielellään sinne 35 viikolle.. onko muita samassa tilanteessa olevia.. tois kummasti piristystä tietää ettei ole yksin.. niin ja kun on tämä raskausajan diapeettes ni on toi painokin ruvennut tippumaan kamalalla vauhdilla, kun on tiukka dieetti. että sellasia kuulumisia tänne päin. :(
no mie kans huhuilin tuossa makoilijoita, itse pääsin kotiin mutta epäilys on et seur kontrollilla ottavat taas sisään.. on sen verran taas supistellu..

jouduin tosi yllättäin sairaalaan ja vuodelepoon, kun supistuksia en voi kipeiksi sanoo. menin nlalääkärille "rutiinikäynnille", kun huomattii et pehmeetä kanavaa jäljellä reilu sentti ja ss auki.

makoillut olen nyt kk.n verran josta osa sairaalas kun iskettii kortisonit ja seurailtii, sitte vinguin kotiin kun kahteen päivään ei tullu käyrää..

viel ois neljä viikkoa ellei toukka päätä syntyä ennen sitä!

eli puolet makoilu-urakasta takana *tuulettaa*

kai sitä kivuttomana makais vaan tosissaa mietin välii et nytkö mie sitte halvaannun ku oikean puolen hermokipu on välillä ihan järjetöntä.. tuntuu niinku merellä keikkuis tän sängyn kans ku meinaa toisinaa tajunta himmetä.

mutta kovasti voimia sinne sairaalaan!
:hug:

-minä oon koittanu olla oikee onnellinen ku nää puoltoista viikkoa oon saanu olla kotona =)
 
:hug: jaksamisia sinne makoilijoille...meillä kanssa oli koulun päättäjäiset tänään ja torstai iltana oli päiväkodilla eli ihanaa kaikki muksut nyt kotona maanantaista alkaen...kaikki 6kpl...mut kuiteski ihanaa...ei olla kellon vankeja enää...neuvola lekuri oli tossa viikolla ja kaikki oli ok..keskiviikkona käväsin sokerirasituksessa kun toi bmi oli 26 eli ylipainoo löyty heti alussa :LOL: ...torstai aamulla käväsin taas hammaslääkärissä ja jee en pyrtyy mut kyl oli rankkaa yli tunnin se teki hommii yhden hampaan kanssa, no nyt siinä hampaassa on kaks ruuvia...oikee robocop kohta... :LOL:
ja tänään kävin hakemassa vauva/koliikkikeinun vaaville...juu oon pitkään halunnu sellaista mut nyt sain halvalla käytetyn...vielä saa odottaa käyttäjää mut sellana löytyy...jos kiinnostusta ja tarvetta niin mulla yhet kättämättömät imetysliivit c90 ja löytyy pinnasänkyä,brion laitasuojusta sisaristuinta ja vaikka mitä ja vaatetta..laita yytä jos kiinnostaa..halvalla lähtee..
 
sunnuntaita eloisat!

anu27 ja OmituinenOtus toivottavasti pienokaiset pysyvät vielä muutamat pitkät viikot sisällä. voimia makoiluun!

täällä on ainakin ollut aivan mahtavat ilmat. kesä on saapunut pohjolaankin! eilen käytiin koko perheen voimin tivolissa ja koottiin puutarhakeinu löhilyä varten. yöllä olikin sitten taas kramppeja ja kolotusta...

jollain muullakin on pottakoulu (vai oliko yövaippa-juttu) menossa. meillä helmikuussa 2v täyttänyt poikanen on ollut nyt kaksi päivää kuivana, öissä menee vielä pitkään. olen jo puolisenvuotta pitäny poikaa kotona sisällä ilman vaippaa, vaihtelevalla menestyksellä ja nyt viikon verran ulkonakin. päikkäreillekkään poika ei enää vaippaa halua, kun on kuulema jo "kakki vuutias" (=kaksi vuotias). eiköhän se tästä kesän edetessä edisty niin ettei ole kahta täysin vaipotettavaa sitten syksyllä.

olis pakko siivota ja sitten lähteä taas juhlamekko ostoksille. viikon päästä on veljen pojan ristiäiset. meinasin mennä samalla mekolla kuin edellisin pariviikkoa sitten, mutta kesäiset kelit sai mielen muuttumaan. hankin sellaisen, jota voi pitää kesällä ihan arkenakin.

leppoisaa sunnuntaita!

jari-maija 31+0
 
Pariin päivään en ole koneelle ehtinyt, ja täällähän oli koko palstakin muuttunut vallan toisen näköiseksi :) !

Nyt sitä sitten ollaan kesälomalla!!! Hassulta tuntuu myös ajatella että seuraavan kerran töihin sitten vasta aikaisintaan reilun vuoden kuluttua :eek: ... Tuntuu pitkältä ajalta nyt.

Painoarviosta: Minulle (tai siis vauvalle ;) ) ei ole tehty vielä minkäänlaista painoarviota. Edellisessä lääkärintarkastuksessa vastasi kuitenkin reilua viikkoa vanhemmalta kuin mitä viikot näyttää.

Joku ihmetteli neuvola-aikojen pitkiä välejä. Kaivoin äitiyskortin esiin ja minullakin tosiaan edellinen neuvola on ollut viikolla 23+3, eli melkein kahdeksan viikkoa sitten!! Aika pitkä väli tosiaan, jospa niitä nyt alkaisi tulemaan useammin. Mulla ei kyllä ole ollut mitään isompia ongelmiakaan tämän raskauden kanssa, joten josko sen takia on nuo väli olleet noin pitkät.

Anu27 ja OmituinenOtus: Tsemppiä teillä paljon ja jaksamista sinne sängyn pohjalle :hug: .

Mites muuten, aloitellaanko me uutta kesäkuun pinoa? Jaksatko Kassu vielä toimia listan päivittelijänä? Jos haluat Kassu vähän hengähtää tuosta päivittäjän roolista, niin minäkin voin vaikka sitä hommaa välillä hoitaa... Nyt kun kesäloma alkoi niin tulee varmaan useammin täällä netissä roikuttua.. :ashamed:


inom ja viikkoja tasan 31
 
Alkuperäinen kirjoittaja pietu-:
Minä oon monesti miettiny näitä, jotka joutuu sairaalassa makaamaan.. Korvaako mikään vakuutus tms. noita kuluja, mitä siitä tulee? Ja onko aina pakko jäädä sairaalaan?
ensiksi Kituks kaikille tsemppauksesta :flower:


Mulla vain vapaa-ajan vak joka ei korvaa tässä tilanteessa. sair vakuutusta ei kannattanut ottaa kun olemassa olevat sairaudet laitetaan rajoitteeksi eikä siitä silloin ole juuri hyötyä, ts. niistä mahd aiheutuvia kuluja ei korvata.

vauvalle ei saatu edes lapsiturva vakuutusta tän ennenaikaisuuden uhan takia :|

onneksi on ees maksukatto 590 (oys), johon voi toiselle vanhemmalle liittää lapset samaan. sen jälk, alle 18 v ilmaiseksi ja yli 18 v sairaalavrk 12 e.

tuo sairaassaoleminen riippuu varmaan monesta asiasta . mulle puhuttii useammalla kontrollilla osastolle jäämisestä, mutta sanoin et ykkösvaihtoehto mulle on olla kotona, koska voin maata yhtä rauhassa kuin sairaalassa. et sitte jään osastolle kun on pakko et liian suuret riskit olla kotona.


Olin sit viikon seurannassa ja laitettii kortisonit yms, ja kun kahteen päivään ei tullu käyrää sain luvan siirtyä kotiin rötköttämään =) mulla on lyhyt matka sairaalaan, et sekin varm vaikuttaa.

vaavi on varpaat eellä tulossa joten, jos synnytys nyt käynnistyis, olis kiire sektioon, kun näin pientä ei saa synnyttää perätilassa kun pää suhteettoman suuri.

mutta koitan luottaa itteeni nyt et osaan lähteä ajoissa sairaalaan jos tilanne ratkaisevasti muuttuu, vaikka sitte ambulanssilla jos kiire tulee.

edelleenki anu27, zemppiä , jaksellaan!! kuin myös kaikille muillekki :)
 
En tiedä oletteko huomanneet,mutta olen ollut aika kauan poissa pelistä.Ensin olimme viikon reissussa,sitten netti oli pimennossa ja sitten tällä viikolla olin kupuksen keuhkokuumeen takia sairaalassa.APUA!!!!!!!!!Sivut ovat uudistuneet ja kirjoituksi tullut kamalasti!!!!Toivottavasti jaksatte vielä pysyä mukana.Ja kertokaa mull lyhyesti jos on ollut jotaon "TOSI TÄRKEETÄ" tällä välin.PLEASE.



Kassu
 
Nimittäin vauvan vaatteiden pesu :) Johtuukohan siitä että eilen ostin ihanan vaaleanpunaisen tutin :D
Onneksi en tosiaan ottanut sitä äippäpakkausta! En tod. muistanut että noita vaatteita on vaikka muille jakaa!!! Olen ottanut paketin jo 2 kertaa +ne vaatteet mitä saatu lahjaksi!!! :eek:
Sänky puuttuu vielä...silloin kun se tuli niin aloin innoissani sitä kasaamaan kun huomasin että siellä oli hurjia jälkiä päädyissä varmaan tippunut kuljetuksessa!!! :/ Muuten oli nätti sänky!!
Yksi kysymys minulla olisi niille joilla ollut pinnasänky josta voi laskea toisen reunan onko kestävä? Ajattelin tilata tuon saman sängyn mutta sitten tuli mieleen että mitä jos se reuna ei kestäkkään!!! :|
Paljon asioita vielä hoidettavana!!!

Anu27 & OmituinenOtus!!! Jaksuja teille.. toivottavasti asukit pysyvät vielä jonkin aikaa matkassa!!! :hug:
 
Meris: Miksi epäilevät istukassa jotain häikkää? Sf-mitan takia? Mulla on kerran näkyny ns. tulikärpäsiä kun heikotti muutenki kovasti..Säikäytti kun näköhäiriöthän kuuluu raskausmyrkytyksen oireisiin..Matalat paineet ja matala hemppa..

On ollu kyllä ihana viikonloppu ja ihanat ilmat..On grillattu ja pötkötelty rannalla ja istuttu terasseilla ym :) Nyt se mun mees taas sitte meni takas inttiin :'(

milana ja ötti 31+2
 
huomenta!

Täällä heräilty taas aikaisin, jalkoja särkee niin paljon. Ja sitä kysyisinkin teiltä, onko muilla ollut pohjesärkyä öisin? Siis että molempia pohkeita särkee? Tai muuten jalkasärkyä?

Itsellä meni useampikin päivä ettei oikein ollut mitään "vaivoja" ja eilen sitten selkäkipu palasi ja lopulta kohdistui oikeaan pakaraan ja säteilee siitä koko jalkaan tosi kipeästi. Mikään ei tunnu auttavan ja olo on kyllä aika inhottava sen takia.. Siis mullahan on todettu se SI-nivelen löystyminen ja olen hankkinut tukivyön, mutta tällä hetkellä tuntuu että on aivan sama onko sitä vyötä vai ei.

Eipä muuta tällä kertaa... valitusta vaan.. :)

T:Vauvamaha82 ja pikkuinen 29+4
 
Kirjotteleminen on mullakin jääny vähemmälle, mutta taustalla oon seuraillu kuulumisia!

Mistähän löytäisi suht halvan pinnasängyn, kun en haluaisi yli satasta maksaa? Mistä bebes on tilaamassa? Tuntuu kaikki olevan niiin kalliita ja kun tuota rahaa ei liikaa ole..

Sitten turvotuksesta.. Onko jo muilla? Kun musta tuntuu että jo aamusta on varsinkin jalkapöydät turvoksissa, iltapäivästä sitten jo sormetkin.. Tätäkö tää on loppukesä sitten? Olin ostanu serkun häihin, jotka on juhannuksena, uudet kengät, eilen aamulla sitten "sovitin" niitä, eipä mahtunu jalkaan!! :/
 
Augustmam..aletaanko sulla nyt seuraamaan että koska vauva on kääntynyt vai miten? Mulla meinaan on myös vielä perätilassa ja ensi viikollapelkkä hoitajaneuvola ja seuraava lääkärineuvola vasta rv36+4..ajattelin vaan että mitenköhän tällasissa tapauksissa toimitaan..sanottiinko sulle mitään?
 
Nyt täytyy näköjään sitten mustua tännekin puolen, jotta pääsee kirjottelemaan. Eli entinen meris.

Milana: Mulla kasvoi 6 viikossa vain 2cm tuo sf-mitta ja ihan siitä alkoivat epäilemään että kaikki ei oo kunnossa. Viime torstaina pääsin tosiaan ylimääräiseen ultraan jo ja kaikki oli ihan hyvin, sintin paino-arvio oli 1600g eli hyvin kasvaa. Ihan turhaan säikyttelivät meitä neuvolassa! Sukupuolikin sitten selvisi lopulta eli pikkuinen poika on meille kuulemma tulossa. Se siitä mun tyttötunteesta sitten :D
Nuo valopilkut tosiaan taitavat liittyä mullakin matalaan verenpaineeseen, eivät siihen mitään sen kummempaa kommentoineet.

Kovasti voimia teille jotka joudutte jo makuupotilaiksi! Aikalailla istuksiessa se aika täälläkin kuluu jo, jotta selviää vielä kotona noitten rytmihäiriöitten kanssa. Lämmin päivä tulossa taas, onneksi on tullut hankittua ilmastointikone!

Meris + sintti 31+3
 
zamppa
Avokki sitten meni ja pamautti sen "ison" kysymyksen lauantai-iltana... sanonut sen niin monta kertaa pienessä huppelissa että en ottanut uskoakseni että nyt on tosi kyseessä mutta olihan se otettava todesta kun sormuksen kaivo taskusta. Oli kuulemma viikon kantanut rasiaa taskussa ja odottanut oikeaa hetkeä. Vaikka asiasta onkin puhuttu niin kysymys tuli silti kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mitäpä tuohon vastaamaan muuta kuin myöntävästi :) .
Mummi jo ehti eilen kysymään että meinataanko mennä vihille vielä ennen vauvan syntymää mutta tuskinpa aletaan hätiköimään näin ison asian kanssa... ehtiihän sitä vauvan syntymän jälkeenkin.

Sitten neuvolakuulumisia.. aamulla olin ensimmäistä kertaa yksin neuvolassa kun miehellä joku tapaaminen heti aamusta. Ihan eri tavalla tuli puhuttua kaikista asioista hoitajan kanssa kun oli vain kaksi naista paikalla.
Painoa ei ollut tullut kuin n 100g/vko (koko raskausaikana vaan 4,2kg). Sanoi kyllä että tuskin toista 4 kiloa enää tulee mutta hyvä ois jos muutama kilo vielä ehtisi.
Vauvan sykkeet oli 135 luokkaa ja sf-mitta 29,5.
Nyt sitten tihenee käynnitkin, antoi valmiiksi kolme seuraavaa käyntiä ja ensimmäinen niistä jo parin viikon päästä.

Kysyin tuosta synnytystapa-arvioinnistakin ja sanoi että joka paikassa sitä ei tehdä ainakaan ultralla ellei ole ongelmia raskausaikana. Käsikopelolla kuulemma jossain vaiheessa annetaan joku osviittaa siitä minka kokoinen napero ois maailmaan tulossa. Tutustumisestakin sanoi että viikon 34 jälkeen voi ajan kuulemma varata, ainakin jorviin.

Mies on jo pitkään halunnut kasata pinnasängyn ja asetin ostettaessa rajan, että ennen kesäkuun 1.päivää sitä ei kasata. No eilenhän se sitten piti laittaa kasaan puolilta öin. Mutta onpahan ainakin sänky odottamassa pienokaista jos ennen elokuuta ulos haluaa.
Äitiyspäivärahahakemuksen sain vihdoin viime viikolla postiin, nyt vaan odotetaan että koska paketin saa hakea.

Kauheasti tulikin tekstiä....

zamppa 29+5 (kohta jo 30 viikkoa täynnä)

miksi toi heittää ton smileyn tohon kun haluan sulun...
 
ihan kateeks käy ku itekki pääsis kotiin ni ei tämä makaaminenkaan tuntuis niin pahalle.. paino pudonnu 1,5 viikossa jo 5kg.. ihan hirvittää miten paljon se viel putookaan.. itkuki n niin pirun herkässä... tahtois vaan kotiin... sellasta tänne sairaalaan, voihan se olla et tulee konkurssi ku pitää näin kauan olla sairaalassa.. :( menee omat synttäritki näin...
 
anu 27

:hug: jaksamista.

jos konkurssi uhkaa niin kannattaa ottaa yhteyttä sairaalan sos.työntekijään, jos vaikka olis mahdollista saada jotain harkinnanvaraista tukea.

sairaala tuntuu kyllä useimmiten vankilalle mutta koitaha jaksaa ajatella sitä "palkkiota", mitä kauemmin jaksaa maata, sen paremmat mahdollisuudet pikkuihmisellä on syntyä terveenä ja ylipäätään selvitä.

itke ku itkettää, meinasha tuo itelläki niiskuttamiseksi mennä ku oli ikävä kotiin ison ja pienen miehen tykö. varsinki lapsesta erossa oleminen tuntu iha kamalalta.

mulla on kontrolli huomen aamulla ja kyllä kieltämättä alkaa jo vähä jännittää mikä on tilanne ja joutuuko jäämään sinne.
 
Joku tuolla aikaisemmin kyseli pinnasängystä.. Me aikoinaan hankittiin esikoiselle (kaikista varoituksista huolimatta) sänky, jossa saa toisen reunan laskettua. Se on edelleen mielestäni yksi parhaista keksinnöistä! :) Siihen on esim. niin paljon helpompi laskea nukkuva lapsi ja pieni vauva kun ei sieltä pääse edes tippumaan kun kuitenkin siinä on sitä reunaa, mutta ei niin paljon että nse haittaisi hoitamista. Sitten kun lapsi oppi nousemaan seisalleen ihan varmuuden vuoksi käännettiin sänky niin että laskettava reuna on seinään päin niin eipähän ainakaan nyt pääse "rynkyttämmän" reunaa väljäksi, niin kuin meitä peloteltiin.. Ja toistaiseksi ainakin sänky on kuin uusi.(ollu käytössä kohta 1,5v)

Anu27: Ihan mielenkiinnosta kysyisin et miten pääset sairaalasta nettiin? Ihan taatusti siellä on raskasta vaan maata, mutta yritä ketsää, kyllä se odotus vielä joskus palkitaan! :heart: lapsen parhaaksihan se on..

Ja sit vielä synnytystapa-arviosta ja vauvan kääntämisestä: esikoista odottaessa mulle tehtiin synnytystapa arvio rv36 täällä Kajaanissa. Vauva oli vielä sillon perätilassa, mutta neuvolalääkäri totesin sen vielä mahtuvan kääntymään ja niinhän se sitten ehkä rv38 kääntyikin ja syntyi ihan normaalisti. Jos ei olisi kääntynyt sillä viikolla niin olisin olisin joutunut äitipolille tarkempiin mittauksiin et mahtuuko syntymään perätilassa vai yritetäänkö kääntää.. Ja sama käytäntö täällä kuulema on edelleen. :)
 

Yhteistyössä