Hakutulokset

  1. R

    Syytä suuttua?

    Meillä on tällainen tilanne, eli olen kummitätinä kahdelle lapselle 1- ja 3- vuotiaille. Heidän äitinsä on aika juhlivaa tyyppiä ja usein rahat kuluvat johonkin aivan muuhun kuin ruokaan, vuokraas ym. Nyt hän sitten kertoi että on jättänyt viimekuun vuokran maksamatta ja pyysi meidän perhettä...
  2. R

    Syytä suuttua?

    Meillä on tällainen tilanne, eli olen kummitätinä kahdelle lapselle 1- ja 3- vuotiaille. Heidän äitinsä on aika juhlivaa tyyppiä ja usein rahat kuluvat johonkin aivan muuhun kuin ruokaan, vuokraas ym. Nyt hän sitten kertoi että on jättänyt viimekuun vuokran maksamatta ja pyysi meidän perhettä...
  3. R

    OI MAAMME SUOMI....

    Hyvää ITSEPÄISYYSPÄIVÄÄ :laugh: Eikun Itsenäisyyspäivää kaikille :wave: :flower: :xmas:
  4. R

    Myynnissä olisi Pamperssin vaippoja 2-5kg

    Vaippoja on neljä pakettia joissa on 28kpl vaippoja ja kolme pakettia vaippoja joissa on 44kpl vaippoja. Elikkä jos ihan oikein laskin niin vaippoja olisi yhteensä paketeissa 244kpl. Aikasta iso satsi. Minä olin ostanut noita vaippoja etukäteen ja saimme niitä lahjaksi useamman paketin lapsen...
  5. R

    Yökastelusta!?

    Esikoisemme on marraskuussa täyttänyt kolme vuotta ja nyt on ollut yöllä ilman vaippaa pari viikkoa ja aluksi meni hyvin, mutta nyt on tullut kolme kertaa yöllä pissat sänkyyn melkeimpä perättäin. Kuinka muilla on lähtenyt menemään vaippojen pois jätön jälkeen ja onko jotakin vinkkiä jolla...
  6. R

    MPR

    Tiedoksi rokotteita miettiville että maanantaina prismassa käsitellään mpr rokotteen yhteyttä autismiin. ONKO vai Ei.
  7. R

    Rapujuhlat ?

    Tiedättekö netissä sivuja josta voi tilata rekvisiittaa rapujuhliin kun nuo kaupungin kaupat ovat niin niin kaukana ja muutkin ideat ovat tervetulleita koska järjestän juhlia ensinmäistä kertaa?
  8. R

    Minnekkä lomalle 2.7 vuotiaan kanssa?

    Mihinkä lomalle 2.7 vuotiaan kanssa? Mietimme lomamme alussa että mihinkä lähtisimme lomailemaan tyttäremme kanssa ja nyt kysynkin Teiltä vinkkejä missä Te olette lomailleet tuon ikäisen kanssa ja oliko paikka sopiva tuon ikäiselle. Mieluiten paikka saisi olla joku sellainen missä yövyttäisiinkin.
  9. R

    Juhannus runo!

    Kirjottakaapas joku kiva kesäinen tai juhannusruno joka olisi sopivan lyhyt laitettavaksi tekstiviestiin?
  10. R

    Kuivaksi opettelua!

    Kuivaksi opettelua! Antakaapas kokeneemmat hieman neuvoja minulle joka yritän esikoista saada käymään pöntöllä? Tyttöni täytti marraskuussa kaksi ja jo syksyllä yritin saada häntä istumaan potalle mutta ei hän siinä tykännyt istua, välillä istui housut jalassa. Nyt sain kaverilta lainaksi...
  11. R

    Tuttipullo pois ja millä turvataan maidon saanti

    Esikoinen täyttää ensikuussa 2 vuotta. Juo vettä, mehua yms... lasista ja nokkamukista mutta maitoa ei suostu juomaan kuin pullosta. Yritän vieroittaa tuttipullosta pois, mutta ei juo nyt päivisin maitoa ollenkaan. Aamulla ja illalla annan pullosta vielä velliä. Millä turvaa lapselleni riittävän...
  12. R

    Painonvartijat

    Missäpäin Tampereella pääsee mukaan painonvartioihin, ja paljonkohan maksaa tällanen lysti? :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä