Syytä suuttua?

Meillä on tällainen tilanne, eli olen kummitätinä kahdelle lapselle 1- ja 3- vuotiaille. Heidän äitinsä on aika juhlivaa tyyppiä ja usein rahat kuluvat johonkin aivan muuhun kuin ruokaan, vuokraas ym.
Nyt hän sitten kertoi että on jättänyt viimekuun vuokran maksamatta ja pyysi meidän perhettä maksamaan kun "Sulla on se mieskin joka teiät elättää ja mulla ei oo ketään, ja sä oot kuitenkin noitten lasten kummi niin onhan se tavallaan sun velvollisuus"
Meillä itsellämme on 2 poikaa, 2v ja toinen 1kk ja asuntolainan sekä laskujen jälkeen meiltä ei jää niin paljon tähteeksi että pystyisimme hänen vuokraansa maksamaan. Sanoin tämän hänelle, ja hän ehdotti että jättäisimme lainalyhennyksen maksamatta. Kun tästä kieltäydyin, hän sanoi ettei minulla ole enää asiaa tulla hänen lapsiaan katsomaan koska en hoida kummitädin velvollisuuksia ja olen takinkääntäjä.

Olin ihan ihmeissäni, minun mielestäni ei ole syytä suuttua tuosta. \|O \|O
 
Minä Äiti
No ei voi vedota kumminvelvollisuuteen tuossa asiassa...Minähän olisin vararikossa jos joutuisin kaikkine kummilasten vanhemmat elättään :whistle: Ku niitä on 8 lasta...

Mutta jokainen elättäköön itsensä ja maksakoot vuokransa. Kyllä tällä äidillä on nyt elämä pahasti sekaisin. Mutta teidän ei kuulu todellakaan maksaa heidän vuoriaa. Jos nyt annat periksi niin saat antaa aina. Jos perhe tarvii jotenkin apua niin minä ostaisin heille sitten sitä ruokaa. En antais rahaa koska se varmaan menee ihan muuhunku ruokaan.
 

Yhteistyössä