Hakutulokset

  1. Ä

    Käytättekö tyynyä...

    lapsellanne?Meillä poju 1,3v. ja olen flunssan jälkeen aina matalaa tyynyä.Tuntuu, että nukkuu paremmin tällöin. Ei kai siitä haittaa ole kun ei ole liian korkea?Onko muilla jo tyynyt käytössä?Olisis kiva kuulla, että miten muissa perheissä :D
  2. Ä

    Kuinka pitkään pesette uudet vaatteet?

    Vähän hölmö kysymys mutta kysympä kumminkin.Elikkä, miten vanha lapsenne on ollut kun olette lopettaneet uusien vaatteiden pesun?Meillä poika 1,2v ja pesen vieläkin uudet vaatteet ennen ensimmäistä käyttöä.Onko turhaa touhua? Kiitos vastanneille :hug:
  3. Ä

    1-vuotis rokotuksesta

    Kuinka kauan rokotuksesta johtuva kuume voi kestää?Onko kokemuksia jolla kulla?Meillä rokotuksen jälkeen, seuraavana yönä nousi kuume ja vielä seuraavana päivänäkin on. Kiitos jos joku antaisi pientä vinkkiä :heart:
  4. Ä

    1-vuotis synttärit

    on meillä edessä ja olisikohan teillä antaa hyviä reseptejä tarjottaviin? Makeat hoituvat helposti, mutta olis kiva laittaa jotakin uutta suolaista tarjottavaa.Teen ainakin voileipäkakun.Vieraita tulossa tosi paljon joten purtavaakin pitäisi sitten löytyä. Kiitos vastanneille =)
  5. Ä

    Löytyiskö...

    kirjottelu kavereita? Mulla on yksi poika -04 ja itse olen -82. Olis kiva kirjoitella jonkun kanssa.Jos sellaisia halukkaita löytyy? Mulle voi laittaa y-viestiä.

Yhteistyössä