Hakutulokset

1. S

Supistukset rv 11 ?

on toisessa ja nyt tässä kolmannessa (tai oikeesti tää on jo neljäs raskaus, koska tätä edellinen päättyi keskenmenoon) alkanut harjoitussupparit jo juurikin rv 11. En sitten tiedä, onko osasyynä B-streptokokki, joka mulla on tässä raskaudessa todettu, mutta saattoihan se olla mulla jo tokassa...
  2. S

kokemuspohjalta sika rokotteen oireista

Otin rokotteen 4 päivää sitten maanantaina aamulla. Ei tullut muita oireita kuin käsi vähän kipeäksi.
  3. S

millon raskaus näkyy testissä?

Mulla näkynyt melko aikaisin. Tokassa raskaudessa sain plussan n. rv 3+4. Kesken menneessä raskaudessani viime kuussa plussasin rv 3+5 muistaakseni. Ja tänään tuli plussa rv 3+5 :). Oli haalea, mutta kuitenkin selkeä viiva. Varmaan olisi voinut näkyä jo toissapäivänäkin tosi haaleana haamuna...
  4. S

Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Minulla oli siis km viime kuussa ja yhtiäkään normaaleja menkkoja ei ehtinyt tulla, kun tulin jo uudelleen raskaaksi ja tänään testasin plussan! :D :heart: Nyt olisi oviksesta laskettuna rv 3+5, suunnilleen. Laskettu aika olisi n. 18.1.2010. Pelottaa kyllä tosi paljon, meneekö tämäkin kesken...
  5. S

vauva-10 Mä aloitin uuden kierron laskemisen siitä ensimmäisestä keskenmenovuotopäivästä. Muakin pelottaa uusi raskaus.. En tiedä, miten sitä selviäisi toisesta km:sta, jos sellainen sattuisi uudestaan kohdalle :|
  6. S

Voi ei, vauva-10 :( :hug: Että sinunkin piti vielä kokea tämä :( Sulla meni sitten juuri samoilla viikoilla kesken kuin mulla.. Tosi raskasta tää kyllä on, etukäteen en ois osannu arvatakaan, kuinka raskasta..
  7. S

Minulla on ollut niin mieli maassa, etten ole jaksanut mitään kirjoitella vähään aikaan.. Mutta mulla meni siis raskaus kesken ihan alussa, rv 5+2 tai jotain :'( Ultrassa kävin ja verikokeissa, joilla toi km sitten varmistui. Vuoto ei oikeestaan ollut juuri normaaleja menkkoja runsaampaa (toki...
  8. S

Sain jo lauantaiaamuna aika vahvan viivan r-testiin (Predictor), mutta tänä aamuna sit alko vuoto :'( :o Ja ihan kirkasta verta tulee ja melkein yhtä paljon kuin normi menkoissa :( Ja aika voimakkaita menkkakipujakin on. On täytynyt ottaa useempi Panadol ja pari Buranaaki tän päivän aikana...
  9. S

vauva-10 Onnittelut plussasta! :flower: Minä en ainakaan ole vielä liittynyt odotus-puolella mihinkään ketjuun. En kai vielä oikein uskalla. Mulla olis la n. 13.12. Millon sulla, vauva-10? Äsken testasin Biocard-testillä (en ole sillä testannut vielä kertaakaan aiemmin, joten ei ehkä...
  10. S

Kiitos onnitteluista! :) Nyt vähän pelottaa.. Nimittäin tein eilen illalla taas 2 raskaustestiä ja ajattelin, että kyllä se viiva varmaan on vahvistunut (edelliset tein siis sunnuntai-iltana eli välissä oli 2 vrk) ja en saanut yhtään vahvempia viivoja! :| Mitäs tää nyt sitten merkkaa...
  11. S

Ihmeellisiä noi Kotitestin herkät one step pregnancy-testit kyllä on!! :headwall: Niihin oon siis saanut toissapäivänä ja eilen aamulla ihan haamujen haamut, juuri ja juuri valoa vasten erottuvat viivat :/ Kun taas muihin ei-niin-herkkiin testeihin on tullut aika haaleat, mutta kuitenkin ihan...
  12. S

Mulla nyt kp 29/24-34 ja tein äsken Kotitestin one step pregnancy-testin (herkkyys 10) ja siihen tuli jonkinlainen toooosi toooosi haalea, harmaa(?) viiva!! |O Onko noissa testeissä viivanpaikkaa?? Mieskin sen viivan erotti, kun valoa vasten katsoo. Ja ihan testiajan sisällä tuli tuo viiva. Se...
  13. S

Mulla nyt kp 24/24-34, joten tän viikon loppupuolella voisin ehkä testata jos ei ole menkat alkaneet. Mitään raskausoireita ei kylläkään ole ainakaan vielä :( Tosin oviskin oli kai vasta kp 17 tai 18 joten vielähän tässä on aikaa. Mutta jotenkin en vaan usko, että oisin raskaana...
  14. S

HAPPY82 Joo muistan kyllä joskus lukeneeni niistä kypsymis- ym. kivuista, mutta kertaushan on opintojen äiti :) Oishan se aika ihme, jos mulla joskus olisi ovis 2 kertaa/kk, en oikein jaksa siihen uskoa.. Ehkä kallistun kuitenkin enemmän noiden kypsymiskipujen kannalle. Mulla ois nyt jo kp...
  15. S

Kiitos HAPPY-82 kommentista. Kyllä minäkin oon sen jotakuinkin noin ymmärtänyt, mitä selitit. Silti vähän ihmetyttää, kun tuntuu niitä ovisoireita 2 kertaa saman kierron aikana ja siis ne limatkin. Mutta joka tapauksessa näin käy harvoin. Yleensä se menee sen saman kaavan mukaan, että oviskipuja...
  16. S

mamx2 Ei noihin lämpöihin oikein oo luottamista. Minäkin niitä mittailin 4v sitten, kun toista raskautta yritettiin ja aina niissä kierroissa, joista en tullut raskaaksi lämmöt nousivat oviksen jälkeen. Mutta sitten siinä kierrossa, josta tulin raskaaksi lämmöt pysyttelivät ihmeen alhaalla! Olin...
  17. S

Minäkin nyt päädyin tilaamaan sieltä www.kotitesti.fi. Olivat hyvinkin edullisia: 3 kpl erittäin herkkiä liuskaraskaustestejä 5,90e.
  18. S

Suositelkaa jotain hyvää merkkiä ja mistä sivuilta sais edullisesti?? Itse olen aikoinaan tilannut Acon 10-merkkkisiä ja kyllä ne ihan toimivia olivat. Plussan näyttivät jo aikaisilla viikoilla. Mietin vaan, että jos jotain muuta merkkiä kokeilis välillä ja saisko edullisesti jostain. Ovista...
  19. S

Jaa, en taida sitä Donna-sylkitestiä sitten uskaltaa ostaa jos sen toiminta noin epävarmaa on.. Mulla alkoi sittenkin jo eilen oviskivut. Mutta mulla on oviskipuja yleensä useampana päivänä ennen sitä varsinaista ovista. Onko muilla näin?? Viime kierrossakin oli viitenä(!) päivänä kipuja ja...
  20. S

Ninnatar, mä otin kans vikan pillerin 6.2. Menkat alko 9.2. No en sitte valitettavasti raskautunut siitä 1. yrityskierrosta. Menkat nimittäin alko 7.3. Nyt ois siis kp 10/24-34 ja yk 2. Ovista odottelen, mut vielä ei oo mitään merkkejä siihen suuntaan.. Viime kierrossa se oli (vasta) kp 17 ja...

Yhteistyössä