Hakutulokset

1. S

Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Onnea Mamacitalle!! :flower: Hieno juttu! :) Mulla alkoi menkat lauantaiaamuna :( Luteaalivaihe jäi siis vain 9-10 päivään. Se taitaa olla aika vähän? Mulla on yleensä ollut toi luteaalivaihe n. 12 vrk, mutta joskus tosiaan vain 9-10 vrk. Toivottavasti tässä kierrossa olisi pitempi...
  2. S

Mulla on nyt kp 26/24-34. Eikä oireen oiretta, siis raskausoiretta. Menkkamaista mahakipua kyllä oli vähän aikaa tänään :( Eli olen aika varma, että menkat alkaa lähipäivinä :( Masentavaa.. Vaikka olenkin koko ajan yrittänyt valmistautua siihen, ettei nyt ainakaan 1. yrityskierrosta tärppää...
  3. S

:wave: Minä otin viimeisen e-pillerin 6.2 ja menkat/tyhjennysvuoto alkoi 9.2. Nyt siis ois kp 22/24-34. Ovis taisi olla kp 17 kipujen ja limojen ym. oireiden perusteella. Meillä on jo kaksi lasta, 03 ja 06 syntyneet. Kova vauvakuume sekä mulla että miehellä :) . Toivottavasti tärppäis...
  4. S

Kolmannesta kuumeilevat,mutta ei vielä ajankohtainen...

Hoitoalan ihmisiä minäkin ja Keski-Suomessa asutaan. Minä 27v ja mies 34v. Mulla oli eka synnytys hirvee ja pelkopoli tulikin tutuksi 2. raskauden aikana. Onneksi toinen synnytys oli ihan toista maata! :) Oli kaikin puolin helppo (ja lyhyt) synnytys ja toipuminen kävi todella nopeesti (ainakin...
  5. S

Muita joilla yritys alkaa vuoden päästä..?

Meilläkin kolmosen yritys alkaa vasta v. 2008. Ja tuskin vielä alkuvuodesta.. Mulla on hirveä vauvakuume ollut jo n. 9kk, mutta ei kai tässä auta muuta kuin odottaa vielä :headwall: Töitäkin pitäisi keritä tekemään ennen yrityksen aloittamista.. Me ei varsinaisesti yritetty esikoista, mutta...
  6. S

Monta kertaa olet ollut raskaana? Montako lasta sinulla on?

2 kertaa raskaana ja 2 lasta
  7. S

Kolmannesta kuumeilevat,mutta ei vielä ajankohtainen...

Mullakin on 2 poikaa (4v ja 1v) ja kova vauvakuume! Vielä ei kuitenkaan voida yritystä aloittaa:/ Ensin pitäisi mun olla jonkin aikaa töissä. Yritys alkaa ehkä ensi keväänä. Olen kuumeillut jo yli puoli vuotta joten aika tuskaista alkaa tää yrityksen aloituksen odottelu olla! :headwall:
  8. S

Kokemuksia TUTTELI OMNEOSTA

Meillä ollut molemmilla lapsilla käytössä. Esikoisella ekat 3kk ja kuopuksella 1. vuoden (osittaisimetin 3kk). Kuopukselle eivät mitkään muut kaupassa myytävät korvikkeet sopineet. Esikoiselle alkoi 3kk iässä sopia Nan. Kuopuksella Omneo auttoi pulautteluun tosi hyvin. Samoin vatsavaivoihin...
  9. S

mitä olette nyt ostanut seppälän 1e kupongeilla? paljonko rahaa mennyt?

yhteensä ainakin 300e arvosta vaatteita!! =) :whistle: Niihin meni 11e :D Ostin itelleni takin, 3 hametta, kahdet housut, shortsit ja puseron. Pojalle shortsit ja miehelle 2 paitaa.
  10. S

Uimaan synnytyksen jälkeen

Mulle taas lääkäri sanoi, että voi mennä uimaan, kun kysyin sitä jälkitarkastuksen yhteydessä (mulla synnytyksestä jo 2v). Vesi vanhin voitehista, kuulemma..

Yhteistyössä