Hakutulokset

1. W

Saako teidän lemmikit joululahjoja?

juu, koirat saavat molemmat pari pakettia, yleensä saavat uudet pallot ja jotkut toiset lelut. Molempiin paketteihin sitten myös siankorva tai vastaava, niin löytävät kyllä paketit omistajansa ja aukaiseminenkin onnistuu... =) ja joskus saavat vielä jonkun isomman sorkan tai vastaavan. Hevoset...
  2. W

Kun on suhteessa ja rakastaa kokonaan toista....muita?

Kuulostaa samalta kuin oma tilanteeni vuosia sitten. Paitsi että minä olin se nainen kenen mieheen rakastuttiin. Meillä oli ongelmia liitossamme ja kai mies hullaantui, kun tapasi naisen joka oli "niin hyvä keskustelemaan" ja tunnusti miehelleni ihastuksensa. Tilanne oli kamala. Me lähdimme...
  3. W

Raskauden ensioireet

ei ollut kyllä minkäänlaista vuotoa.
  4. W

Tupper-ihmiset!

Kuvastossa olevien silikonivuokien lisäksi saatavilla on vielä muutama kappele minisydän-vuokaa ja hedelmäpiirakka-vuokaa. Ovat olleet joskus sesonki myynnissä.
  5. W

Tupper-ihmiset!

Ok, laitan yv:tä, jos osaan tätä uutta systeemiä käyttää... B)
  6. W

Tupper-ihmiset!

Voin kysäistä tukusta, onko siellä aiheesta tietoa. Laitan sitten tänne tietoa. Olet nimittäin ensimmäinen, jonka kuulen sanovan että niihin jää maku. Moni on sanonut, että leivonnaisen pinta on erilainen kuin jos on voideltu+korppujauhotettu, mutta minulle ei kukaan ole sanonut että silikoni...
  7. W

Tupper-ihmiset!

Juu, en voitele minäkään. sen vielä kysyn, että kun otat leivonnaisen uunista, niin kauanko pidät sitä vuoassa ennenkuin otat pois? Siis en tiedä, onko sillä mitään merkitystä, mutta itse en anna olla vuoassa kuin noin 5min ja otan pois. Ikävä, jos eivät pelitä niinkuin pitäisi.
  8. W

Tupper-ihmiset!

Voiteletko vuoan? Pitää varmaan vielä ite tänään jotain tehdä ja oikein ajatuksella maistella...
  9. W

Tupper-ihmiset!

Omiini en koe että maku olisi tarttunut. Keittiöön kyllä tulee pieni "silikoninhaju" kun vuoka on uunissa, mutta itse en koe, että siltä maistuisi... Miten hoidat/käytät vuokia?
  10. W

Ainolle toiset nimet

Aino Elisa Olivia Aino Sofia Matilda Aino Sofia Emilia Aino Sofia Wilhelmiina
  11. W

Tupper-ihmiset!

Olen jälleenmyyjä. Voin sinulle kyseisen vuoan myydä ja vaikka postissa laittaa.
  12. W

miks aina ahistaa ku lapset lähtevät isälle?

Mutta kun pitää olla TODELLA PAINAVAT syyt, jos ei anna lapsia isälle... Oma huoli tai erilaiset kasvatusperiaatteet eivät syyksi riitä. Lapsella on kuitenkin kaksi vanhempaa ja molemmilla oikeus lapseen, samoin kuin lapsella oikeus molempiin vanhempiin! "Vapaista" viikonlopuista kannattaa...
  13. W

Bikinirajat

Mut saako sitä vetästä heti uudelleen, ku jotenkin muistasin et muutama pv pitäs olla väliä? Vai muistanko väärin? Pitää vissiin kaivella tuubi esille...
  14. W

Bikinirajat

Vetelin eka kerran bikinirajat Veet:llä, tuli vähän toispuoleiset... :whistle: No, jospa ens kerralla onnistuis paremmin... ;) Pakko kyllä yrittää uudelleen het muutaman pvn päästä!!
  15. W

Milloin teillä alkanut raskauspahoinvointi?

samana päivänä ku olis pitäny kuukautiset tulla... siks en heti edes tajunnu että on kyse raskauspahoinvoinnista, vasta ku kolmatta päivää oksensin, niin rupesin katteleen kalenteria.... =)
  16. W

Onlyt

tää palsta tuntuu olevan pelkkää negaa täynnä, tääl saa kaikki p....kaa niskaan. mitä oon muutamia kuukausia seurannut sivusta
  17. W

mistä löytäisin sen winx clubin alkubiisin????

:wave: Halloota halloo :wave: Tietääkö joku mitä tarkotan???
  18. W

mistä löytäisin sen winx clubin alkubiisin????

siis mistä sais kuunneltua sen winxien alkubiisin - "...taikavoimaa keijujen..."
  19. W

IVF - kuinka monennella tärppäsi?

Kolmannesta ICSI:stä tärppäs tuplasti, kaksoset siis tulossa :heart: :heart:
  20. W

Onko kellään Winx lehti nro6?

Kukahan Essi on lähettänyt piirustuksen? Entä onko kellään ideaa mistä moisen lehden voisi saada ostettua? Lehtipisteissähän myydään vain tuoreita lehtiä.

Yhteistyössä