Hakutulokset

  1. M

    kuukuppi

    \ Joko olet rohkaistunut? Suosittelen lujaa! :D Saa vihdoinkin unohtaa joka kuukautiset ostokset. Nimim. todella huono muisti
  2. M

    PMS-oireet

    Siis puhutaankos me samoista helokkiöljykapseleista kuin mitkä tekee iholle hyvää?
  3. M

    MITÄ MIELTÄ NIMESTÄ

    Tuntuu aika yleiseltä tämän hetken nuorisossa. Mutta eihän se enää välttämättä ole sitä, kun teidän poika on vanhempi. Ihan kiva nimi!
  4. M

    Orgasmikysymys naiselta naisille

    Mieheni hyväilee suullaan tai jollakin apuvälineellä orgasmin minulle ennen varsinaista yhdyntää. Muutaman kerran olen saanut yhdynnässä, ja onhan se kieltämättä aika mahtavaa =) Mutta paljon tuntuu olevan kiinni, mitä (ylä)päässä liikkuu ts. parempi kuin vois unohtaa ulkomaailman tyystin...
  5. M

    mistä pankista otitte lainan...?

    Oltaisiin otettu sieltä, mistä halvimmalla saadaan. Mutta onneks oman Osuuspankki oli ymmärtäväinen ja tarjos parhaan!
  6. M

    tympeetä

    En voi kehua olevani itsekään kovin aktiivinen yhteydenpitäjä, mutta olen monesti pyytänyt lapsen saaneita kavereita poikkeamaan ohi kulkiessaan (asutaan valtateiden varrella), mutta ei. Ohi kyllä mennään n. kerran kuukaudessa, mutta ei edes 15 minuuttia voi pysähtyä, että voitaisiin nähdä...
  7. M

    Hiiva ja kuukautissiteet

    Siteet voi hyvin olla syynä. Kuukupin sijaan myöskään flannellisen kestositeen ei pitäisi edesauttaa hiivaa. Hiivatulehdus on kertakaikkisen kamalaa. Kumpa siitäkään ei kukaan joutuis kärsimään :kieh:
  8. M

    PMS-oireet

    Yleensä poden myös moisista oireista, vaikka en sen viikon aikana suostukaan sitä myöntämään, koska muuthan ovat väärässä ja tekevät kaiken väärin ja vain minä olen oikeassa. Nyt olen odotellut oireita, koska menkat alkaa ihan juuri, ja viikko on sujunut melkein paremmin kuin "normaalit" viikot...
  9. M

    yk hommiin libanoniin

    Mies oli kans siellä viimeksi ihan loppuaikoja. Ja enkä kestäisi enää useampaa kertaa yksin kotona oloa. (on ollut Libanonin jälkeen myös muualla...)

Yhteistyössä