Orgasmikysymys naiselta naisille

Saatko yhdynnässä, jotenkin muuten vai et ollenkaan? Miten suhtaudut asiaan itse ja miten mies suhtautuu, jos vaikeuksia laueta? Esim. jos et laukea yhdynnässä?

Meillä on aina ollut mielestäni ihan ok seksielämä, olen saanut sormi- tai suuseksillä enkä ole sitä kokenut ongelmana. Nauttinut siitä ja suuseksin antamisesta myös miehelle. Muutenkin olisin ollut innokas kokeilemaan uusia juttuja. Nyt asiasta on muodostunut ongelma miehen satunnaisten kommenttien ja lisääntyvän haluttomuuden jälkeen. Olen itsekin alkanut seksin aikana miettiä,milloin saan, miten ja tätä kautta kierre on valmis. Esim. jos yhdyntä kestääkin vähän pidempään (yleensä aika nopeasti ohi..) niin mietin, että nyt varmaan pitäis jo miehen mielestä saada jne. eikä suuseksikään tunnut kivalta, etenkin jos mies kysyy, että haluatko, että otan vielä suihin tms.

Ja onko naisia, jotka olisivat oppineet saamaan yhdynnässä?
 
surusilmä

Heippa!!
Kuule, naisen orgasmi ei ole sama juttu kun miehellä. Todellakaan kaikki naiset eivät saa pelkässä yhdynnässä orgasmia, jos kerran saat sen sormella tai suuseksillä niin ole tyytyväinen!!!!!! Koska on myös sellaisia naisia jotka eivät saa ollenkaan... Sitä ei kai voi oikein opetella, en tiedä jos jollakulla on eri tietoa... Mutta varmaa on että jos miehesi jotenkin syyllistää sua tästä niin orgasmiakaan ei tule kun et voi antautua täysillä siihen vaan joudut sitä miettimään. Koettakaa nauttia toisistanne, hyvinhän asiat ovat jos molemmat saavat orgasmin, keinolla millä tahansa...
 
Fiyza
Saan yhdynnässä,sormella,dildolla.. miten vaan.Jos en saa yhdynnässä niin minut hoidellaan muulla tavalla.Jos mies hieroo yhdynnässä klittaa niin silloin en saa orgasmia. :whistle: <br><br>
 
Minä saan orgasmin yhdynnässä lisäämällä itse käsin klitoriksen kiihottamista. Takaapäin en saa koskaan,. Päällä ollessani riittää oikea paine ja asento, mutta toisinaan jää saamatta niin. Miehen tekemänä käsityönä en laukea, mutta varmasti laukaisin räjähtäen jos hän käyttäisi vaikkapa jotain dildoa ja samalla hieroisin itse klitorista.

Miehesi suhtautuminen asiaan voi olla silkkaa epävarmuutta. Ehkä sinun tarvitsee kertoa hänelle, että naisen fyysinen seksuaalisuus on hyvin erilaista kuin miehen - että naisen on itseasiassa hyvin usean kohdalla helpompi saada orgasmi klitoriskiihotuksen avulla (sormi, suuseksi, dildot jne.) kuin itse yhdynnässä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että yhdyntäseksi olisi huonoa tai tarpeetonta (!), tai mies olisi huono tuottamaan tyydytystä - tämä on tärkeää sanoa selvällä suomella ääneen.

Sen selittäminen voi tosiaan myös auttaa, että useimmat naiset tarvitsevat jotain lisäkiihotusta klitoriksen alueelle lauetakseen yhdynnässä - oma käsi tai vastaava väline on käytössä muistaakseni tutkimuksien mukaan jopa 80% naisilla klitorisalueella samalla kun mies rakastelee naista. Osa käytää klitoriskiihottimia, ja osa pareista rakastelee niin että mies vie naisen orgasmiin suuseksillä joko ennen yhdyntää tai sen jälkeen. Kaikki tavat ovat sallittuja, kunhan tyydytystä löytyy molemmille seksistä. Naisellehan ei orgasmin tuleminen tarkoita, ettei hän enää haluaisia yhdyntää - miehet eivät aina muista tätä koska heidän kemut loppuu laukeamiseen fyysisistä syistä.

Miehesi kommentit voivat johtua siitä että kokee miehenä huonommuutta siitä ettet saa yhdynnässä orgasmia, että hän olisi epäonnistunut. Silloin voit oikaista näkemyksiä.
 
itse saan harvoin yhdynnässä orgasmia.aina pitää käsitellä samalla klitorista.sen tekee mies tai minä.yleensä tykkään tehdä sen itse jotta voin säädellä orgasmin saamista ja saankin sillai parhaiten.
takaapäin tai ratsastaen irtoaa parhaat orgasmit :p
 
Joku sanoi joskus, että sen odottaminen/olettaminen, että nainen saisi orgasmin ilman klitoriksen kiihottamista on sama kuin olettaisi miehen saavan orgasmin ilman peniksen kiihottamista. Ja kuitenkin sitä silti tuntuu moni naisilta olettavan...

Mielikuvituksen, eläytymisen ja vahvojen tunteiden avulla on joskus mahdollista saada orgasmi koskettamatta herkimpiä alueita, mutta se on erittäin harvinaista. On toki yhdyntöjä, jotka ovat niin intensiivisiä kokemuksia (vaikkapa rakastumisen, partnerin kiihottavuuden ja vierauden tms. vuoksi), jotka voivat tuottaa orgasmin naiselle ilman klitoriskosketusta, mutta ne ovat yksittäisiä kertoja, jotka johtuvat nimenomaan tilanteen poikkeuksellisuudesta. Näin uskon minä.

Älkää odottako orgasmia yhdynnässä, ellette samalla huomioi klitorista.

Ja sitten vielä: Oma seksielämäni on tyydyttävää (=itselleni ja kumppanilleni hyvää), kun emme joka kerta halua kaikkea, vaan välillä hoidetaan mies, välillä nainen, välillä hoidamme itse itsemme. On ihana rakastella oman kullan kanssa ilman orgasmipakkoa - nautin suuresti yhdynnästä ilman klitoriksenkin kiihottamista eikä minun tarvitse joka kerta "tulla".
 
Mieheni hyväilee suullaan tai jollakin apuvälineellä orgasmin minulle ennen varsinaista yhdyntää. Muutaman kerran olen saanut yhdynnässä, ja onhan se kieltämättä aika mahtavaa =) Mutta paljon tuntuu olevan kiinni, mitä (ylä)päässä liikkuu ts. parempi kuin vois unohtaa ulkomaailman tyystin. Silloin saan kaikkein herkimmin.

Uskon, että miehelläsi on vain epäuskoinen vaihe omiin taitoihinsa. Koittakaa jutella, ettei se orgasmi ole aina se tärkein.
 
Bibbi
Mulla on aina kestänyt orgasmin saaminen varmaan tavallista pitempään.
Aikanaan poikaystäväni teki asian ärsyttävyyden hyvin selväksi. Ja sen jälkeen mun saantini vain vaikeutui.
Olkoonkin, että nykyinen mieheni rakastaa härnäillä mua ja tehdä temppujaan vaikka kuin pitkään. Aina mä vaan hermostun, ja ilmotan miehelle, että ihan turhaa jatkaa, mä oon niin hermostunu, että ihan varmasti en saa. (toki tässä onnistutaankin usein)

Eli. niin kuin joku tuolla sanoi, tärkeämpää on se, miltä tuntuu yläpäässä, jossa mielellään ei saa olla mitään ajatuksia sillä hetkellä :D
 
saaAina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 20:40 Mansikka kirjoitti:
Joku sanoi joskus, että sen odottaminen/olettaminen, että nainen saisi orgasmin ilman klitoriksen kiihottamista on sama kuin olettaisi miehen saavan orgasmin ilman peniksen kiihottamista. Ja kuitenkin sitä silti tuntuu moni naisilta olettavan...

Mielikuvituksen, eläytymisen ja vahvojen tunteiden avulla on joskus mahdollista saada orgasmi koskettamatta herkimpiä alueita, mutta se on erittäin harvinaista. On toki yhdyntöjä, jotka ovat niin intensiivisiä kokemuksia (vaikkapa rakastumisen, partnerin kiihottavuuden ja vierauden tms. vuoksi), jotka voivat tuottaa orgasmin naiselle ilman klitoriskosketusta, mutta ne ovat yksittäisiä kertoja, jotka johtuvat nimenomaan tilanteen poikkeuksellisuudesta. Näin uskon minä.

Älkää odottako orgasmia yhdynnässä, ellette samalla huomioi klitorista.

Ja sitten vielä: Oma seksielämäni on tyydyttävää (=itselleni ja kumppanilleni hyvää), kun emme joka kerta halua kaikkea, vaan välillä hoidetaan mies, välillä nainen, välillä hoidamme itse itsemme. On ihana rakastella oman kullan kanssa ilman orgasmipakkoa - nautin suuresti yhdynnästä ilman klitoriksenkin kiihottamista eikä minun tarvitse joka kerta "tulla".
Ei kannata yleistää.. Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia saada orgasmia ja en todellakaan tarvi minkäänlaista kosketusta klitorikseen.
 
Minä saan orgasmin jännittämällä jotain (en tiedä mikä se on) lihasta tms. alapäässä. En muten saisi tavallisessa yhdynnässä. Tämä "jännittäminen" juurtaa juurensa jo 6-7 vuotiaasta lähtien. Silloin sain ensimmäisen orgasmini kiipeämällä leikkimökin katolle monta kertaa. Sen jälkeen olin "harrastanut" tätä kiipeily juttua missä satuinkin. Luulen et se on voinut johtaa tähän "tavallisesti" orgasmin saamattomuuteen yhdynnässä. Mut en koe tätä asiaa ongelmana,päin vastoin. Voin saada monta orgasmia peräkkäin ja minun ei tarvitse olla edes kiihottunut kun aletaan hommiin! Senkin on plussaa täs hommas, kun mies on aika herkässä yleensä, niin en tarvitse liikkumista lauetakseni. Suuseksissä saan orgasmin "tavallisesti". Haluaisin kuulla, onko joku muukin minun kaltaiseni, että jännittämällä tiettyä lihasta saa orgasmin?
 
Nainen
Saan yhdynnässä, käsin hyväilemällä ja sitten vähän lievemmin suuseksissä. Joskus, jos oikein väsyttää, voi jäädä saamatta, mutta muuten tulen kyllä helposti.

Orgasmit ovat voimistuneet, kun ikää on tullut kolmisenkymmentä vuotta täyteen.
 
JenPen
Niin sitä minäkin, olet onnekas vaikka saisit pelkästään suu- ja sormiseksissä.

Itse olen aina saanut helposti yksinäni, ja entisten kumppaneiden kanssa myös tietyllä tekniikalla miehen ollessa päälläni. Nykyinen kumppanini ei tätä tekniikkaa oikein taida ja jos kovasti opastan, pyrin itsekin niin kovin siihen orgasmiin etten siä loppujen lopuksi millään saa. Noidankehä :/

Saan itse ollessani miehen päällä melkein miten päin vain, ja samojn joskus harvoin sormiseksillä. Suuseksistäkin saisia, mutta minun on siinä niin vaikea rentoutua... Jos pystyisin olemaan täysin oma itseni ja rentoutumaan, saisin varmasti paljon useammin. Kasaan vain kaikenlaisia paineita itselleni ja myös sen orgasmin suhteen että usein käy niin että olen koko ajan todella lähellä mutten loppujen lopuksi kuitenkaan saa.
 
tossuliini
mä saan sekä yhdynnässä että muilla käsipeleillä orgasmin ja usein se tulee tosi rajuna, nyt kun oon ollut ilman seksiä vuosia ja mulla on nyt ollut kavereita mesessä ja tuolla chatissa jotka on puhumalla saanu mut orgasmin valtaan kun vähän käyttää mielikuvitusta mut ehkä mä jonakin päivänä vielä pääsen nauttimaan oikeasta seksistä ihanan miehen kanssa
 
Viannetta
Lihastenjännityksestä!!!
Mää oon oppinu saamaan erilaisen, voimakkaamman, pitkäkestoisemman,järjen vievän orkun (verrattuna klittaorkkuun) jännittämällä lantionpohjan lihaksia "pumppaamalla", samassa tahdissa, kun mies tulee sisään. T.s. imen v**ullani m*naa.

Se piti kyllä opetella, meni 5 vuotta ekasta kerrasta. Uskon tän jälkeen, että voin oppia vielä joitain muitakin konsteja, kun vaan sais niin rauhassa harrastella.
 
pallo-äippä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 22:30 Viannetta kirjoitti:
Lihastenjännityksestä!!!
Mää oon oppinu saamaan erilaisen, voimakkaamman, pitkäkestoisemman,järjen vievän orkun (verrattuna klittaorkkuun) jännittämällä lantionpohjan lihaksia "pumppaamalla", samassa tahdissa, kun mies tulee sisään. T.s. imen v**ullani m*naa.

Se piti kyllä opetella, meni 5 vuotta ekasta kerrasta. Uskon tän jälkeen, että voin oppia vielä joitain muitakin konsteja, kun vaan sais niin rauhassa harrastella.
[/quote

Tuon saman asian opin vasta synnytyksen jälkeen geisha-pallojen avustuksella. Nyt orkut tulee takuuvarmasti petipuuhissa joka kerta. :p ;)
 
Minulla lasten teon jälkeen on tullut vaikeuksia saada orkku yhdynnässä, tunnostaa että minua pitäs hoidella normaalia kauemmin. Mieheni kuitenkin tietää tämän pikku "vian", joten hän yleensä jaksaa lämmitellä minua ennen hommia.
Paras kiihotus/orgasmi tulee, kun hän alottaa härnäämisen jo iltapäivästä koskettelemalla ja hyväilemällä. :p
Iltasella lasten mentyä nukkumaan mieheni hyväilee minua ensin suullaan, imemällä rintoja ja klittaa. Yhdyntäasento on yleensä sellainen, että minä ratsastan, koska siinä asennossa voin pyörittää peppuani ja näin saan ihanan tuntuman klitorikseen.
Myös takaa päin ja sylikkäin rakastellen yleensä saan orkun, joskin pienemmän. :heart: :p :p
 
mie
Minä saan yhdynnässä lähes aina ja myös suuseksillä sekä käsin. Mikäli en saa yhdynnässä ja mies laukeaa, niin hän hoitelee sitten käsin. Mutta aniharvassa on ne kerrat etten saa orgasmia. Seksiä meillä harrastetaan useamman kerran viikossa, joskus nuorempana harrastettiin joka päivä joskus useammankin kerran päivässä, mutta nyt kun on kaksi alle 3 v. lasta, niin on pikkasen kerrat harvenneet =C.

Asennoista olen huomannut, että saan silloin, jos mies on päällä ja itse kohotan takamustani ylöspäin rytmissä mukaillen. Toinen konsti on olla itse päällä. Mutta takaapäin en saa orgasmia. Nämä tepsii minulla, mutta ei ehkä kaikilla. Mutta ole onnellinen, että jotenkin saat orgasmin. Älä tee siitä ongelmaa vaikket yhdynnässä saakaan, voi olla, että loppuu orgasminsaannit kokonaan. Ja keskustelkaa miehesi kanssa. Meillä on hyvin avoin suhde miehen kans silleen, että me puhutaan kaikista asioista, mitään salattavaa meillä ei ole kummallakaan. Ehkä tämäkin on meidän onnen salaisuus =D.

:hug: :hug:
 
tiedän että on naisia ketkä eivät saa niin helposti ja olen myös kuullut että ikä tuo myös seksiin paljon +++ no mä oon saanu 16 voutiaasta lähtien,ekan kunnollisen seurustelu kumppanin kanssa sit kun me erottiin pelkäsin etten saa enään kenenkään kanssa mutta toisin kävi :p on kyllä mieletöntä kun kumatkin laukee yhtä aikaa...ja mä saan ainakin voimakkaammin kun esim. yksinään.. :heart:
 
juu
Kyllä onnistuu. Lantionpohjanlihakset on yhä kunnossa, vaikka kaksi synnytystä on takana. Paljon on kyllä kiinni asenteesta, kyvystä rentoutua ja vain keskittyä hyvänolon tunteeseen. Yksin saan orkun parhaiten makaamalla suihkuhanan alla. Vahva orkku tuleekin...ja nopeesti. :p
 
Mulla ei ole mitään vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä. Saan helposti myös monta peräkkäin, ei jää yhteen. Jos on ihan väsynyt niin silloin ei saa, ei jaksa saada. Suuseksi ja masturbointi myös toimii, mutta mieluiten yhdyntä. Suuseksistä saa helposti liian monta orgasmia, menee vaan tärinöiksi ja sitten väsyttää kovasti.
 
kerrankin
Kerrankin tällä palstalla on naisia, jotka ei aina saa!
Onhan meitä muitakin näköjään. Usein äänessä ovat ne, joille tuo juttu on helppoa. Siitä kannattanee olla iloinen, mutta ei se ole oma ansio....
Kuten ei orgasmin saamattomuuskaan ole oma vika!

Kieltämättä usein tapahtuu liikaa päässä, silloin ei onnistu jos rupeaa odottamaan, että nyt pitäis jo äkkiä tulla, kun mies on kohta valmis. Mutta seksi ilman orgasmiakin on hyvää seksiä. Yksin sen saan aina ja yhdessäkin sylikkäin tai päällä olleen kun mies auttaa kädellä. Mutta nuo aivot kun vois joskus jättää narikkaan...
 

Yhteistyössä