mistä pankista otitte lainan...?

  • Viestiketjun aloittaja lainaaja
  • Ensimmäinen viesti
häh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 20:05 iines kirjoitti:
Meillä on Nordeasta. Ei tarvittu kun 3 takaajaa, kun muut pankit vaati 4. Lyhennyssumma kuukaudessa saatiin itse valita, kun muut pankit laski sen automaattisesti itse.
Pakko tarttua tohon, että kyllä joka pankissa saa valita lyhennyssumman itse!! Tosin tietty vaatiihan se sen (Nordeakin), että laina tulee sitten sillä erällä lyhennettyä viimeistään enimmäisajan puitteissa, mutta ei ole kyllä pelkästään Nordean etu tämä :eek:
 
Katiaana
Oltiin op:laisia henkeen ja vereen ja aina ollaan lainat otettu sieltä.
nyt varsin kysyttiin nordeasta ja olipa iloinen yllätys!

Summa on 10t enempi mutta laina pienempi 100e kuin op... Sama laina aika........ :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 18:57 häh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 20:05 iines kirjoitti:
Meillä on Nordeasta. Ei tarvittu kun 3 takaajaa, kun muut pankit vaati 4. Lyhennyssumma kuukaudessa saatiin itse valita, kun muut pankit laski sen automaattisesti itse.
Pakko tarttua tohon, että kyllä joka pankissa saa valita lyhennyssumman itse!! Tosin tietty vaatiihan se sen (Nordeakin), että laina tulee sitten sillä erällä lyhennettyä viimeistään enimmäisajan puitteissa, mutta ei ole kyllä pelkästään Nordean etu tämä :eek:
Kyllä! Myös me saimme päättää itse lyhennysumman! Sehän on ihan itsestään selvyys ja oikeus vaatia, että paljonko sitä lainaa haluaa lyhentää kuukaudessa. Suosituksia he tietenkin saattavat kertoa ja laskea, mutta jokaisen omien tulojen mukaanhan se määräytyy. Meillä laina Samposta.
 

Yhteistyössä