Hakutulokset

1. T

Luomen poisto yksityisellä

Osaisko joku kertoa mitä suunnilleen maksaa, kymppejä vai satasia? Mulla on muutama iso luomi tosi inhottavassa paikassa, kainalossa ja alapäässä häiritsee varsinkin kun tykkäisin kuitenki nuo ylimääräset karvat ajella pois... :ashamed: Kiitän vastauksista! :)
  2. T

(G) Minkä ikäisenä vaipat pois?

Poika 2v6kk kun jäi päivävaippa pois, myös päiväunilta. Yövaippa jätetään pois piakkoin. Nyt ikää 2v9kk. Tyttö 1v2kk on edelleen täysin vaipoissa, aletaan opettelee potta tai pönttöhommia ku siltä tuntuu.
  3. T

millä nimellä kutsutte "sitä" lapsillenne?

No pimppi ja pippeli/napero.
  4. T

Kirjoita seuraavat lauseet niin kuin itse sanoisit!

1.Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle. Mun siskon punanen mekko mahtuu myös mulle. 2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi? Tarttetko apua siinä kirjotustehtävässä, jonka maantiedonopettaja anto? 3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit. Selevä...
  5. T

Nyt mulla kyllä kilahti!!!!!

^Niimpä... Eihän täällä saa kovia rangaistuksia ku veropetoksista. :headwall:
  6. T

Niimpä, ja nollatoleranssi promillerajassa. Kortti pois vaan jos on vähänkin alkoholia veressä! Ja tuosta juopon tuurilla selviämisestä, kuolema päässtäis ne helpolla, mut jos jää eloon, niin ikuisesti kantaa rattijuopon ja tappajan leimaa otsassaan...
  7. T

Ei, ku prkl korvien välissä ei liiku mitään! Eikö ihan oikeesti ihmiset tajua!!! Halavattu. :/
  8. T

Mäkin oon kerran, se mies oli niin kännissä, ettei meinannu edes päästä autoon! Ajettiin sen perässä ja soitettiin poliisit, mut sen verran pienelle tielle koukkas ettei viititty enää perässä ajaa... En tiiä saiko poliisit sitä kiinni, -tuskin.
  9. T

Eikö taas oo ollu rattijuoppo stana liikenteessä ja tietäähän sen mitä jälkee siitä tulee!!! Mä oon niiiiiiin kiukkunen!!! |O Vaan mitäpä se auttaa, kun auttaiskin. :ashamed: Jatkuvasti saa lukee lehdistä kuolonkolareista, ja sit nää idiootit lähtee vielä kännissä auton rattiin, että...
  10. T

Tämä on turha!

No... :ashamed: :D :D
  11. T

Tämä on turha!

Suositelkaa hyvää ja halpaa pyykkikonetta... :whistle:
  12. T

No nytkö se pussailukin jo kielletään?

Niin no on se kyllä aika kiusallista sivustaseuraajille, jos niitä limoja vaihdetaan niin että toisen lärvi on märkänä. Sellaset kunnon kielarit nyt ei kuulu ehkä koulun pihaan, mut minusta kyllä pussailu on sellasta pientä ja hellää, enkä näe siinä kyllä mitään "lapsilta kiellettyä."
  13. T

No nytkö se pussailukin jo kielletään?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707076327699_uu.shtml :o Enkö minä nyt ymmärrä jotenkin tätä asiaa oikealta kantilta, vai mikä tässä nyt on niin pahaa kun lapset näkee ku isommat pusuttelee??
  14. T

Mikä teillä on paskinta elämässä juuri nyt?

Ei mikään, just nyt menee hyvin! =) Kyllä tässä elämässä sitä p-askaa on satanut niin paljon että voin ylpeänä sanoa että tällä hetkellä on kaikki hyvin!
  15. T

Oletteko nähneet ruumista?

En oo nähny, mut jälkeenpäin ajateltuna olisin halunnu nähä äitin ja pikkusiskon. Tai no äitin näin valokuvista, ja en nyt tiiä olisinko sit kuitenkaan halunnu nähdä sitä oikeesti. Oli sen verta pahan ja oudon näkönen. Vaikka sanotaan että kuolleet näyttää ihan nukkuvilta, niin kyllä äiti näytti...
  16. T

voinko laittaa 3 v/100 cm tytön jo turvavyöistuimeen?

Meillä istuu ferraripenkissä herra 2v8kk ainaskin. Painoa on 14,6kg, ja painoraja 15kg, mutta hyvässä asennossa istuu siinä, ja ihan oikein, eikä tarvii viritellä vöitä mistään kainalon alta!
  17. T

Voinko tehdä broilerikiusauksen munamaitoon??

No niin mä vähän ajattelinkin... Tosin oisin mä sen varmaan tehny vaikken olis täällä kysynykkään... :D

Yhteistyössä