Hakutulokset

1. M

Samasta työstä sama palkka

Niin ja osa ei kuulu mihinkään liittoon.
  2. M

pimeessä hohtavia pillejä/rannekoruja ym, mistä niitä saa?

Ainakin laivoilta, SiljaTallink ja Viking Line.
  3. M

Kun taapero ei tahdo itse syödä lusikalla

Meillä tyttö 1v 7kk juo lasista taitavasti, mutta lusikka ei kiinnosta. Syö kyllä yleensä itse, mutta sormilla :whistle:
  4. M

Ontelosyyliä muiden taaperoilla?

Itse olen poistanut vanhemmalta lapseltani molluskat, joita ilmaantui 5 kpl polvitaipeisiin. Puristin pois ja puhdistin ennen ja jälkeen ihondesifiointiaineella... eivät tulleet takaisin. Puudutin ihon apteekista ostamalla puudutevoiteella ennen puristamista, ei tarvinnut lapsen huutaa, eikä...
  5. M

Minkä väriset varpaankynnet?

Hopean väriset... tosin kaipaisivat jo hieman uutta lakkaa =)
  6. M

Mitä tehtäis 11v synttäreillä?

Viime vuonna oli viimeiset ns. kaverisynttärit eli nyt ei enää kutsuta tyttölaumaa juhlimaan. Tänä vuonna ajattelimme viedä tyttömme ja hänen parhaan kaverinsa tekemään jotain kivaa Tampereen suunnassa. Nyt vain emme keksi mitä se voisi olla, olisiko kenelläkään ideoita? Olisin avusta tosi...
  7. M

tiezen syndrooma

En nyt ihan tarkkaan muista kuinka usein kävin hoidoissa, mut tais olla jotain 2xvko ja noin 10 kertaa yhteensä. OMT-terapeutti ei keskitynyt lihaksiin niinkään vaan alaselän nikamiin ja rintarankaan ja availee niitä nikamalukkoja. Kivut helpottuivat mulla sitä mukaan kun lukot aukeilivat...
  8. M

tiezen syndrooma

Kyllä muutamia vuosia sitten oli, nyt ei ole enää vaivannut pitkään aikaan. Mulla liittyi siihen kipua ja rytmihäiriöitä. Pelkäsin silloin, että on sydäninfarkti tulossa. Toooooodella inhottava tauti, mut onneksi siitä pääsee eroon..... ainakin mä pääsin. OMT -terapeutin avulla = jonkinlainen...

Yhteistyössä