Kyllä muutamia vuosia sitten oli, nyt ei ole enää vaivannut pitkään aikaan. Mulla liittyi siihen kipua ja rytmihäiriöitä. Pelkäsin silloin, että on sydäninfarkti tulossa. Toooooodella inhottava tauti, mut onneksi siitä pääsee eroon..... ainakin mä pääsin. OMT -terapeutin avulla = jonkinlainen hieroja, lääkäri teki lähetteen. =)
Niin olen jostain muistaakseni lukenut, että rytmihäiriöt voivat ilmetä Tiezen taudissa. Mulla kipuilua päivittäin (diagnoosin sain pari viikkoa sitten) ja rytmihäiriötuntemuksia ollut lähes päivittäin lähiaikoina. Saanko udella kävitkö useasti OMT terapeutilla ja miten hän hoidon suoritti?
En nyt ihan tarkkaan muista kuinka usein kävin hoidoissa, mut tais olla jotain 2xvko ja noin 10 kertaa yhteensä. OMT-terapeutti ei keskitynyt lihaksiin niinkään vaan alaselän nikamiin ja rintarankaan ja availee niitä nikamalukkoja. Kivut helpottuivat mulla sitä mukaan kun lukot aukeilivat. Rytmihäiriöt jäi melko pian pois. Rytmihäiriöitä/kipuja oli mullakin päivittäin ja jopa useita kertoja päivässä pahimmillaan. Sain oikein hyviä ohjeita jatkoon millä välttää uusiutuvat ongelmat.