Hakutulokset

  1. R

    Lokakuun Lutuset 2014

    Maijac onnea kihlautumisesta :flower: Hempsuli ja Tähtitomu kovasti jaksamista epävarmuuteen! Keskeytyneestä keskenmenosta ja oireista, oireet tosiaan voivat jatkua samanmoisina, vaikka kesken olisi mennytkin. Niistä oireista ei oikeen muutenkaan voi päätellä juuri mitään, tosiaan voivat...
  2. R

    Lokakuun Lutuset 2014

    Jospa minäkin tulisin ketjuun mukaan - hetken aikaa olen taustalla lymyillyt.. Hieman omaa taustaa: meidän eka lapsukainen on nyt hieman yli vuoden ikäinen viipeltäjä. Hän sai alkunsa pikaisen ICSI hoidon tuloksena (heti ekalta kierrokselta tärpäs). Nyt olis kolmas raskaus menossa, tällä...
  3. R

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Hei kaikki palstan kuumeilijat, kuumeilin täällä aikoinani pitkään ja hartaasti. Palstan vertaistuki oli silloin korvaamaton. Vielä vuosi sitten täällä kirjoittelin ja ilokseni huomaan, että aktiivilistalla ei näy montakaan tuttua nimimerkkiä! :) Suuren suuret onnittelut samaan aikaan...
  4. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan tämän kotipesän kuulumisia ja pakko todeta, että hurjasti ihania uutisia täällä. Mahtavaa!! Paljon PALJON onnea Dominique :heart: , jonka kanssa niin pitkään tuskailtiin täällä yhdessä.. Nyt tekis mieli sanoa, että mitäs minä sanoin - mun plussakutina sun...
  5. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Domi, hassu sattuma, että sulle tuli poikaolo mun viestistä. Mulla on nimittäin itsellä myös poikaolo. Näin jo hyvin raskauden alkuvaiheessa sellaista unta, että meille syntyi poika. Uni sijoittui mun lapsuudenkodin maisemiin ja unessa esiintyi myös erittäin rakas, jo edesmennyt isoäitini...
  6. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei kaikki tutut ja uudet kuumeilijat - tulin kurkkaamaan teidän kuulumisia. Tämä ketju tulikin kovin tutuksi viime syksyn, talven ja kevään aikaan. Erityisterveiset ja kiitokset onnitteluista Domille, jonka kanssa vietettiin täällä paljon aikaa yhdessä. Mulla on sellainen "kutina", että...
  7. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voi baulie.... :'( sanat eivät riitä... Lämmin halaus ja hurjasti voimia hoidosta toipumiseen. Anna itsellesi nyt kovasti aikaa asian käsittelyyn. :hug: Nappulainen ja Jansmis molemmille kovasti onnea ja tarrasukkia matkaan pienille. :) Mun mies totes siirrossa, että voisko sinne asentaa...
  8. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos paljon Baulie :heart: Ihan plörinäksihän se koko maanantain työpäivä meni (oikeastaan sekä ennen että jälkeen työpäivän). Onneksi mulla on töissä oma työhuone, jossa sain kaikessa rauhassa sekoilla pasmojeni kanssa ;) Työkaveritkaan eivät muistaakseni pahemmin häiriköineet koko päivänä ja...
  9. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitos onnitteluista Elena & Puskis :heart: Puskikselle onnekkaita peuhailuita - pidetään peukkuja, että nyt tärppää ;) Vaikuttaa ainakin lupaavalta, kun ovis noin selvästi löytyi! Scarleth mun ns. "menkkaoireilu" oli niitä normioireita, mitä on olen tässä tässä yrityskiertojen aikaan...
  10. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitos kaikki ihanat!!! :heart: Vieläkin ihan pökerryksissä koko hommasta :whistle: Oli nimittäin koko piinapäivien ajan niin negaolo kuin vain olla ja voi. Seuraavaksi olen tietenkin jo ehtinyt hätäillä pyysyyköhän tää kyytissä jne., mutta ne ajatukset olen päättänyt tuupata heti syrjään...
  11. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Viime viikon vietin hiljaiseloa palstailusta, kun oli pakko yrittää kehittää muutakin ajateltavaa viimeisen piinaviikon ajalle! Halaukset kaikille tädin kohdanneille :hug: Scarleth erityistsempitykset viimeiselle piinaviikolle - tiedän paremmin kuin hyvin, että miten raastavaa aikaa tuo on...
  12. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kovasti onnea 81x2 :flower: Toivotaan kovasti, että jatkossa kaikki sujuu hyvin :heart: Onnea hurjasti vielä Supsulle virallisesta testituloksesta! :heart: Seuraava jännän paikka on sitten se eka ultra ;) Mun maanantai-päivä on mennyt töissä kuin tulisilla hiilillä, kun olen odottanut...
  13. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos Supsu & Inkku :heart: Toivottavasti saat Supsu myös positiivisen verikoetuloksen :) Tsemppiä tässä kyllä tarvitaankin, koska edelleenkään ei ole mitään muita kuin lugeista johtuvia oireita... Edelleen olen myös ihan 100 % varma, että mönkään meni ja kohta alkaa vuoto. Tsemppiä...
  14. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitos kannustuksesta kaikille - Syystuuli, hopsan & Scarleth! :heart: Scarleth onnea kahden pikkuisen :heart::heart: siirrosta - nyt kovasti kontaktiliimaa, että tarraavat kiinni! Pidetään peukkuja, että yksi pikkuinen päätyy vielä reserviksi pakkaseen ;) Voimia toipumiseen!!! Toivotavasti...
  15. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Lista päivitetty! Miten oli hopsan, testailitko eilen vai maltoitko mielesi? ;) Pläähpuuh.. täällä piinapäivät jatkuu. Olo pessimistinen, negatulosta odottelen :( Oireita ei oikeastaan ole, suuntaan tai toiseen. Rintojen kipuilun, mahan turvottelun ja masismielialan laitan lugejen...
  16. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    MAANANTAI 7.5.2012 ...................... ikä ............kp ....................yk ..........toiveissa Kaktus-76...........35............10/27-29............11..............2. Syystuuli74.........37...........14/26-30............11..............2 Whisky...
  17. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hurjasti onnea Supsu!!!! :heart: Täällä pidetään myös peukkuja, että kaikki menee jatkossakin hyvin ja kyytiläinen (/iset) olisi tarranneet tiukasti matkaan :) Osasitko yhtään aavistella plussaa (esim. oireiden perusteella) vai tuliko yllärinä? RBAM tuo kyllä on mukava puoli mönkään menneessä...
  18. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitos kaikille!! :heart: Onhan tämä hurjan jännää. Äärettömän tyytyväinen jo tähän tulokseen - meidän sukusoluista on sittenkin edes johonkin ;) Antaa hieman toivetta tähänkin risukasaan, että ehkäpä sitten joskus meillekkin... Virallinen veritestipäivä on ensi viikon perjantaina 11.5. -...
  19. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Huh, hengissä ollaan :) RBAMlle edelleen tsemppiä toipumiseen! Teillä on kuitenkin hyvä reservi alkioita pakkasessa odottelemassa, joten siitä on sitten hyvä kesätauon jälkeen jatkaa :) Baulie kovasti tsemppiä hoitokierroksen alkuun! Kyllä ne menkat sieltä varmasti tulee suht. ajallaan ja...
  20. R

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kaktukselle osaanotto negasta :hug: Scarlethille tsemppiä kasvatuksen loppumetreille ja onnea punktioon!! Mulla oli sama homma, että lopetin juoksemisen lähes heti piikittelyn alettua. Lohdutin itseäni sillä, että kyllä sitä taas sitten ehtii. 2-3 viikkoa on kuitenkin niin lyhyt aika, että...

Yhteistyössä