Hakutulokset

  1. M

    Oonpa mä rikas :)

    Olisinpa minäkin.. :o) meillä ei sellaisia rahoja olla nähty koskaan.
  2. M

    Auttaakaa nyt - MIKÄ tuolla taaperolla ON????

    Onko ollut flunssaa tai nuhaa? Korvatulehdus yleensä voi aiheuttaa nääs tälläisiä oireita.
  3. M

    vanhat omenapuut

    Meillä olisi vanhaa omenapuuta. Olen kuullut, että jotkut ostavat sitä korujen yms tekoon. Mistä tietoa tästä?
  4. M

    Trampoliini ja suojaverkko... mistä?

    Olen katsonut aconin trampoliineja netistä. Hyviä tuntuvat olevan ja takuutakin niille annetaan. Hinta vain vähän mietityttää.
  5. M

    prinssipuvun kaavat

    Tietääkö joku mistä löytyisi prinssipuvun kaavat..?
  6. M

    Trampoliini ja suojaverkko... mistä?

    Tietääkö kukaan trampoliineista ja suojaverkoista. Mistä kannattaa hankkia ja paljonko maksaa? Mikä olisi hyvä, turvallinen ja sopisi isommallekkin ihmiselle.
  7. M

    asuisitko sinä homeremontin keskellä jos vielä raskaanakin

    En Asuisi. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos tilan voisi eristää tyystin ja ilmanvaihto sekä kulku olisi tilaan eri kautta. Muuten no way!
  8. M

    Juoko ukko liikaa ???

    kyllä juo.. totisesti!
  9. M

    arjen haasteita

    kiitos vastauksistanne.. kokeilen jotain niistä, ja/tai jätän sitten suosiolla myöhempään aikaan. Aurinkoista syksyn jatkoa..
  10. M

    arjen haasteita

    Meille syntyi keväällä 2005 ihana terve vauva. Sen jälkeen työt ovat kasaantuneet: olisi kodin ja varaston siivousta, remonttihommia, koirankopin rakentamista ja pihatöitä. Nykyisin sanailemmekin välillä, kun naisen ja miehen ajatusmaailmat tuottavat ongelmia. Mies kyllä auttaa niin paljon kuin...

Yhteistyössä