Ollaan vaan, mutta mä joudun tuon shekin luovuttaan poisAlkuperäinen kirjoittaja torvi:ollaanko kavereita???
Mikä ettei.Alkuperäinen kirjoittaja on:luovuta vaan,ollaanko silti kavereita???
No nostettiin tänään talolaina ja saatiin itselle tuo ylimääräinen ( 9000e ) ja sit tuo shekki piti hakea kun maksetaan se toisen kunnanpankissa.Alkuperäinen kirjoittaja mammu2:Olisinpa minäkin.. )
meillä ei sellaisia rahoja olla nähty koskaan.
Mullaki, nännää itellesAlkuperäinen kirjoittaja on:mulla on uusi kaveri,nä-nä-näää!!!!
Voiski lähteä, mut työt kutsuu. Tosin voisin ottaa vuoden lomaa ja lähteä kellimään johonkin halpaan maahanAlkuperäinen kirjoittaja ******:Mihin lähdette? Nyt äkkiä lento pois maasta
No ihan tuolla tilillä ne on, että omiani ne on ja omista maksan takasAlkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:Vielä kun ne olis omia rahoja eikä pankin...
Laita se shekki mulle yv:nä niin saat ikuisen onnen ja onanian. Mää luppaan. Mää oon ennustaja.Alkuperäinen kirjoittaja Loikoilija:9000e tilillä ja 110 000e shekki lompakossa
Iiik! Tai meidän 1vuotias mutustelee shekin suihinsaAlkuperäinen kirjoittaja varo:Varo ettei sua nyt kukaan ryöstä tai kidnappaa!!!!
Voin mä laittaa jos sä ensin laitat mulle sen shekin verran rahaa tilille.Alkuperäinen kirjoittaja henkihenna:Laita se shekki mulle yv:nä niin saat ikuisen onnen ja onanian. Mää luppaan. Mää oon ennustaja.Alkuperäinen kirjoittaja Loikoilija:9000e tilillä ja 110 000e shekki lompakossa