Auttaakaa nyt - MIKÄ tuolla taaperolla ON????

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Parisen viikkoa ollut itkuinen ja haluaa vain syliin (saa kyllä muutenkin olla paljon sylissä jne). Herää päikkäreiltä huutaen ja on itkuinen pitkään, sylissä istuu nytkin - sillon hiljaa.
Ei näyttäskoskevan mihinkään (no hampaita aina tulossa, ikää 1v 10kk) mutta voiko se silti olla KIPEÄ? Ei kuumetta ja leikkii välillä normaalisti, ilakoi, tanssii jne. Eilen ulkonakin kesken leikkien rupes huutamaan ja halus vaan syliin.
Uhmaa on kyllä myös, joka paikkaan nykii ja ei meinaa uskoa.

Mitä tämä on, välillä ei jaksais kuunnella huutoa ja mitään ei sillon pysty tekemään, syliin on otetta vaikka kesken kotihommien tai huutaa ja pärskii vaikka tunnin (tosin enpä oo niin kauaa kokeillu...) ei auta rauhoittelut ei mikään.

Liittyykö ikään vai pitääkö viedä lääkäriin?

halipupu
Eroahdistusta taitaa olla. Sylittely auttaa ja aika. Meillä reilu 2v. herää usein päikkäreiltään huonotuulisena (niin teki myös esikoinen) ja haluaa välillä köllötellä rattaissaan pitkäänkin ennen kuin haluaa pois tai sitten joskus haluaa päikkäreiden jälkeen vaan olla sylissä ja kuunnella vaikka kun luen kirjaa. Jaksamista!

Meillä vähän pienempi tyttö (1v9kk), ja samaa tekee. Varsinkin aamusin karjuu ku leijona... Kipeä ei ole, mutta poskihampaita tekee, taas :kieh: Johtuuko sitten niistä vai iästä, en osaa sanoa. En muista, että noilla kahdella isommalla olis ollu tämmöstä huutamista näin pitkään :|

ap
Vastauksia: mieskin luki että tuo pesäero äidistä - mussa se kiinni on, mun pitää pestä illalla hampaatkin (ennen mies pesi).
Luultiin että jos allergiaa kun uutta ruokaa sai välillä mutta se poi ollu jo viis päivää eikä laannu tuo huuto yhtään.

Ei oo flunssaa tai mitenkään näy mikään sairastelu. Aattelin just että voiko olla vaikka korvat vaikka antaa putsata eikä punoita eíkä haro niitä.
Ja kun sylissä rauhoittuu heti, ni se ehkä kertos tuosta tunnepuolesta...

hmhm
Kuulostaa meidän normaalilta arjelta. Sitten yhdessä katsellaan vielä sylittelyn jälkeen kirjaa yms. Tuo ikä on kyllä sellainen, että alkaa harmittamaan sekin, että haluaa enemmän mihin kykenee. Mun mielestä noita vaiheita tulee ja menee.

Mulla on 1,5v:n kanssa edelleen manduva käytössä. En pystyis mitenkään tekemään kotitöitä muuten.

Yhteistyössä