Hakutulokset

  1. S

    Mikäö on biisi mitä et voi kuunnella?

    Minulle Juha bTapion kelpaat kelle vaan. Lapsuusystäväni poika tappoi itsensä armeijan jälkeen ka ystäväni laittoi tämän kuolinilmoitukseen.
  2. S

    Mikä teidän elämässä on hyvin?

    Siinähän se kymysys olikin.
  3. S

    Onko elämässäsi jotain mitä kadut,nyt ei puhuta parisuhteesta

    Mä kadun mielettömästi sitä kun oli mahdollisuus huonon rahatilanteen takia mennä katsomaan livenä joko Vesku Loiria tai Aki Sirkesaloa. Valitsin silloin Loirin koska Akiahan näkee vielä monta kertaa. Vaan ei nähty. Olen katunut sitä niin monta kertaa.
  4. S

    Vanhat palstakamut,ihan ulalla

    Jos joku vielä muistais,clivia olin ennen.Muutamia olen bongannut,ilmoittakaa jos olette vielä elossa =)
  5. S

    Muistaako joku muukin sellaista laulajaa kuin heinäsirkka =)

    Kaikkww sitä löytää kun youtubee seikkailee =)
  6. S

    Ensimmäinen salarakasbiisi

    Mikko Alatalon hän hymyilee kuin lapsi. Entä sinun?
  7. S

    Jos läheinen tekee henkirikoksen

    Mietin että onkohan täällä ketään jonka läheinen olisi tehnyt henkirikoksen.Miten sitä jaksaa se läheinen kun tukea ei heru varmaankaan vaan syyllistetään helposti ne läheisetkin.Olenko täysin hakoteillä?
  8. S

    Joko on uusi Karppinen-leipä maistettu?

    Mä ostin sitä eilen kun näin kaupassa.Ennen elin pelkällä leivällä ja nyt kun olen ollut vhh ruokavaliolla,on mieli tehnyt joskus leipää. Eipä tuo niin hyvältä maistunut kun muistin leivän maistuneen mutta aina joskus sitä voi muutaman palan vetää jos iskee leivänhimo =)
  9. S

    Kyllä exä voi olla sitten tyhmä

    Tänään oli elatusmaksupäivä,ei ollu aamulla tilillä rahoja eikä vielä puolen päivän aikaan.Yritin soittaa ei vastannut,ei vastannut tekstiviestiin. Kuopus tuli koulusta ja halus ruokaa ja karkkipussin.Lupasin eilen et tänään ostan.Sanoin että sitten kun tulee rahat tilille niin mennään...
  10. S

    Kuopuksella vaikeuksia oppia englanninkieli

    Tietäiskö joku jonkun kivan pelin tms mikä vois kiinnostaa poikalasta ja siinä sivussa oppis englanninkieltä?
  11. S

    Mihin vois viedä lastenkirjat ja piirretyt videot

    Itselle ei enää käyttöä,kirppareille en viitsi roudata niitä ja kytätä saako myytyä.
  12. S

    Kuinkahan kauan mun täytyy pitää patjaa pakkasessa että täit on varmasti kuolleet?

    Lapset toi isivierailun jälkeen kuopuksen päässä kutsumattoman vieraan,kaiken muun saa pestyä mutta patjaa ei. En kyllä luota että pelkkä sen imurointi ja muutama tunti pakkasessa tappaa mahdolliset kutsumattomat. Hyi yökötys että piti sitten tässä elämässä nähdä ruskeanpunainen vikkelä täi...

Yhteistyössä