Hakutulokset

  1. J

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    ONNEA Sohvi ja Alissia! Olipas hyvät aamu-uutiset :)
  2. J

    Ensimmäiset kiinteän ruuan maistelut

    Hei. Me aloitettiin 4 kk ja 1 vko vanhana bataatilla. Parina päivänä sekoitin teelusikalliseen bataattisosetta vähän korviketta, mutta seuraavina päivinä annoin pelkkää bataattia. Sitten siirryttiin porkkanaan ja ekana päivänä sekoitin taas vähän korviketta. Luulen, etten enää sekoita...
  3. J

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Jänniä hetkiä Sohvi! Pistän peukut pystyyn! Jos et ole vielä kerhon puolella, niin liity toki Hattiaisten juttuja-kerhoon.
  4. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea onnea Pippuri!:flower:
  5. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Olipas hyviä uutisia Alissia! Toivottavasti flunssa menee nopeasti ohi ja pääset synnyttämään pian. Alkoi ihan jännittämään. katsoin listaa, että syyskuussa on tosi monta laskettua aikaa. No eiköhän se Pippuri ekaksi niitä vauvauutisia tuo ja toivottavasti sitten Alissia perässä :)
  6. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Sofia!!! Pippurii! Toi kuulostaa niin tutulta. Toivottavasti sulla lähtee käyntiin itsestään! Pian on vauva kainalossa kävi niin tai näin. :wave:
  7. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Sannuliinu!! Voi vitsi PH mulla oli noita paniikkijuttuja NIIN paljon. Just noiden liikkeiden ja sydämenlyöntien kanssa. Sikiön sydänäänet vaihteli koko raskausajan 150 ja 130 välillä ja olin joka kerta varma, ku meni alle 140, et joku on huonosti. Loppuaikana liikkeet muuttui sellaseks...
  8. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    No täällähän on kaikenlaista jännää käynnissä. Uusia ja kohta synnyttäviä jännäilijöitä.:) Täytyy heti kommentoida Myy, että meilläkin vaihtui LA, koska synnytyssairaalassa lasketaan erilailla viikot alkaviksi ja tästä syystä LA aikaistuu päivällä. Se laskettuaika on muutenkin aika...
  9. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Vuorikristalli ja mielettömät tsempityshalit! :flower: Ja Sametille superonnittelut! Toivottavasti ootte/aiotte liittyä tonne kerhon puolelle. Jaahas ja tyttö 2,5 kk
  10. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Scarleth js Mustikka! Ihanaa!:flower: Meillä menee hyvin ja tyttö kasvaa silmissä. Tsempitys kaikille!
  11. J

    Pallongi käynnistys kokemuksia?

    Hei. Mulla käynnistettiin ballongilla rv 42. Päätin jäädä osastolle, koska oli sen verran tukala olo. Letku jalkovälissä tuntui oudolta ja supistuksia tuli noin 15 minuutin välein. Ei kauheen kipeitä ja aika lyhyitä. Sain ballongin itse vedettyä ulos noin 4 tunnin päästä, joten onneksi ei...
  12. J

    millä viikoilla alkanut ja loppunut pahoinvointi?

    Alkoi rv 6 ja loppui n. rv 10.
  13. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Chrissy! :flower: Peukut kaikille laskettua aikaa lähestyville! Ja ihanaa kesää kaikille! Jaahas ja pirpana 2 viikkoa 2 päivää :)
  14. J

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Hei, tulen tännekin kertomaan uutisia, kun tuli täällä aikoinaan kuumeiltua. Eli meille syntyi tyttö 2.5. rv 42+1. Kaikki hyvin ja olemme onnellisesti kotona. Tämä ryhmä oli todella paljon avuksi meidänkin aika pitkän yrityksen aikana. Kiitos kaikille, jotka kuumeilitte samaan aikaan...
  15. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Gabi! Meille syntyi tyttö 2.5. käynnistyksen jälkeen. Kaikenkaikkiaan synnytys sujui hyvin, vaikka tarvittiinkin lääkkeellisiä apuja. Pieni pirpana oli syntyessään 2,7 kiloa ja 48 cm. Ollaan kotiuduttu ja kaikki hyvin. :heart:
  16. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Kiitos ihanat! Kyllä tämä tästä. Vähän jännittää, mutta olen myös innoissani :) Oikein hauskaa vappua ja iloista mieltä kaikille! Ja tsemppiä eri vaiheisiin!
  17. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Nonni. Käynnistysaika keskiviikolle. Toivoa on vielä. Tuun sit kertoilee, kun jotain on tapahtunut. Hauskaa vappua kaikille!:wave:
  18. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Kiitos Gabi ja tsemppiä sinnekin! Mä oon myös ollut viime viikkoina paljon herkempi ja esim. viime yönä tuli kauhea ahdistus, enkä oikein edes tiedä mistä. Tuli sellanen olo, että haluan ulos kropastani. En oikein pysty selittämään paremmin. Nyt on ihan ok olo. Mäkin painiskelen noiden...
  19. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Omanapapäivitys: Ei mitään muutosta. Paitsi ehkä kolottaa vielä vähän enemmän öisin. No huomisen lekurin jälkeen ollaan vähän viisaampia ja ehkäpä jotain laitetaan tapahtumaan. Jaahas 41+4
  20. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Katsu! Minkäs kokoisena hän saapui?

Yhteistyössä