Hakutulokset

1. H

Äidit Porvoonseudulta!

Moi! Täällä tuleva äiti Porvoosta (laskettu aika kuukauden päästä) :)
  2. H

*** Toukokuun toivotut 2012 ***

tiuhti; Joo, saa udella :) Floridan lämpöön oltaisiin menossa. Ja vähänkö harmittaa, jos en pääse! Mä sain äitiyspakkauksen viime viikolla, se on ihana! Aika monta enemmän poikamaista vaatetta mun mielestä, mikä tietty sopii meille.
  3. H

*** Toukokuun toivotut 2012 ***

Mulla on ensi viikolla ne sokerirasitus-testit ja lääkäri. Mä niiiin toivon, että kaikki on ok ja saan lekurilta lentoluvan :) Toinen lääkäri kyllä sanoi, ettei pitäisi olla mitään syytä olla antamatta sitä lupaa, jos ei ole ollut supistuksia (ja mulla ei tietääkseni ole). Muuten olo on ollut...
  4. H

Porvoon seudun odottajat?

Moi! Löytyykö ketään tulevia äitejä Porvoon seudulta? :) Löysin vain jotain pari vuotta vanhoja ketjuja. Itse olen asustellut Porvoossa muutaman vuoden. Helmi-Orvokki 24+1
  5. H

Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

äitijapojat; mun pitää mennä sinne sokerirasitukseen, mutta ei johdu painosta. Neuvolassa sanottiin, että meidän paikkakunnalla kaikki yli 25-vuotiaat pitäisi mennä siihen. Helmi-Orvokki ja masu 23+6
  6. H

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

essi79; Samat fiilikset täälläkin, vaikka poika potkii ja temmeltää kovasti, kaikki tuntuu tosi oudolta. Ai oon jäämässä ihan kohta töistä pois (just laskin, 40 työpäivää jäljellä kun on lomia pitämättä)? Miten ihmeessä sitä osaa olla monta viikkoa kotona yksin, kun on AINA ollut töissä tai...
  7. H

tiuhti: Kiitos, laita vaan se PS mulle, enköhän mä siellä synnytä :) Täällä kanssa hirvee myllerrys menossa, varsinkin kun itse rauhoittuu paikalleen. Meillä olisi vielä matka varattuna helmikuun loppuun, toivottavasti lääkäri antaa luvan lentää (menee juuri niille viikoille, että...
  8. H

tiuhti ; Kiitos! Kiva, joku muukin Porvoon suunnilta :) Ei ainakaan tuon etusivun listan mukaan kovin montaa ole.
  9. H

Uusi kirjoittelija ilmoittautuu mukaan, jos vaan huolitaan :D Ikää 31-v, esikoista (poika pitäisi olla) odottelen. Viikkoja takana 23 ja Porvoossa asutaan. Laskettu aika 16.5. Helmi-Orvokki ja masu 23+1
  10. H

Samirja; mä suostun joulutortuistakin syömään vaan ne sakarat, kun en voi sietää sitä luumumarmeladia :D Eli voit vaan kuvitella, miten tuskallista on. Mutta kun se oikeesti auttaa, niin "pakkohan" se on. Ja olen oppinut syömään sen niin, etten juurikaan maista ja maitoa päälle :)...
  11. H

Heips pitkästä aikaa! :) Jotenkin on aika mennyt niin nopeasti kaikissa joulutohinoissa ja töissä kiire, ettei ole ehtinyt kirjoittelemaan. Rakenne ultra oli jo viime vuoden puolella, ja ihan varma poika kuulemma. Piti käydä vatsakramppien takia ylimääräisessä ultrassa vko ennen tuota...
  12. H

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

GK30; niin tai siis en käy töissä Porvoossa, vaan muualla. Eli sieltäkään kautta ei paljon tuttuja tule :) Eka ultra meni hyvin, ei mitään normaalista poikkeavaa. Oli viikolla 11. Seuraava on nyt sitten joulukuussa, vkolla 20. Toivottavasti selviäisi, kumpi on tulossa :) Mulla ei ainakaan...
  13. H

Samirja; me taas ollaan asuttu Porvoossa muutama vuosi, mutta ei tunneta sieltä oikein ketään.. :) Kun on töissä muualla jne, niin ei sitä oikein tutustu kehenkään. Harrastuksetkaan ei oikein sinne suunnalle varsinaisesti vie.. :) LA on 16.5.
  14. H

GK30; kiitos kysymästä, olo on ollut ihan ok. Ikinä en tosin olisi uskonut, miten paljon voi ihmistä väsyttää.. :) Senkun pistää silmät kiinni, niin on unessa. Onneksi se on nyt helpottanut viimeisen parin viikon aikana, samoin etova olo. Ei siis mitään hirveän huonoa oloa ole ollut, mutta...
  15. H

Moi! Mahtuuko mukaan uusi kirjoittelija? :) Olen kohta 31-v, esikoista odottava ja asun Porvoossa. Viikkoja kasassa tällä hetkellä 14+5.
  16. H

Porvoon seudun odottajia?

Heh, joo.. Taitaa kaikki porvoolaiset olla synnyttäneet jo :D Tai sitten vaan aloitin tämän ketjun väärään paikkaan :)
  17. H

Porvoon seudun odottajia?

Hei! Löytyykö joukosta yhtään odottajia Porvoon seudulta? Itse asustelen Porvoossa, ja ensimmäistä odottelen (vkoja kasassa vasta 7+4).

Yhteistyössä