Hakutulokset

1. L

voinen kertoa, että olette kauniita *kuvia*

... oli joku jättänyt Halle Berryn kuvista: "i would suck the blood from her tampon ...then i would eat the corn from her s*hit. " :laugh: :laugh: :laugh:
  2. L

Miten kannattaa aloittaa pyöräily

\ Pikkasen saat kiirusta pitää jos meinaat kesäksi olla kunnossa :whistle: .... Kesäkuun puolelle kun käännytään jo loppuviikosta ;) . Ei kannata polkea joka päivä, kerran viikossa ainakin yksi lepopäivä. Ja sykemittari olis hyvä hankinta, lasket oman rasvanpolttosykkeen ja poljet sillä...
  3. L

MIKSI, MIKSI, MIKSI, OI MIKSI!!!!!

Joillakin on muutakin elämää kuin roikkua kaksplussan palstalla päivittäin 24h :laugh: .
  4. L

vegaanipari näännytti vauvansa kuoliaaksi!!!

\ Mäkin uskon näin. Todennäkösesti latvasta lahoja molemmat. Kamalan väärin että pieni ihminen joutui kokemaan noin kovan kohtalon kahden hullun takia. Silmä silmästä, hammas hampaasta vaan :kieh: :headwall: .
  5. L

Laittaisitko tälläiset jalkaasi?

\ Täysi peesi tähän! Ihanat farkut kyllä ,pitäisiköhän jo tilata kaappiin niin saisi lisäpotkua viimeisen viiden kilon laihdutukseen!
  6. L

laitatteko lapsille joka aamu puhtaat vaatteet??

Näin kun kotona ollaan niin päivittäin vaihdan puhtaat alusvaatteet mutta paidat ja housut voivat mennä parikin päivää. Uskoisin että kunhan muksut päiväkotiin menevät, rupean vaihtamaan pävittäin.
  7. L

Miten usein teillä käy lapset suihkussa?

Joka toinen päivä suihkuun, kerran viikossa sauna, pari kertaa viikossa kylpy (=lotjataan pitkään ammeessa). Päivittäin käsi&naama&pyllypesu.
  8. L

ompa ihana rivitalo :)

Kaunis talo. Hinta vaan tuntui aika hurjalta.... Mutta tosi nätti kyllä on.
  9. L

Kuka on lähes 100% varma ettei enempää lapsia?

mistään ei mielestäni 100% varma voi olla, mutta väittäsin olevani 99% varma että nämä kaksi saavat riittää. Tästä määrästä olen haaveillut ja tämä tuntuu täydelliseltä.
  10. L

G: ketkä tyytyväisiä asuntoonsa

Minä olen tyytyväinen!!! Tietysti jotain parannettavaa ja haaveiltavaa aina on, mutta nytkin kun ikkunasta katson ja pihasaunan takaa järvi kimaltelee ja kukat kukkapenkissä nostelevat päätään, niin kiittämätön olisin jos sanoisin että en ole tyytyväinen.

Yhteistyössä