Niinpä, niin surullista ja täysin käsittämätöntä!Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:29 Riikka kirjoitti:Järkyttävää... Voiko tuollaista tapahtua??!! :headwall:
Miksi äiti ei antanu rintamaitoa lapselle???!!!
kai se ny liittyy jos jotai v.itun soijamaitoa ja omenamehua vauvalleAlkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:a) WANHA!
b) tuo vegaanius ei liity asiaan mitenkään
Kuinka vanha? Muistan siis samanmoisen tapauksen 10 vuoden takaa. mutta mun mielestä lapsen äiti ei ollut kuvioissa, vaan isä antoi vauvalle pelkkä soijamaitoa.Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:a) WANHA!
b) tuo vegaanius ei liity asiaan mitenkään
Siinähän sitte valittaa! Saa tuta sen mitä vauvalleen aiheutti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:03 Coffee Break kirjoitti:Mä olen CNN:ltä seurannut tätä juttua. Vauva oli tosi söpö :heart: Lopuksi se oli pelkkää luuta ja nahkaa, eikä vanhemmat mukamas huomanneet mitään :headwall:
Tää isi valittaa vankilan ruuasta. Nääntyy kuulemma sellaisilla sapuskoilla nälkään...
Eipä paljoo säälitä vaikka nii kävis :kieh: \|OAlkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:03 Coffee Break kirjoitti:Mä olen CNN:ltä seurannut tätä juttua. Vauva oli tosi söpö :heart: Lopuksi se oli pelkkää luuta ja nahkaa, eikä vanhemmat mukamas huomanneet mitään :headwall:
Tää isi valittaa vankilan ruuasta. Nääntyy kuulemma sellaisilla sapuskoilla nälkään...
Mäkin uskon näin. Todennäkösesti latvasta lahoja molemmat. Kamalan väärin että pieni ihminen joutui kokemaan noin kovan kohtalon kahden hullun takia.Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:04 RouvaRajatapaus kirjoitti:Mä luulen että noiden vanhempien "ongelma" oli joku muu kuin se että he olivat vegaaneja. Eli pahemanlaatuiset mielenterveysongelmat.
Koska uutinen on jo niin vanha.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sitä sivua ei näy?!
Vanha juttu. Katso milloin ketju aloitettuAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sitä sivua ei näy?!