Kuka on lähes 100% varma ettei enempää lapsia?

:wave: Minä myös! 2 pientä on nyt, kunhan tuo kuopuskin vielä kasvaa ja oppii puhumaan, niin sitten riittää. En usko et niin kovaa vauvakuumetta enää tuleekaan, että kolmannen haluisin.
Odotan vaan aikaa, kun saan olla ja mennä, ilman että koko ajan tarvii molempia mukana kuljettaa. =)

ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:36 Venus kirjoitti:
:wave: Minä myös! 2 pientä on nyt, kunhan tuo kuopuskin vielä kasvaa ja oppii puhumaan, niin sitten riittää. En usko et niin kovaa vauvakuumetta enää tuleekaan, että kolmannen haluisin.
Odotan vaan aikaa, kun saan olla ja mennä, ilman että koko ajan tarvii molempia mukana kuljettaa. =)
No mä oon huomannut itsessäni nyt jännän jutun:ennen nimittäin pienen vauvan näkeminen teki heti kovan vauvakuumeen,haikean olon jne.

Nyt kun näen pienen vauvan,huomaan miettiväni mielessäni että on se suloinen...mutta mitään sen kummempaa haikua/tunnetta ei tule että pitäisi siis itsellekkin saada. :D

täällä ois yks sellanen :wave:toivottavasti nää lapsukaiset on tässä.
ihme täytyy tapahtua jos vielä rupeen tekemään lisää,mut ei pitäs sanoa ei ikinä sillon se yleensä tapahtuu.
tokan jälkeen sanoin EI IKINÄ ENÄÄ,mut teimpä kuitenkin yhen vielä.
oikeesti ei jaksas enää ajatellakkaan niitä yöruljansseja,syötöt,vaipanvaihdot EI KIITOS.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:36 Venus kirjoitti:
No mä oon huomannut itsessäni nyt jännän jutun:ennen nimittäin pienen vauvan näkeminen teki heti kovan vauvakuumeen,haikean olon jne.

Nyt kun näen pienen vauvan,huomaan miettiväni mielessäni että on se suloinen...mutta mitään sen kummempaa haikua/tunnetta ei tule että pitäisi siis itsellekkin saada. :D
Hassua, mua ei ole muiden vauvat juuri koskaan sykähdyttänyt, ainakaan niin että olisi itsellä vauvakuume nostanut päätä.

Yhteistyössä