iiso peesi =)Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:34 ATB kirjoitti::wave: Minä! :wave: Ei enää ainuttakaan,nämä kun saa isoiksi ja kunnollisiksi kasvatettua niin hyvä! =)
No mä oon huomannut itsessäni nyt jännän jutun:ennen nimittäin pienen vauvan näkeminen teki heti kovan vauvakuumeen,haikean olon jne.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:36 Venus kirjoitti::wave: Minä myös! 2 pientä on nyt, kunhan tuo kuopuskin vielä kasvaa ja oppii puhumaan, niin sitten riittää. En usko et niin kovaa vauvakuumetta enää tuleekaan, että kolmannen haluisin.
Odotan vaan aikaa, kun saan olla ja mennä, ilman että koko ajan tarvii molempia mukana kuljettaa. =)
Hassua, mua ei ole muiden vauvat juuri koskaan sykähdyttänyt, ainakaan niin että olisi itsellä vauvakuume nostanut päätä.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 ATB kirjoitti:\No mä oon huomannut itsessäni nyt jännän jutun:ennen nimittäin pienen vauvan näkeminen teki heti kovan vauvakuumeen,haikean olon jne.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:36 Venus kirjoitti::wave: Minä myös! 2 pientä on nyt, kunhan tuo kuopuskin vielä kasvaa ja oppii puhumaan, niin sitten riittää. En usko et niin kovaa vauvakuumetta enää tuleekaan, että kolmannen haluisin.
Odotan vaan aikaa, kun saan olla ja mennä, ilman että koko ajan tarvii molempia mukana kuljettaa. =)
Nyt kun näen pienen vauvan,huomaan miettiväni mielessäni että on se suloinen...mutta mitään sen kummempaa haikua/tunnetta ei tule että pitäisi siis itsellekkin saada.