Hakutulokset

  1. M

    malmilla asuvat hoi!

    Viljatiellä Malmilla on ainakin poliisiasema :laugh: Itse olen asunut aivan aseman vieressä Ylä-Malmin puolella ja aika levotonta oli. Niitä juoppoja ja muita outoja kulkijoita riittää. Tosi hyvät palvelut ja hyvät kulkuyhteydet. Ala-Malmilla hyvä kirjasto ja uimahalli.
  2. M

    JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

    Huomenia täältä pyykkäyksen keskeltä! Kiitoksia Kattinkalle vastauksesta. Auttoi tosi paljon. Herättiin 7.40 Noelin kanssa. Olen nyt unikoulun myötä siirtänyt Noelin rytmiä vähän aikaisemmaksi. Ennen mentiin nukkumaan vasta kymmeneltä ja heräiltiin yhdeksältä aamulla ja yöllä oli aina useampi...
  3. M

    JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

    Iltoja! Täällä mammatuulia huhuilee... tulitte mieleeni kun näki teitä ihan livenä :D Olen kyllä silloin tällöin käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta kun nyt olen jonkun aikaa ollut Noelin kanssa kahden, niin tuntuu ettei aika riitä mihinkään. Noel ei anna mun olla koneella. Kerjää koko...
  4. M

    JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

    Heips tähtöset ja äidit! Pakko tulla tänne vähän ilmoittautumaan kun tähtösillä on niin jännittävät ajat. Selailin myöskin sivuja taaksepäin kun oli niin omituisia ja salamyhkäisiä kirjoituksia ja löytyhän se vastaus. Hieno juttu Peppi, Metku, Jonna ja Tanskuliini!!!! Ilmoitelkaahan ajankohta...

Yhteistyössä