Hakutulokset

  1. N

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Heippa taas :) Meillä oli viime viikon perjantaina ru ja siellä onneksi kaikki niin kuin kuuluukin :love: Vauva on niin vilkasta sorttia, ettei meinannut pysyä paikallaan ollenkaan :LOL: Tänään neuvolassa hemoglobiini oli noussut mukavasti kun olen syönyt rautaa. Painoa tullut raskauden alusta...
  2. N

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Olen näemmä aika laiska kirjoittelija :LOL: Meillähän oli lapsivesipunktio kolmisen viikkoa sitten ja pari viikkoa sitten saatiin tulokset, jotka onneksi olivat hyviä. Vauva on siis terve ja kovasti melskaa mahassa :love: Sukupuolikin saatiin tietää, meille on tulossa pieni poika :love: Nyt on...
  3. N

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Heippa :) Olen käynyt täällä jo tovin teidän kuulumis lueskelemassa, mutta nyt vasta sain aikaiseksi kirjoittaa itse. Eli täällä odotellaan ensimmäistä vauvaa syntyväksi helmikuussa mikäli kaikki menee hyvin.Olen edellisessä suhteessa käynyt kaksi koeputkihedelmöitystä läpi ilman tuloksia. Nyt...
  4. N

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei syssy, sattuiko sua se Pergoveriksen pistäminen? Mä jouduin sitä edellisessä hoidossa pistämään ja mulla oli ongelmia jo sen sekoittamisen kanssa. Eli ruiskuun jäi ilmeisesti (ali)paine, jonka vuoksi neste ei meinannut pysyä ruiskussa, vaan aina kun irroitin männästä, tuli neste itsestään...
  5. N

    Hoidot jatkuu 2012

    Heippa pitkästä aikaa! Loppuvuodesta kirjottelin johonkin pinoon, mutta icsi:n epäonnistuttua oli parempi pysyä täältä poissa, henkinen puoli oli sen verran huonossa kunnossa. Nyt toisen hoitokerran punktio takana, se oli torstaina ja alkionsiirto pitäisi olla maanantaina. Saimme vain kolme...
  6. N

    11-hoidot

    Suurimmasta pettymyksestä noustu, vaikkakin koville ottaa tietysti yhä :( Eilen pystyin hädintuskin olemaan töissä. Illalla kun pääsin kotiin niin oli kyllä niin kamala olo, ettei mitään rajaa. Onneksi te sentään ymmärrätte miltä tämä tuntuu :) Me ei edelleenkään tiedetä onko pakkasessa mitään...
  7. N

    11-hoidot

    Mun osalta tämä taitaa olla tässä. Nyt menossa pp10 ja tulee jonkiverran vuotoa ja menkkakivut on päällä :( Että semmosta...
  8. N

    11-hoidot

    Leppäkertulla mieletön saldo, hienoa :) Mehän muuten mennään aika samoissa, mulla on testipäivä 8.12.
  9. N

    Muita piinailijoita?

    Minä täällä myös piinailen. Tänään menossa pp3 ja virallinen testipäivä on 8.12. Tosin meinasin testata jo 6.12., eli itsenäisyyspäivänä. Saapahan porata kotona rauhassa, jos tulos on negatiivinen. Mulla tuntu tänään selässä sellaista painetta, kuin kuukautisten aikaan, mutta vaimeampaa...
  10. N

    11-hoidot

    Täällä alkoi piinapäivät. Yksi alkio siirrettiin eilen :) Pakkanen saattaa jäädä tyhjäksi, ellei jatkoviljelty alkio selviä. Mutta pääasia, että saatiin edes tuo pieni muru nyt kyytiin. Susirouvalle tsemppiä viimeisiin piinailuihin. Toivon todella, että tulos on positiivinen!
  11. N

    11-hoidot

    Kiitos selvennyksestä Joku_päivä :) ja isosti tsemppiä huomiseen punktioon! Kyllä tää on vaan jännää ja ihmeellistä puuhaa. Aika viisas on ihminen ollut, kun on tämmösen systeemin kehittänyt. Tänään on sitten luvassa jännä ja toisaalta ihana päivä :) Päivällä mennään hakemaan meidän pieni...
  12. N

    11-hoidot

    Punktiosta selvitty, ihanaa :) Eikä se todellakaan ollut mikään kamala kokemus. Tunsin vain muutaman pienen piston eikä ne puudutuspiikitkään oikeen tuntuneet missään. Punktion jälkeen olen kyllä ollut kipeä. Eilen meinasi taju lähteä kun pari kertaa kävin vessassa. Nyt onneksi jo vähän...
  13. N

    11-hoidot

    Joku_päivä On tosiaankin piinaava päivä tiedossa. Mua jännittää jo nyt ja mahassa lentelee ainakin sata perhosta ;) Noista solujen määrästä ei ole mitään käryä. Toivottavasti sieltä edes jokunen löytyy ja saadaan pakkaseenkin jotain. Hui, onneksi huomenna tähän aikaan se on jo ohi!
  14. N

    11-hoidot

    Templeton Onnea kovasti! Varmasti aivan mahtava tunne :heart: Täällä on punktiopäivä varmistunut ja se on tiistai. Siirto sitten torstaina ja mä todella toivon, että päästään sinne saakka. Onko teille tullut pahoinvointia puregonista/menopurista? (Mullahan menee siis noi molemmat). Mahaan...
  15. N

    11-hoidot

    Kiitos Hensku positiivisesta viestistä :) Onko teillä muilla nippaillut mahaa tässä pistoshoidon yhteydessä? Vissiin ihan normaalia kun noi munikset tuolla kasvaa, vai? Mulla menee siis tällä hetkellä Menopuria 75 yksikköä ja Puregonia 125 yksikköä iltaisin nahkaan. Eilen nostetiin Puregon...
  16. N

    11-hoidot

    Mulla myös punktio tod.näk. ensi viikon ma tai ti. Täällä ollaan siis samassa veneessä. Ensimmäinen punktio edessä, joten en yhtään tiedä mitä odottaa. Toivottavasti selviin hengissä sieltä :D
  17. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tännehän mä vissiin kuulunkin, joten laitan saman viestin kuin tonne keväisiin. Eli heippa kaikille :) Minä täällä uutena, vaikkakin olen teidän juttujanne käynyt aikaisemmin lukemassa. Piikitykset alkoivat eilen. Eipä se niin ihmeellistä onneksi ole :) Mites muuten, putsaatteko joka...
  18. N

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Heippa kaikille :) Minä täällä uutena, vaikkakin olen teidän juttujanne käynyt aikaisemmin lukemassa. Piikitykset alkoivat eilen. Eipä se niin ihmeellistä onneksi ole :) Mites muuten, putsaatteko joka kerta sen pistoskohdan ennen pistämistä? Kun mulla ei ainakaan ole niitä puhdistuslappusia...
  19. N

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Heips, kysyn teiltä viisaammilta (jos osaan selittää asiani niin, että siitä saa joku jotain tolkkua ;) ), että voiko ICSIin liittyvät lääkkeet/hormoonit aloittaa jos kuukautiset joutuu käynnistämään hormonaalisesti? Eli voiko hoidot aloittaa hormonaalisti käynnistetystä kierrosta? Ollaan...

Yhteistyössä