Hakutulokset

  1. kylmä nakki

    Edullisia käsipelikonsoleita?

    Luulin tehneeni löydön ja tilasin Ellokselta käsipelikonsolin pukin konttiin. Pyh ja pah, tänään tuli kirje että se on loppunmyyty. Hakusessa olisi konsoli joka sisältää erilaisia pelejä, on helppo käyttää ja edullinen? En raaski ostaa Nintendoa tvs.. Onko kellään suosituksia?
  2. kylmä nakki

    Mitä puhelinta suosittelisit mulle?

    Tykkäisin että puhelimessa on näppäimet, eli pelkkä kosketusnäytöllinen ei ehkä kävisi. Olen käyttänyt Nokian ja Samsungin puhelimia ja molemmista tykännyt. Käytän puhelinta lähinnä puheluihin, tekstaamiseen, kamerana satunnaisesti ja Facebookin/ sähköpostin käyttämiseen. En ole kovin...
  3. kylmä nakki

    Minkälaiset on olleet teidän lasten ensimmäiset puhelimet?

    Haussa mahdollisimman simppeli ja helppokäyttöinen luuri.
  4. kylmä nakki

    AEGn pyykinpesukone meni rikki - onko kellekään käynyt samoin?

    Kone ostettu 6kk sitten, soitin jo liikkeeseenkin mutta AEGn oma tukinumero palvelee yllättäen vain arkisin. No, ajattelin kysäistä jos jollakin täällä olisi ollut joskus samaa. Kone alkoi piipata kesken 95 asteen ohjelman ja herjaa että vesivahinkosuojaus on aktivoitunut. On irrotettu...
  5. kylmä nakki

    Junalippujen hinnoista

    Osaako joku sanoa miten hinnoitellaan jos yksi aikuinen matkustaa kahden pienen lapsen kanssa? Muistaakseni yksi alle 16v lapsi pääsee ilmaiseksi aikuisen mukana... Tai jos matkassa on yksi aikuinen ja lapset 14v, 6v, 5v ja 3v? Kiitos jo etukäteen jos joku osaa valaista :flower:
  6. kylmä nakki

    ei ole kylmästä nakista kondiittoriksi

    mutta 3v päivänsankari tykästyi kyllä kakkuunsa :)
  7. kylmä nakki

    tarjoiluideoita nyyttärisynttäreille?

    kyseessä on 30v synttärit jonne on tulossa alle 10 henkeä. boolia teen, alkotonta ja alkoholillista, ajattelin tehdä tiramisupiirakan mutta suolaista tarjottavaa en meinaa keksiä. osa vieraista on kasvissyöjiä eikä tämä emäntä ole mikään jauhopeukalo...
  8. kylmä nakki

    eilinen True Blood?

    meidän ihana digiboxi katkaisi nauhoituksen just sopivasti kesken... viittiikö joku kertoa mitä tapahtui sen jälkeen kun Bill ja Lorena alkoi rehata siinä sängyllä?
  9. kylmä nakki

    mitä kivaa teille on viime aikoina tapahtunut?

    pitäisi varmaan koputtaa puuta ;) mulla loppuu hoitovapaa huhtikuussa ja olin palaamassa kauppaan joka on auki joka päivä 7-22. mies on myös vuorotöissä ja ahdisti tuo tuleva vuorotyön ja päiväkodin yhteensovittaminen. no mutta, sain siistin sisätyön asiakaspalvelusta hyvillä työajoilla ja...
  10. kylmä nakki

    päivähoitopaikan hakemisesta

    kertokaas nyt että miten tässä kannattaisi toimia... meillä on kaksi lasta joille on haettu paikkaa vuorohoitopäiväkodista huhtikuun alusta. mitään tietoa ko. paikasta ei ole vielä tullut. nyt onkin tilanne että mahdollisesti aloittaisin parin viikon päästä työssä jossa työaika ei olekaan...
  11. kylmä nakki

    pyykkikoneen ostaminen edessä

    meitä on neljä, pyykkiä tulee päivittäin yleensä koneellinen. onkohan tämä pätevä vaihtoehto, osaako kukaan sanoa? AEG pyykinpesukone - Markantalo
  12. kylmä nakki

    iTunes-tietäjiä paikalla?

    mä en pysty enää siirtämään cd-levyltä musiikkia iTunesin kirjastoon, herjaa heti kun aloitan siirron että "iTunes lakkasi toimimasta" ja syyksi ilmoittaa tuntemattoman syyn. osaako joku sanoa mikä tässä on vikana? ohjelmisto on päivitetty ja testattu usealla eri levyllä ettei pelitä.
  13. kylmä nakki

    keskiviikon CSI

    mites se loppui, voiko kukaan valaista? saivatko Jekylliä kiinni? mulla katkesi nauhoitus justiinsa siinä kohtaa kun Ray (?) ja Nick jahtasi sitä tyyppiä siellä keittiössä.
  14. kylmä nakki

    "joko me kohta päästään yökylään? joko nyt? entä nyt?"

    muksut menee tänään ensimmäistä kertaa tänä vuonna yökylään ja arvatkaa oliko ukki maininnut asiasta jo pari kuukautta aiemmin :D että tuota kyselyn määrää päivittäin! me mennään katsomaan Kummanki Kaa ja jos sitä huomenna saisi nukkua kerrankin pitkään... mitäs muiden...
  15. kylmä nakki

    kokemuksia Muumi-lelujoulukalenterista?

    kun en saa tuota hakua toimimaan :stick: onko kenenkään muksulla tuollaista ollut? onko minkälaisia yllätyksiä, miten pientä tilpehööriä? meillä asuu kaksi Muumi-fania ja mietin hommaisiko tuon kalenterin muksuille yhteiseksi...
  16. kylmä nakki

    luomen poisto?

    te keiltä luomia on poistettu niin miten se on tehty?
  17. kylmä nakki

    El Naturalista-kengät

    kertokaas kokemuksia ko. kengistä? kestääkö hyvin käyttöä? oon kuolannut niitä talvisaappaita (korolla, joustinneulevarsi TAI ne erivärisistä palasista "kootut" korolliset) mutta kehtaisikohan noilla neulevartisilla lähteä esim hame päällä kaupungille? Google-kuvahaun tulos kohteessa...
  18. kylmä nakki

    pureeko teidän lapset vaatteitaan tvs?

    meidän esikoinen (4,5v) on alkanut pureskella/järsiä hihojaan, paidanhelmaa ja kerran on puraissut muakin vahingossa. tekeekö kellään lapset samaa?
  19. kylmä nakki

    hei te jotka paljon postittelette kestovaippoja!

    viittittekö vinkata mulle miten saa halvimmin postitettua tämmösiä settejä : - 3 taskuvaippa - 2 taskuvaippaa - 6 Igulee-läppäsisävaippaa mä niin harvoin postittelen näitä että ihan ulalla olen miten kannattaisi pakata ettei mene omaisuutta postikuluihin :ashamed: osaako joku siis...
  20. kylmä nakki

    suositelkaa lautapeliä josta teidän 2-5veet tykkää?

    meidän 2,5v ja 4,5v on innokkaita pelaajia, vaikkakaan pienemmällä ei aina riitä keskittyminen ihan kaikenlaisiin peleihin. tällä hetkellä on suosikkina esikoisella Hello Kitty-bingo ja kuopuksella Choco-muistipeli. minkäikäiset teillä pelaa esim Kimbleä? mistä peleistä teidän lapset tykkää?

Yhteistyössä