eilinen True Blood?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei, eiks se näy myös Areenassa? Youtubesta voit tietty katsoa pätkiä. Mutta tässä lyhyesti pähkinänkuoressa, mitä tapahtui Lortsun ja Beeehhhllin välillä tuossa kuuluisassa loppukohtauksessa. Eli harrastivat ns. vihaseksiä ja lopuksi Bill käänsi Lorenan pääntä 180 astetta, eli aika kierteillä oli kaula loppukliimaksissa. Lorena tais saada elämänsä orkut. Eli siihen se sitten loppui, tai mä en ainakaan muista että ton jälkeen olis muuta mainittavaa tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;23257373:
täytyy laittaa sitten se vimppa 5 min nauhalle :D jos vaan muistan :headwall:

Mä unohdin viime viikolla tallentaa kummallakin kerralla eli on se jakso näkemättä. :snotty: Nyt on sitten näkemättä eilinen jakso, mutta kiitos sun alootuksen laitoon heti ajastuksen uusintaan. =)

Hei, eiks se näy myös Areenassa? Youtubesta voit tietty katsoa pätkiä. Mutta tässä lyhyesti pähkinänkuoressa, mitä tapahtui Lortsun ja Beeehhhllin välillä tuossa kuuluisassa loppukohtauksessa. Eli harrastivat ns. vihaseksiä ja lopuksi Bill käänsi Lorenan pääntä 180 astetta, eli aika kierteillä oli kaula loppukliimaksissa. Lorena tais saada elämänsä orkut. Eli siihen se sitten loppui, tai mä en ainakaan muista että ton jälkeen olis muuta mainittavaa tapahtunut.

Joo toi on kauhein seksikohtaus ikinä! bill huutaa itku kurkussa mielipuolisena ja panee kun viimestä päivää kun toisella pään väärin päin, yök. Harvoin järkytyn mistään elokuvista, mutta tuo oli niin karmee...

ookkei, kiitos :D taida ihan tuon takia alkaa Yle Areenasta lataamaan superhitaasti koko jaksoa. mutta selvisi asia eikä enää vaivaa mieltä, puskat kaikille :flower:

on muuten jännä miten tuo tv-sarja on aivan erilainen kuin kirjasarja.

Yhteistyössä