pureeko teidän lapset vaatteitaan tvs?

"joooo"
Mun kuopus järsi paidoista hihat. Tapa kesti aikansa ja likka sanoi yhdestä hupparista, että "laitetaan tuo mun vauvalaatikkoon (laatikko, jossa on vauvatavaroita), että mä näen sitten kun olen iso, että söin mun hupparin hihat enkä suutu omille lapsille jos ne tekee samaa"
Lapsi oli tuolloin 6-vuotias.
 
"jep"
Yksi lapsistani puree hihat, kaulukset ja hanskat rikki! :( Pari vuotta tehnyt, vähän aikaa oli taukoa, nyt taas uuden paidan hihat jyrsitty. Ei kuulemma itse muka edes huomaa...
 
isosisko
Mun veli - nyt jo aikuinen - järsi lapsena hihansuista resorit rikki. Jos oikein muistan, niin äiti ratkaisi asian laittamalla pojan ranteisiin "irtoresorit", joita sai ihan rauhassa purra, eipähän mennyt paita rikki :D Sen voin varmuudella sanoa, että kyseessä oli ohimenevä vaihe - enää en ole nähnyt parikymppisen veljeni syövän vaatteitaan ;)
 
"TaneliKaneli"
Jep, tyttö 4.5v puree kaikkea mahdollista. Hanskat rikki, hihoja jyrsii, sohvatyynyjä, leluja, vaikka mitä. Epäilin jo et hampaita tulossa vielä lisää, samaa käyttäytymistä kun pikkuveljellä. Hiuksiakin imeskeli kun oli vähän pitemmät, nyt lyhyt malli. Ei huomauttelu auta. :( Toivottavasti aika auttaa...
 
hoh
Meillä on 5-vuotias tyttö alkanut imeskellä paidan ja takin kauluksia! Ei onneksi pure. Siitä tavasta oli "vasta" päästy eroon. Joskus 3-4-vuotiaana vielä pureskeli ihan kaikkea, kuten vissiin taneli-kanelin lapsikin. Meillä kelpas esim. dvd-kotelot mainiosti. Tuon imeskelyn suhteen olen kyllä aika ihmeissäni. Kait se ohi menee.
 
"annukka"
Meillä, nyt 8 v poika, on alkanut syksyn kuluessa imeskelemään hihansuita ja sormikkaita!! Outo juttu, kun koskaan ennen ei ole tehnyt em. Huomauttelu ei ole tehonnut. Tuntuu, että se on vain tapa, jota ei itse huomaa. Poika on kuitenkin jo 2. Luokalla. Olen myös ajatellut, että se liittyy jännittämiseen, mutta ??? Onko kellään vinkkejä asiasta irti pääsemiseen.
 
halipupu harmaana
Meillä eskarilainen nakertaa mm. paidan hihoja ja t-paidoissa on myös reikiä niin, että ei enää kehtaa päälle laittaa. Meillä tämä poika on aika ujo vieraiden keskuudessa ja luulen että johtuu siitä, koska yleensä päiväkodissa on pureskellu paitoja, kotona järsii lähinnä kaukosäätimiä telkkaa katsellessaan.
 

Yhteistyössä