Hakutulokset

  1. minni78

    montako lasta?

    Vantaa, 26v, poika 04/99 ja tyttö 08/04 löytyy
  2. minni78

    vm-78?

    \ Samoin minä ;)
  3. minni78

    mun mielipide

    \ Ystävä hyvä, en mä ketään oo sättimässä! En vaan ymmärrä tollasta turhaa raivoomista. Mut sun pitää kyllä tarkistaa matikka taitosi, olin jo lähellä 21 vuotta kun esikoinen syntyi.. ;) Juu, ja myönnän, oon ihan liian VANHA tälle osalle palstaa!! Sitä voin pyytää anteeksi. :ashamed:
  4. minni78

    mun mielipide

    \ Hei kiitti vinkistä!! Mut miten mä aloitan sen oman elämän kun tähän asti mä oon vaan käynyt täällä pätemässä ja jakelemassa älyttömiä mielipiteitäni? Voit varmaan auttaa, sulla on oltava loistava oma elämä!! =) :flower: :flower: :heart: :heart:
  5. minni78

    mun mielipide

    Eikös tää oo keskustelupalsta jossa nimenomaan saa kertoa OMAN mielipiteensä...? Tässäkään avauksessa ei ketään haukuttu eikä sormella osoitettu, mutta heti ollaan karvat pystyssä. Oon joskus ennenkin täällä todennut, että nuoret äidit taitaa olla vähän liian herkkänahkaisia. Jos on valmis...
  6. minni78

    siis PAKKO....

    \ Hitsi, sä osasit pukea sanoiksi sen mitä mä vähän niinkun hain! Eli just nää karikoista selviämiset sitä kokemusta lisää, jokaisella on varmasti siitäkin oma näkemys mikä on "elämän karikko" ja mikä ei mut toi oli mustakin vähän se pointti.. Ja samaa mieltä, tappelu on hanurista enkä mä...
  7. minni78

    Kokemuksia käynnistämisestä?

    Esikoista kun yritin maailmaan saada niin vasta kolmannella kerralla onnistui. Eli tipalla yritettiin, 2 kertaa olin päivän sairaalassa, molemmilla kerroilla 6 tuntia tipassa eikä ensimmäistäkään supistusta! Syy käynnistykseen oli, että istukka alkoi olla tehtävänsä tehnyt ja la oli jo mennyt...
  8. minni78

    siis PAKKO....

    \ Oikeessa oot tavallaan. Meitä on niin monenlaisia ja monenlaisista lähtökohdista. Itsekin olin 20 ikävuoteen mennessä kokenut paljon asioita joita monet eivät ehkä koe koskaan, niin hyviä kuin huonojakin. Mutta jos yleisesti puhutaan ja otetaan noin niinkun keskiarvo, niin VÄITÄN että ne...
  9. minni78

    siis PAKKO....

    ..pistää mielipiteeni. Käyn täällälin aina välillä lukemassa ja tappeluhan on aivan älytöntä!! Juu, jokaisella on oikeus mielipiteeseen, siksi mäkin sen nyt kirjoitan. Vanhemmat äidit haukkuu nuoria ja päinvastoin.. Muistakaa kuitenkin että meitä on moneen junaan, ei kaikki "vanhat" oo...
  10. minni78

    synnytysten viikot

    41+1 ja 41+4
  11. minni78

    Kokemuksia kättäriltä, kiitos!

    Mä synnytin viime elokuussa Haikaranpesässä. En halunnut sinne varsinaisesti mut heidän puolellaan oli silloin hiljaista kun mentiin ja ottivat meidät sitten sinne. Jäi vaan hyviä muistoja, jokaista asiaa kysyttiin et miten mä haluan ja kätilö oli aivan ihana!! Osastolla saa kyllä sitten...
  12. minni78

    montako lasta?oma ikäsi?

    Tyttö ja poika löytyy, itse 26v
  13. minni78

    montako lasta haluatte???

    Nämä kaksi riittävät vallan mainiosti ! :heart:
  14. minni78

    Nolottaa..!?

    Niin on varmasti käynyt monelle! Myös mulle kuopuksen kanssa. En kyllä ite tajunnut koko juttua kun olin pihalla kun lumiukko, sattui meinaa HIEMAN ! Mies sitten kertoi jälkeenpäin että kätilö oli vaan pyyhkäissyt sen kummempia sanomatta. Ja kyllä ne kätilöt on varmasti nähneet vaikka mitä, vaik...
  15. minni78

    Vantaalaisia ?

    \ Myös Korsosta, meillä poika melkein 6v ja tyttö 7kk.
  16. minni78

    moi teinit

    [quote title="04.02.2005 klo 13:49 bigglet kirjoitti"] hmmm...korjatkaa jos olen väärässä, mutta ap ei taida vielä tietää,että nyky aikana taitaapi kaikilla lapsilla olla se isä...ellei sit tosiaan sitä ihmettä uudestaan tapahu....oi voi,luulis että jos osaa ehkäsystä puhua ni tietäs että...
  17. minni78

    vantaalaiset mammat???

    Mökkihöperöidyn kotona täällä itä-Vantaalla..... Poika melkein 6v puolipäivä-hoidossa ja tyttö 6kk täällä kotosalla.
  18. minni78

    Ketkä syntyneet 1978?

    Lokakuu :wave:
  19. minni78

    IKÄEROSTA!

    Eipä sillä iällä oo merkitystä. Ex-siippa oli 15v vanhempi eikä se koskaan haitannut, en ikinä edes ajatellut. Nykyisen kanssa 9v ikäeroa enkä pidä sitä minään. Jos synkkaa niin ei tarvi niitä numeroita tuijotella! =)

Yhteistyössä