Hakutulokset

  1. J

    Kertokaas, mistä sitä alottais?

    Pjerse! Olkapääleikkaukseen meen maanantai aamuna 6.30 ja olis pikkasen hommaa, kun sitte oon 4 viikkoa taas ykskätinen.. *nurkat täynnä romua *lattiat pitäis impata ja pestä *verhotki olis kiva vaihtaa *pyykkiäki pitäis pestä *ryypätäkki pitäis keritä *rakennekynnet fiksata *karvat...
  2. J

    Big Brother 2008!!!!!!!!!!!!! *hehkutusketju*

    käynnistyy Subilla keskiviikkona 27.8. klo 21.00! :D Ennen ohjelman käynnistymistä pääsemme kurkkaamaan jännittävän casting-kiertueen vaiheisiin dokumentissa Big Brother 2008: Asukkaaksi taloon?, joka esitetään sunnuntaina 24.8. klo 19.30 Millainen on uusittu talo? Millaiset ovat uudet...
  3. J

    Heiliiii Karjalastaaaaa...

    Ookko linjoilla??? Mun mese jökkii, mitäs ukkos tuumas siihen autoepisodiin :laugh: Kerroin just kaverille, se nauro ihan kippurassa että naiset :laugh:
  4. J

    Mä alan nyt...

    Päiväunille, panacod naamassa ja peitto korvissa :D Jos näkis jostain ihanasta miehestä kiimaisia päiväunia :laugh: (ja sais siitä kimmokkeen alkaa siivoon unien jälkeen :D ) :wave:
  5. J

    "ihana" 9vee :

    Voi samperi mitä touhua. mitään ei totella, mitään ei uskota. aamulla tuulee ja on 14 astetta, niin väkisin vaan pitäis t-paidassa lähteä kouluun. ARGH!! Nukkumaanmenoaika on toinen, sänkyyn menee ennen ysiä mut sit tulee kaikkee mieleen ja höpistään ja potkitaan patjaa, venkurretaan ja...
  6. J

    Tykkääköhän kummipoika lahjastaan :D

    Ostin sille Game Boyn ja pelin siihen :D
  7. J

    Pojan huone-ideaa..

    Kun meillon pojan huoneessa ihan järkyttävä sohva, mikä vie paljon tilaa, saa levitettyä kylläkin ja sisässä on vuodemekanismi, ettei ihan huono sänky ole, mutta siis se pitäis hävittää ja keksiä jotain tilalle, mutta mitä? Pojat pelaa pleikalla, leikkii, istumapaikkoja siis tarvitaan, huone on...
  8. J

    leikkausarvet ja uus leikkaus?

    Eli mulla leikattiin vajaa vuosi sitten olkapää, ja reilu viikonpäästä leikataan uudestaan, niin mihis se leikkaushaava sit tehää? Siihen vanhan viereen? Päälle? Ja sama vaiva leikataan taas, ei vaan tullut ekalla leikkausella kuntoon kun lekuri ei osannu leikata :whistle: Nyt on 3 arpea, 2...
  9. J

    Hih, tuunasin CROCSit :P

    ja tämmööset tuli :D |O http://www.aijaa.com/v.php?i=2256609.jpg *muoks* ei onnistunu pikkukuva :(
  10. J

    TAYS'in hoitojonoista, tietäiskö joku??

    Sain käsikirurgiselle lähetteen aneltua tänään, ja mein kirra ei osannu sanoo kauanko menis.. osaisko joku heittää jotain arvioo? :whistle:
  11. J

    HEILI KARJALASTA SAI VAUVAN!!!!!!!!!!

    Poika, 3780g ja 49cm aamulla oli 9.10 puhkaistu kalvot ja laitettu tippa. [b]ONNEA KOKO PERHEELLE SULOISESTA POJASTA (näin kuvan jo) :heart: :flower: :hug: :hug:
  12. J

    Ootteko jo maistanut....??? *varoitus*

    uusia creme bonjour tuorejuustopaloja? :p alkoi himottaan kana-pastasalaatti ja noita sinne, valkosipuli-yrtti, mutta taitaa ennen salaattia olla koko kippo mun suussa naposteltuna :snotty: :whistle: niihin tulee HIMO :whistle:
  13. J

    Kävin maalipurkissa.. *kuva*

    taas vaihteeks ja tollanen tuli :D Toinen takatupsu on violetti-pinkki :D *muoks* uus yritys ;)
  14. J

    Onko muitten koululaisilla NÄIN vaikeeta nukkumaanmeno....

    Jumankauta ku osaa taas rissata. tokaluokkalainen. joka ilta sama poru, "miksen mä saa IKINÄ valvoo, miksen mä saa IKINÄ kattoo simpsoneita, miksen mä saa IKINÄ SITÄ JA TÄTÄ" :kieh: Raivostuttavaa! Tuolla se poraa sängyssään ja huutaa ja raivoo, kun en sano syytä miksei saa kattella.. se ei...
  15. J

    Kirppispöytähinnoista...

    Onko kallis, kun on 30?/6pvää? Tässä meidän kaupungissa on yks iso kirppis mut siel on pöydät tyhjänä ja kuulemma ei käy enään väkee, siel olis 4vkoo 75?, kun tossa mitä ajattelin olis 12pvää jo 60?.. Millasia hintoja muualla on?
  16. J

    Ammatinvalinta apuja mulle kiitos :D

    Elikkä tilanne on se et mun vasen olkapää on rikki niin pahasti ettei tällä kädellä enään tehdä hoitotyötä. Uudelleen koulutus on siis pakollinen, ja nyt mietinkin mitä alaa kannattais miettiä. Maskeeraajan hommat kiinnostaa mut maskeeraajaksi voi opiskella vaan yksityisissä kouluissa, mitkä on...
  17. J

    Vatsahaavasta kyselen...

    Elikkäs onko kellään ollut vatsahaavan poikasta? Mulla tuli ensimmäinen kipukohtaus keskiviikkona buranan oton jälkeen, tiputukseen jouduin ensiapuun, ja vasta somac i.v:sti auttoi. Kipukohtauksia on tullut senkin jälkeen, on lähtenyt omeprazol- nimisellä lääkkeellä,mitä syön nyt kuurina...
  18. J

    MITÄS VÄRIÄ TÄHÄN PÄÄHÄN LYKKÄIS?? *kuva*

    Eli tämmönen leikattiin ja nyt pitäis värjäillä, 2 eri väriä roiskasta.. Ideoita :D
  19. J

    Nyt olis UUS PÄÄ :D *kuva*

    Elikkäs tällänen tuli mikä oletuskuvassa on.. Annoin kampaajalle aikas lailla vapaat kädet *köh* Joo ja ens viikolla olis tarkotus heittää lisää väriä, vissiin kahta eri violetin sävyä sekaan. Nyt ei aika riittänyt kun juurikasvuun, kun ei ollut ihan malli selvillä viel siinä vaiheessa...
  20. J

    Mielipiteitä!! -hiusasiaa ja kuvia-

    Elikkäs mä oon nyt kasvattanut hiuksia olkapääleikkauksen takia, oli helpommat kipeen käden kanssa ettei tarvinnut joka päivä niin laitella.. Nytten kuitenkin toisaalta haluan lyhyet takas, mut toisaalta olis kiva kasvattaa. öh.. en osaa päättää. *muoks* poistin kuvat, päätös tehty :D

Yhteistyössä