MITÄS VÄRIÄ TÄHÄN PÄÄHÄN LYKKÄIS?? *kuva*

jonna76-harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
päälle oikeen oranssia ja alta annat olla niinku se on. kuullostaa sotkuselta mutta tosi kivan näköstä niin hiukset pystyssä kuin alespäin :)

ihanat hiukset, mullaki on joskus ollu tollaset :D
Kiitos, joo, ton tapasta aattelin, mut mietin onks se tyhmä kuitenkin :D
 
vieras
harmaata ja valkoista. ja olen siis tosissani.
niin "väritöntä" tummaa, että on jo melkein harmaata ja blondiaineella raitoja jotka annetaan vaikuttaa niin kauan että raidat lähes valkoisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kirkkaan blondia ja viininpunaista!
Joo, siis mä haluisin viel vaaleemmaks, mut ei pysty, tulee järkyttävä allergiareaktio vaalennusaineista nykysin. 5cm hiusrajasta + päänahka tulee kirkkaanpunaseks. Vaalennusvärillä on nykyään blondattu, ja vaaleemmaks sillä ei saa :'(
 
pakko olla vähän ilkee
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kirkkaan blondia ja viininpunaista!
Joo, siis mä haluisin viel vaaleemmaks, mut ei pysty, tulee järkyttävä allergiareaktio vaalennusaineista nykysin. 5cm hiusrajasta + päänahka tulee kirkkaanpunaseks. Vaalennusvärillä on nykyään blondattu, ja vaaleemmaks sillä ei saa :'(
No jännä juttu.Oot meinaan "muutaman" kerran tota väriä vaihtanu....kannattaisko oikeesti mennä kampaajalle hoitamaan jo noi värjäys-jutut? Säästyisit monelta murheelta ja hiuksetkin saisit pitää päässä...anteeks.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pakko olla vähän ilkee:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kirkkaan blondia ja viininpunaista!
Joo, siis mä haluisin viel vaaleemmaks, mut ei pysty, tulee järkyttävä allergiareaktio vaalennusaineista nykysin. 5cm hiusrajasta + päänahka tulee kirkkaanpunaseks. Vaalennusvärillä on nykyään blondattu, ja vaaleemmaks sillä ei saa :'(
No jännä juttu.Oot meinaan "muutaman" kerran tota väriä vaihtanu....kannattaisko oikeesti mennä kampaajalle hoitamaan jo noi värjäys-jutut? Säästyisit monelta murheelta ja hiuksetkin saisit pitää päässä...anteeks.
Joo, kampaajalla mä aina käynkin..

Tässä olis väriskaalaa mitä päässä on ollut..

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=smurffiina%5E&album_id=2059035
 

Yhteistyössä