Hakutulokset

1. N

Nuo huutonetin hinnat!

Tässä hyvä esimerkki liikkeessä edullisemmasta baby-mallista..siis 120? jo hintaa.. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=64242677 Tää on tietty ihan huikea summa mut kylläpä nuo hinnat yleensäkin on tuolla 50? paremmalla puolella..ei sillä en noita enää kattele, mielummin ostan...
  2. N

Nuo huutonetin hinnat!

Kerrompas yhden tosi nolon heräteostos jutun tässä välissä..en minäkään ole kovin fiksu aina näitten rahojeni kanssa!! Etsin kenkiä ja sovitin ja voi, miten teki mieli ostaa ne yhdet saapikkaat! En raaskinut kuitenkaan ja menin anttilaan odottamaan, että kyytini tulisi hakemaan. Noh, siellä...
  3. N

Nuo huutonetin hinnat!

Mun mielestä vaan hyvä sääntö puvun hinnalle on käytettynä ainaki -50% alkuperäisestä, oli tuote missä kunnossa tahansa..asia erikseen jos on esim. laput paikallaan tms.. Esim.reimatec -käytetty, siisti, ovh.130? niin semmonen 50-60? olis ihan maksimi.. Tuolla huutonetissä joku esim. myi...
  4. N

Nuo huutonetin hinnat!

Jep..löytöjä olen itsekin tehnyt mm. juhla-asut ostin itelle ja lapsille sieltä ja kaikki sain yht. alle 30?.. mutta ylihintaisia en osta. Kuitenkin pidän myös mielessä just nuo joulun jälkeiset alet, niin samaan rahaan kuin toiset myy käytettyjä saa sitten uusia.. voipi olla, että sinne asti...
  5. N

Nuo huutonetin hinnat!

6. N

Nuo huutonetin hinnat!

Koitan minäkin joka päivä jotakin huutoja tehdä, jos vaikka sattuisi kohdalle jokin sievä ja edullinen..ja hyväkuntoinenkin vielä.. Mutta kyllä suureksi osaksi on bisnes ihmisillä tuolla mielessä kuin, että saisi nurkkia tyhjennettyä!
  7. N

Nuo huutonetin hinnat!

No tämän syksyn mallit oli 59,90? anttilassa..itekki kattelin sellasta, oli sievissä väreissä tänä vuonna, beige/vaal.pun ja beige/vaal.sin. Olen tarjoillut useasta haalarista 40? niin edes hintavaraus ei ylity, enkä ole edes reimatecin haalareita huudellut, esim. Lenne, rasavil ja yksi...
  8. N

huh huh...

Ja äiti ei tartte hoitoa..just..no ainakin niskalaukauksen tarttis.. ai niin syytetäämpä vain yhteiskuntaa..
  9. N

huh huh...

:'( :'( :'( :'( Tässä meidän kaikkien neljän perheenjäsenen puolesta..voi, kumpa tuo vauva voisi tulla meille asumaani...olisipa se niin helppoa tarjota vauvalle rakastava ja huolehtiva koti..mutta ei laitokseen laittavat vauva raukan.. Ja äidille muka pitäis riittää ymmärrystä, kun isä...
  10. N

Nuo huutonetin hinnat!

Katselin tuossa, josko saisin edullisesti talvihaalarin lapsilleni sieltä..Kokemuksesta olen huomannut, että hyvälaatuinen talvipuku ei men miksikään oikeastaan yhdessä talvessa ainakaan näin pienillä kuin meillä nämä natiaiset..Paljonko itse maksaisit käytetystä? Mulle ehdoton raja on tuo 40...
  11. N

Minkälaista palkkaa myyjät yleensä saa?

Muistakaapas se työehtosopimus, joka on molemminpuolinen.. ei lähetä tälle linjalle, että "kun ei sillekkään maksettu".. Mielestäni on oma häpeä, jos ei pidä kiinni oikeuksistaan, silloin ei pitäis valittaakkaan.
  12. N

Minkälaista palkkaa myyjät yleensä saa?

Ilta ja viikonloppulisät on ihan kohtalaiset.. 8? ja ylöspäin on tuntipalkat. Ja muista, että vaikka alussa ei palkka suuren suuri olisi niin aina se on mahdollisuus näyttää kyntensä! Nämä on näitä Tes:n palkkoja..palkankorotuksia vaan vaille muutaman vuoden kokemuksen jälkeen.. Itelläni oli...
  13. N

Kenen mies tykkää

Tissimiehiä täältäkin löytyy..ja kyllä mäkin nautin..ja enemmissä määrin oikeestan näiden parin imetyksen jälken, kun huomaa, että mies on vieläkin ihan hulluna niihin.. Mutt kyll peppukin on tärkee, ja kuulemma "perse pitää akalla olla" (meidän keskinäistä kotikieltä, älkää säikähtäkö), siis ei...
  14. N

Aivan ihania kuvia löysin! Kellä voi olla näin SULOISET lapset!!?

Minun enkelini on söpömpi! Heh! Pieni sinisilmäinen tyttö kihartuvinen pellavahiuksineen..ei tarvitse reimaa-eikä muuta rekvisiittaa, söpöin ilman vaatteita; kun peppusillaan kiitää yöpuvun laittoa pakoon! :heart:
  15. N

Onko se oikeesti jotenkin teidän pussista pois, jos hoitajat saiskin palkankorotuksen???

En tiedä miten muissa kunnissa, mutta ainakin meilläpäin lääkärit, jotka ovat vakituiseksi tulleet kunnalliseen tk:n töihin ovat kunnan rikkaimpia. Ja oikeastaan ainuita "ökyjä" kunnassa..perässä sitten tulevat yrittäjät, apteekkari mm., suuret maatilalliset...
  16. N

Onko se oikeesti jotenkin teidän pussista pois, jos hoitajat saiskin palkankorotuksen???

Metallialalla, teollisuudessa. Mun ukolleni mm. paljon on tehtaiden väkeä joilla tosi surkea palkka. Meidän yhteinen talous ja tulevaisuus lepää oikeestaan tämä tehyn palkkaneuvottelun harteilla, kun itse opiskelen sairaanhoitajaksi. Toivona olis, että edes toisella meistä olisi kohtalainen palkka.
  17. N

TEHY ja 20% palkankorotusvaatimus

No, voi..ehkä oletukseni kuitenkin oli, että tiedät minkä tason koulutuksesta on kyse. Ja osaat verrata saman tason kouluksiin/ammatteihin. Hyvä että tiedät. Mutta HYVÄ, HYVÄ, HYVÄ Tehy! Kaikki kannatus hoitajille ja liitolle, nyt mennään oikeaan suuntaan! Kyllä sieltä reilunpuoleista...
  18. N

TEHY ja 20% palkankorotusvaatimus

Jep..täällä TEHY:n opiskelijäsen. Ja sanompa, että naisvaltaisena liittona/alana oleme pioneereja! JOspa esim. Pam saisi esimerkistämme vähän puhtia parantaa jäsentensä työoloja. Ja mistä hyvästä korotus hoitajille.. Oletko jotenkin vajaa kun et käsitä työnkuvaa ja kiristynyttä työtahtia ja...
  19. N

8kk ruuat? kaali?

Elmerille edellä: nitraatti muuttuu nitriitiksi, joten ei se ihan eri juttu ole. Tässä varmaa faktaa: Mutta siinä ei ole kyllä kaalista ole rajoitusta vaan: pinaatista, punajuuresta, nauriista, lantusta, nokkosista ja kiinankaalista. Nitriitti voi heikententää pienten lasten veren...

Yhteistyössä