Nuo huutonetin hinnat!

Katselin tuossa, josko saisin edullisesti talvihaalarin lapsilleni sieltä..Kokemuksesta olen huomannut, että hyvälaatuinen talvipuku ei men miksikään oikeastaan yhdessä talvessa ainakaan näin pienillä kuin meillä nämä natiaiset..Paljonko itse maksaisit käytetystä? Mulle ehdoton raja on tuo 40?, jos puku on kuin "uusi" niin silloin tuo summa..

No..rikkinäisiä ja kursailtuja haalareita oli hp. 10-20?: eivät mitään erikoista merkkiä, kuluneita, paikkailtuja..

Sitten nämä reimatecit yms. jollaista hain: +70? hinta käytetystä!!!! Itse ajattelin myydä yhden talven pidetyn jollakin n.25?!!! Onhan se kuitenkin käytetty!!! Siis aivan tolkutonta, siis ei myyjältä, mutta huutajilta.. Jos puku on uutena maksanu 100? niin en kyllä alkais maksamaan enempää kuin alle puolet..tavallaan tulis ostajalle se suurempi osa siitä hinnasta, kun on kuitenkin uutena ostanu ja käyttäny..

Tämmönen tilitys..(lähtee ja menee kauppaan ostaan uudet...)

.
Itse ostin just huutonetistä sen lassien supratec haalarin ja maksoin siitä 31 euroa sisältäen postimaksut. Mielestäni hinta oli ok siihen nähden että puku oli todella siististi pidetty. Tietääkö muuten joku mitä moinen olisi UUTENA maksanut kaupassa? Kaveri sanoi että n. 50euron luokkaa..?

supratechejä on saanu siinä 30-40e. Ne ei oo vedenpitävät vaan tavalliset. Lassietec on se parempi sortti.

Mutta kyllä ne kestää meillä on esikoisen haalarit kiertäneet siskonpojan kautta ja ovat vielä aivan kelvolliset.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Itse ostin just huutonetistä sen lassien supratec haalarin ja maksoin siitä 31 euroa sisältäen postimaksut. Mielestäni hinta oli ok siihen nähden että puku oli todella siististi pidetty. Tietääkö muuten joku mitä moinen olisi UUTENA maksanut kaupassa? Kaveri sanoi että n. 50euron luokkaa..?
No tämän syksyn mallit oli 59,90? anttilassa..itekki kattelin sellasta, oli sievissä väreissä tänä vuonna, beige/vaal.pun ja beige/vaal.sin.

Olen tarjoillut useasta haalarista 40? niin edes hintavaraus ei ylity, enkä ole edes reimatecin haalareita huudellut, esim. Lenne, rasavil ja yksi lassien kaks osanen toppapuku (jossa oli lakkikin)..

.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninsku05:
No tämän syksyn mallit oli 59,90? anttilassa..itekki kattelin sellasta, oli sievissä väreissä tänä vuonna, beige/vaal.pun ja beige/vaal.sin.
Hienoa kuulla että säästöä kuitenkin tuli ihan selvästi. Kiitos tiedosta, myös sinulle joka suosittelit lassietecin pukua. Mulle kehuttiin nimenomaan tota supratecin kestävyyttä joten meillä on kurahousut kosteita kelejä varten erikseen..

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Itse ostin tässä huuto.netistä taannoin toppapuvun pojalle ja hinnaksi tuli 15,40? postikulujen kanssa...Reimari merkkiset ja todella hyväkuntoiset..
Koitan minäkin joka päivä jotakin huutoja tehdä, jos vaikka sattuisi kohdalle jokin sievä ja edullinen..ja hyväkuntoinenkin vielä..

Mutta kyllä suureksi osaksi on bisnes ihmisillä tuolla mielessä kuin, että saisi nurkkia tyhjennettyä!

Joo, mie olen se älypää, joka on jo huutanut tytölle kaksi ReimaTeciä huutiksesta (60e ja 65e) mutta ne olivat kyllä uusia........tosin tiedän, että Reimatecejä saa -50%, joten....

Pojalle tein takuulla vikahuudon, kun käytetyn hinnaksi tuli 67,40e ....pitäisi sulkea nuo Huutiksen tunnuksetkin näköjään :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Hienoa kuulla että säästöä kuitenkin tuli ihan selvästi. Kiitos tiedosta, myös sinulle joka suosittelit lassietecin pukua. Mulle kehuttiin nimenomaan tota supratecin kestävyyttä joten meillä on kurahousut kosteita kelejä varten erikseen..

Nyt en muista, että kummassa oli se kuminen alaosa?? Meillä semmoset hanskat ja ne on aika kylmät just tom kumin vuoksi, ensin hiostuu kädet ja sitten jäätyy (eikä hanskoja tahdo saada kuivaksi sisältä, alkavat helposti haista pahalle)..niin en sitä ihan talveksi halua..Mutta sen missä oli alaosa vettäpitävää..oliko se sitten lassietec vaiko supra??

summer07
viime syksynä huutiksesta sain edullisella reiman puvun ja kuomat ja oli oikeesti kuin uudet, 1 talven ollu kakkos pukuna/kenkinä ja vieläkin on todella hyvässä kunnossa koska ei nii rymynny tuo meidän herra... ja huutista käytän kun löytyy myös halvalla joskus, aika hulluja hintoja suurimmassa osassa, mut on siellä löytöjäkin, kuten toi puku jonka ostin ja kengät. pari vaatepakettiaki ostanu aikoja sitten tosin ku ny ei oo löytyny.. ja sit tykkään ku löytyy esim 1-3v vanhoja ja niis on mahista eri väri löytöihin jos ei tän vuoden mallistoissa oo..

ny ostin uutena cirafin toppatakin/lasketteluhousut pojalle ku oli uutena vaa 40e ja väri musta harmaa ni tosi ihana, ku sit taas h&m, ellos, jne ni sinistä ja minä en kovin ole siihen ihastunut... et huutikses voi tehdä löytöjä, mut katson kyllä muualtakin...

.
Lassien supratecissä ei ole sitä kumiosaa mikä lassietecissä on.. mut juuri samaa olen kuullut mitä sinäkin ap mainitsit niistä.. kumiosa tuntuu kylmältä ja haiskahtaa pahalta kuulema

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Hmm.. Minä en vielä yhtäkään ylihintaista vaatetta ole ostanut vaikka satoja ostoksia olen tehnyt, satun kai löytämään hyvää halvalla. :)
Jep..löytöjä olen itsekin tehnyt mm. juhla-asut ostin itelle ja lapsille sieltä ja kaikki sain yht. alle 30?.. mutta ylihintaisia en osta. Kuitenkin pidän myös mielessä just nuo joulun jälkeiset alet, niin samaan rahaan kuin toiset myy käytettyjä saa sitten uusia.. voipi olla, että sinne asti sinnitellään..

Kamalia hintoja käytetyistä haalareista! Mutta on ne tietysti järkyttävän hintaisia kaupoissakin...

Minä olen ostanut molemmille lapsille kahdet haalarit kirppiksiltä Oulusta. Kalleimmasta maksoin muistaakseni 9 euroa, edullisin oli 4 euroa. Siistejä pukuja kaikki, kallein oli ihan uudenveroinen ja muissa näkyi pieniä käytön jälkiä. Lassie-merkkisiä muistaakseni kaikki.

Mun mielestä vaan hyvä sääntö puvun hinnalle on käytettynä ainaki -50% alkuperäisestä, oli tuote missä kunnossa tahansa..asia erikseen jos on esim. laput paikallaan tms.. Esim.reimatec -käytetty, siisti, ovh.130? niin semmonen 50-60? olis ihan maksimi..

Tuolla huutonetissä joku esim. myi baby-mallin reimateciä, joka on ovh.n.70? niin hinta oli jo huudettu 65 euroon..siihen sitten postarit päälle.

Tuolla huutonetissä joku esim. myi baby-mallin reimateciä, joka on ovh.n.70? niin hinta oli jo huudettu 65 euroon..siihen sitten postarit päälle.
Lyödäänkö vetoa, että on taas minun huutojani :headwall: :headwall: :headwall: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Lyödäänkö vetoa, että on taas minun huutojani :headwall: :headwall: :headwall: =)
Kerrompas yhden tosi nolon heräteostos jutun tässä välissä..en minäkään ole kovin fiksu aina näitten rahojeni kanssa!!

Etsin kenkiä ja sovitin ja voi, miten teki mieli ostaa ne yhdet saapikkaat! En raaskinut kuitenkaan ja menin anttilaan odottamaan, että kyytini tulisi hakemaan. Noh, siellä oli Lumenen-konsultti joka tuppas siihen viereen höpöttämään ja minä erehdyin sitä kuuntelemaan.. Kävipäs sitten niin, kun oli niin hyvä tarjous, että mukaani lähti yli 40? kasvojenhoitoa ja meikkiä..ja 39.90 maksavat saapikkaat jäi kenkäkauppaan!!! :LOL:

Miten sitä voiki olla joskus niin tyhmä kuin mie!!!

Tässä hyvä esimerkki liikkeessä edullisemmasta baby-mallista..siis 120? jo hintaa..

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=64242677

Tää on tietty ihan huikea summa mut kylläpä nuo hinnat yleensäkin on tuolla 50? paremmalla puolella..ei sillä en noita enää kattele, mielummin ostan alesta uuden, kun noita käyttäjiäkin aina yhdelle puvulle on kaksi..

vieras
Mä mahdan olla toiselta planeetalta, kun myin kaverilla kaksi haalaria (toppa ja välikausi) yhteensä kaksikymppiä. Ei tosin merkkisellaisia, mutta uudenveroisia. Ja jätin paikallisen koulun kirpparilla ostamatta Rasavilin 8 eurolla ja Reiman 5 eurolla... Kävi kyllä mielessä, että ostanko ja pistän kakkoshaalareiksi tai huutonettiin myyntiin, muttei sitten laiska jaksanut.

Riiviötär harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=64123302 kuten tämä kohde tässä... hiukan liikaa mun mielestä toi 88e vaikka olis kuinka iso paketti kyseessä

Eihän tässäkään oo ku 60 osaa, eli hintaa on jo yli 2?/osa. Aikamoinen hinta sukkahousuista ta bodeista...

Yhteistyössä