Hakutulokset

  1. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Minnarun Itellä oli niin katkonainen uni, kokoajan oli liian kuuma tai kylmä, sit asentojen vaihdot ja uniin heräämiset, ukko heräs neljätä töihin ni ite kukkunu kans siitä asti. Mulla aika usein et kun herään ni siitä pari tuntia ni on otettava päikkärit, sit jaksaa päivän loppuun.. niin ja...
  2. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Vihdoin taas yksi etappi saavutettu, siis raskausviikkoja 30 paketissa :heart::saint: Ihanaa! Viikkojen kunniaks tää taitaakin leipoa tänään laskiaispullia! :) Enään niin vähän aikaa laskettuun! Aamuvirkku ja Prinsessa 30+ !!!:heart:
  3. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Sitä vielä et onkos teillä synnärillä sellasta relaxbirth-laitetta? Meillä neukkutäti sano että olis mahollisuus kokeilla synnärillä sitä... Vaikuttaa mielenkiintoselta kapistukselta! voin laittaa linkin Relaxbirth
  4. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heissaleijaa :) Neuvola kuulumisia: Paino noussut nyt 15 kiloa alusta katottuna Verenpaineet 100/55 Hemppa 113 (nyt joutuu alottaa rautakuurin) Kohdun p.korkeus 27cm Prinsessa oli raivotarjonnassa, sykkeistä sai + ja liikkeistä ++ Neukkutäti kehu että Mulla on niin malliraskaus ku...
  5. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Kuulkaas te kaikki, sellanen turhauttava juttu tuli nyt eteen ja aattelin kysyä teiltä miten ite meinaatte toimia, eli miten te aijotte lajitella vauvan vaatteet kaappeihin? Esim erittelettekö podyt pitkähihasiin ja lyhythihasiin? samaan asuun kuuluvat paita ja housut samaan pinkkaan vai...
  6. Jassukka

    Milloin 4D ultraan ja paljonko maksaisi yksityisellä?

    Ite kävin Lahden terveystalossa 4Dssä. Puhelimessa sanovat et parhaat viikot 18-24... Suosittelisin kumminkin varaamaan ajan siihen 20-22 viikkojen tienoolle :) Hintaa oli dvd:n kanssa 210e. Ja tosta hinnasta joillakin mahdollisuus saada kelalta vähän takasin päin..
  7. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Hei, teil oli puhetta tos jokunen aika sitten korvien lukkoon menosta! Mulla tullu koko päivän sellasia paineelta tuntuvia lukkoutumisia, tuntuu ihan samalta kun sukeltaessa, Olikos teillä jotain poppaskonstia miten saa lopetettuu tän? Ja oliks syynä näihin verenpaineet vai mitä täh, Apua :(
  8. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Kestovaippojen pesuun käy hyvin etikka tai sitten sappisaippua :) Muuta mä en äiteen ja kummitustädin kestovaippa-puheista muista.. Ne ei oo tarpeeks yksin kertasia tälläselle yksinkertaselle ihmiselle ;)
  9. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Huomenta :) Mariaja kiitos uudesta pinosta, voisitkohan sen verran mun kohdalla päivitellä että laittais tyttölupauksen Lantio +reidet on mulla leventyny huomattavasti, n.15 farkut omistan joista 2 menee enää päälle, niin että vetoketjua ei saa enään kiinni! :ashamed: Joulupukki toi...
  10. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Myrskyterkut täältä päijät-hämeestäkin :) täällä 2 päivää ollu kova myrsky, toissapäivänä oli puol päivää sähköt pois mut onneks saatiin nekin aika piakkoin takas.. Täällä yöt menee myös kääntyillessä ja lonkkakivuissa. Sellanen vinkki että kun otin imetystyynyn omaan käyttöön niin että...
  11. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Aijaa.com - 9229235.jpg Aijaa.com - http://aijaa.com/007669229235.jpg - 9229236.jpg Jokohan nyt... Sori paljon näistä mun kuvanlisäys yrityksistä, Olis vaan kiva saada jakaa näitä kuvia muiden kanssa :) Sanokaa jos ei näy....
  12. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Nitta. Meille sanottiin terveystalossa et paras aika viikoilla 18-24 mut miehen siskolle oli tuola jyväskylässä sanottu että viikoilla 18-28 ... Mut senhän tietää et mitä myöhemmäks menee ni ei saa niin laajalti yhteen kuvaan sitä vauvaa, sama kun tavallisessa ultrassa. Miten ihmees noi kuvat...
  13. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Onnistuikohan... :)
  14. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heissaleijaa! ensin, voisko joku kertoa miten ihmeessä tänne saa laitettua kuvan? Mulla olis tossa massukuva ja 4d ultrasta kuvaa mitä voisin lisätä :) Voi että, eilen koin elämäni ensimmäistä kertaa kunnon närästyksen!! aamulla kun kävin anopin kanssa kiertelemässä sellasta kerran...
  15. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    :) oi, ihania massukuvia tullut! Tänään käytiin Murun kanssa vantaaan ikeassa... ja voi luoja mikä reissu... vaikka tiedettiin tasan tarkkaan mitä haettiin ni kaupassa meni silti sen 2 tuntia sit se hirvee ruuhka ja kaiken lisäks ihan kamalia pohjekramppeja tuli kävellessä... Mutta...
  16. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    nittta Sylin täydeltä onnea kihlautumisesta:flower: Kävin toissapäivänä neuvolalääkärillä.. Mä niin inhoon sitä alapään sörkkimistä! Minkä vuoks ne käyttää sitä terävä reunasta L-kirjaimen muotosta muovihässäkkää?! sf mitta oli noussu 3 sentillä edellis neukkukäynnistä, ja painoa tullut nyt...
  17. Jassukka

    Koulussa: näkeekö opettajat terkan kirjoittamat tiedot omalta koneelta?

    Tuskimpa näkyy. Terveydenhoitajalla kun on se vaitiolo velvollisuus...
  18. Jassukka

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Huh! täällä ilmottautuu yökukkuja. Menin illalla salkkareiden jälkeen nukkumaan mut heräsin murun herätyskelloon 3.00, pitihän sitä itekkin nousta vessareissulle mut sille tielle jäinkin sitten. nyt on aamukahvet juotu ja harkinnassa olis elokuva-aamuyö, josko tää nukahtais jossain vaihees...
  19. Jassukka

    Afta-hoitotuotteista kokemuksia?

    auringonkukka uute auttaa mulla niihin aftoihin. sitä löytää ihan ruokakaupoista niistä vitamiinihyllyistä:)
  20. Jassukka

    Tekeminen/yhteiset harrastukset parisuhteessa?

    Meillä mies on viikot töissä ja tekee pitkiä päiviä, ennen kun olin raskaana ni ravattiin aikas paljon tanssibaareissa mut nytten ollaan otettu käytäntöön et joka viikonloppu tehdään jotain erikoisia ja vaativampia ruokia kun viikolla ja sit saatetaan käydä jossain kylässä kahveella ja sit...

Yhteistyössä